OC dla nowicjusza ;)

Data: 2009-05-31 18:38:25
Autor: Borys Pogoreło
OC dla nowicjusza ;)
Dnia Fri, 29 May 2009 12:40:58 +0200, Kapsel napisał(a):

Witam Was ponownie ;)

Tytułem wstępu - koniec końców nabyłem Alfę 156 :) W sumie za namową
jednego z grupowiczów, bo o niej wspomniał i się zakochałem i nie było
odwrotu ;)

 Pogratulować :) A namawiało Cię przynajmniej kilka osób.

 Napisz coś więcej o tej Alfie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-01 11:29:43
Autor: Kapsel
OC dla nowicjusza ;)
Sun, 31 May 2009 18:38:25 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

Jest śliczna :)
Przeglądałem allegro za Hyundai'ami, ale nic ciekawego w moim budżecie nie
znalazłem i zacząłem te alfy przeglądać i z każdą kolejną ten samochód
stawał się bardziej uroczy :) Ta którą ujeżdżam trafiła się niedaleko, od prywatnego właściciela. Wersja
sportowa (twardsze zawieszenie, jakieś dodatkowe spojlery z boku i parę
dodatków), silnik 1970 (stąd te boje o OC ;P), SeleSpeed. Jeździ ładnie, właściciel dbał i generalnie autko na swoje 10 lat nie
wygląda. Znajomi robią oczy i pytają czy nówka i czy kredytowałem ;) SeleSpeed na razie bezproblemowe, szybko zrobiłem się wygodny i jeżdżę na
trybie CITY (pełen automat). Samochód jako taki wygodny, pomijając
zawieszenie które wymusza żeby dziury omijać (ale może w innych samochodach
też tak jest? porównania jeszcze nie mam). Wiem, że zakup tego modelu w tej konfiguracji jest ryzykowny w kontekście
awaryjności, ale nie mogłem się oprzeć... młody jestem to mogę. Zresztą,
piękne kobiety wymagają pewnych nakładów finansowych :))

Jak się to SeleSpeed kiedy spsuje, albo inne cuda dziać się będą, to pewnie
się z Wami na grupie podzielę, ale tak czy siak będzie to głos z tłumu,
więc pewnie niczyjego (poza swoim) zdania nie zmienię, ale na dziś jestem
zadowolony z zakupu.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-01 12:21:08
Autor:
OC dla nowicjusza ;)
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

się z Wami na grupie podzielę, ale tak czy siak będzie to głos z tłumu,
więc pewnie niczyjego (poza swoim) zdania nie zmienię, ale na dziś jestem

przynajmniej na ubezpieczeniu mozesz zaoszczedzic, oczywiscie pod warunkiem ze
bedziesz wybieral towarzystwo, a nie pojdziesz do pierwszego lepszego ktory CI
ubezpieczy auto. Wiem, cos o tym bo sam przez to przechodzilem, ale w koncu
udalo sie, bo trafilem na promocje niemieckich aut....

Data: 2009-06-01 14:25:18
Autor: Borys Pogoreło
OC dla nowicjusza ;)
Dnia Mon, 1 Jun 2009 11:29:43 +0200, Kapsel napisał(a):

Jest śliczna :)
Przeglądałem allegro za Hyundai'ami, ale nic ciekawego w moim budżecie nie
znalazłem i zacząłem te alfy przeglądać i z każdą kolejną ten samochód
stawał się bardziej uroczy :)

 No ba. :)

Ta którą ujeżdżam trafiła się niedaleko, od prywatnego właściciela. Wersja
sportowa (twardsze zawieszenie, jakieś dodatkowe spojlery z boku i parę
dodatków), silnik 1970 (stąd te boje o OC ;P), SeleSpeed.

 TS 2.0 ?

zawieszenie które wymusza żeby dziury omijać (ale może w innych samochodach
też tak jest? porównania jeszcze nie mam).

 Masz sportowe, więc cierp ;) Ono nie ma być wygodne.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-01 14:39:55
Autor: Kapsel
OC dla nowicjusza ;)
Mon, 1 Jun 2009 14:25:18 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

Tak.

zawieszenie które wymusza żeby dziury omijać (ale może w innych samochodach
też tak jest? porównania jeszcze nie mam).

 Masz sportowe, więc cierp ;) Ono nie ma być wygodne.

Ja tam nie cierpię, fotele wygodne, mnie jeździ się przyjemnie, tylko coś
tu czytałem o urywaniu zawieszenia itd, a moje ponoć nienajwyżej jest to
staram się uważać. Dziury jako takie mi niespecjalnie przeszkadzają, rowerem dużo jeżdżę to
jestem przyzwyczajony ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-01 14:51:39
Autor: .Peeter
OC dla nowicjusza ;)
Użytkownik "Kapsel" napisał:
Dziury jako takie mi niespecjalnie przeszkadzają, rowerem dużo jeżdżę to
jestem przyzwyczajony ;)

Do niskiego i twardego auta też można się przyzwyczaić, wystarczy
trochę pojeździć na gwintowanym zawieszeniu skręconym dość mocno. :-)
Po pół roku miałem w głowie plan wszystkich Gdańskich studzienek,
nierówności typu "tu przycieram zderzakiem"; "tu uderzam wahaczem"
i wypracowane ścieżki omijające najbardziej badziewne drogi. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-01 18:04:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
OC dla nowicjusza ;)
Kapsel pisze:

SeleSpeed na razie bezproblemowe, szybko zrobiłem się wygodny i jeżdżę na
trybie CITY (pełen automat).>

Uważaj, żeby Ci tak nie zostało, skoro to pierwsze auto.
Pojeździsz dłużej tylko tym, wsiądziesz do czegoś z manualną skrzynką i się zdziwisz. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-06-02 10:01:50
Autor: Kapsel
OC dla nowicjusza ;)
Mon, 01 Jun 2009 18:04:13 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

[...]

Już sam na to wpadłem ;)
Staram się więc przesiadać na tryb "klikany", co zresztą też daje pewną
przyjemność z kontroli, ale ogółem też fakt że mogę skupić się bardziej na
drodze a nie biegach jest bardzo komfortowy... ale już się ze mnie śmieją
że Amerykanin, więc trzeba będzie popróbować więcej na ręcznym ;P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-02 10:22:04
Autor: .Peeter
OC dla nowicjusza ;)
Użytkownik "Kapsel" napisał:
trzeba będzie popróbować więcej na ręcznym ;P

Tylko pierw upewnij się, że nikt nie widzi. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-02 12:10:17
Autor:
OC dla nowicjusza ;)
Peeter <peeter993@nospam.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "Kapsel" napisał:
> trzeba będzie popróbować więcej na ręcznym ;P

Tylko pierw upewnij się, że nikt nie widzi. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter
a zastanowiles sie juz nad tym ubezpieczycielem?

Data: 2009-06-02 15:11:41
Autor: Kapsel
OC dla nowicjusza ;)
Tue, 2 Jun 2009 12:10:17 +0000 (UTC), vgrin@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a):

trzeba będzie popróbować więcej na ręcznym ;P

Tylko pierw upewnij się, że nikt nie widzi. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter
a zastanowiles sie juz nad tym ubezpieczycielem?

Tak, byłem dziś w HDI. Pani chciała od ręki przepisać ubezpieczenie, ale
nie wziąłem umowy kupna-sprzedaży. Jutro skoczę tam znów, ale wygląda że
bez żadnych rekalkulacji do grudnia mogę się kulać na ubezpieczeniu
poprzedniego właściciela :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-02 18:29:41
Autor: Grejon
OC dla nowicjusza ;)
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Kapsel pisze:

[...]

Ano. Kilka razy zdarzyło mi się odpalać "normalne" auto bez wysprzęglenia.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

OC dla nowicjusza ;)