OC i AC - gdzie warto?

Data: 2010-09-08 23:18:39
Autor: ...:::Tomek:::...
OC i AC - gdzie warto?
Witam,

czy warto ubezpieczać się w "tanich" towarzystwach, takich jak Link4, Liberty Direct, Benefia, AXA itp? Jak wygląda sprawa w przypadku likwidacji szkody z AC? Sprawnie idzie, czy może lepiej zapłacić nieco więcej i ubezpieczyć się gdzieś indziej?
Jeśli ktoś jest/był ubezpieczony w wymienionych towarzystwach i miał pecha korzystać z AC, to proszę o opinie.

Tomek

Data: 2010-09-08 23:24:40
Autor: Michal
OC i AC - gdzie warto?
[...]

w linku4 warto, ale warto tez wiedziec co znacza hasla:
(za ktore sie doplaca)
- amortyzacja
- udzial wlasny
- naprawa w autoryzowanych warsztatach
- stała suma ubezpieczenia itd.

za to sie doplaca... a przy tanich AC domyslnie te korzystniejsze dla ubezpieczajacego opcje sa wylaczone...
stoda niska cena ;)

ale z linkiem4 doswiadczenia mam pozytywne.

Data: 2010-09-09 10:37:34
Autor: ...:::Tomek:::...
OC i AC - gdzie warto?
Michal wrote:
[...]

O opcjach wiem i uważnie się w nie wczytuję :-)

ale z linkiem4 doswiadczenia mam pozytywne.

OK, dzięki. Ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia? Nie wierzę, że wszyscy kupują AC tylko w droższych ubezpieczalniach :-)

Tomek

Data: 2010-09-09 11:08:11
Autor: Bydlę
OC i AC - gdzie warto?
...:::Tomek:::... wrote:
> Witam,
>
> czy warto ubezpieczać się w "tanich" towarzystwach, takich jak Link4,
> Liberty Direct, Benefia, AXA itp?

Zdefiniuj "warto".
Czy chodzi ci o cenę, czy o zdarzenie, które wystąpi w przyszłości i nikt nie wie jak zareaguje TU?

> może lepiej zapłacić nieco
> więcej i ubezpieczyć się gdzieś indziej?

Gdyby było TU zawsze wyceniające i płacące uczciwie, to wszyscy znaliby jego nazwę.

--
Bydlę

Data: 2010-09-09 12:33:31
Autor: ...:::Tomek:::...
OC i AC - gdzie warto?
Bydlę wrote:
Zdefiniuj "warto".
Czy chodzi ci o cenę, czy o zdarzenie, które wystąpi w przyszłości i
nikt nie wie jak zareaguje TU?

Chodzi o zachowanie się TU w przypadku wystąpienia szkody. Cenę znam, a o warunkach mogę sobie poczytać.

Gdyby było TU zawsze wyceniające i płacące uczciwie, to wszyscy
znaliby jego nazwę.

Czyli wg Ciebie, poza ceną nie ma znaczenia, czy to PZU czy np. Liberty? Wszyscy oszukują tak samo, jeśli chodzi o wypłatę roszczenia? :-)

Tomek

Data: 2010-09-09 14:11:30
Autor: Bydlę
OC i AC - gdzie warto?
...:::Tomek:::... wrote:

> Chodzi o zachowanie się TU w przypadku wystąpienia szkody.

Tego nikt ci nie zagwarantuje, bo nie wiadomo jakie będą wszystkie elementy tego zdarzenia i jak postąpi zatrudniony w danym momencie pracownik zajmujący się tą sprawą.

> Czyli wg Ciebie, poza ceną nie ma znaczenia, czy to PZU czy np. Liberty?

W zasadzie tak ;-).
Bo w sieci można znaleźć narzekania na każdą firmę.
Tak samo i pochwały.

> Wszyscy oszukują tak samo, jeśli chodzi o wypłatę roszczenia? :-)

A to przecież oczywiste - tak jest skontruowany ten mechanizm - gdyby było inaczej, to wszyscy naprawialiby w ASO i rozliczali się bezgotówkowo.
No i ty nie szukałbyś dobrej firmy.:-)

--
Bydlę

Data: 2010-09-09 16:53:39
Autor: abc
OC i AC - gdzie warto?
[...]

No ja się ubezpieczyłem w mBanku gdzie ubezpieczenie faktycznie było w benefia.
Wykupiłem maksymalną opcję jaka tylko była możliwa, bez amortyzacji, bez
doubezpieczania , bez udziału własnego itp.
Tyle że przy likwidacji szkody okazało się, że co z tego że bez udziału własnego
jeśli szkoda liczy się dopiero powyżej 600 zł, a moja była na 500 zł. Co
najlepsze taka oferta tylko dla mBanku bo bezpośrednio w Benefia dają lepsze
warunki. Jak dzwoniłem do Benefia to zapytali czy ubezpieczenie u nich czy przez
pośrednika i powiedzieli że dla franszczyzny jest wypłata od 600 zł. Tak że
rąbnęli mnie drwale nieźle, w następnym roku jak tylko znajdę lepsze
ubezpieczenie to zmieniam. Co jest warte ubezpiecznie skoro jakieś gnoje na
parkingu mogą codziennie np. rysować jeden element karoserii czy też coś
zniszczyć poniżej tej kwoty np rozcinać po jednej oponie i nic się nie dostanie
z ubezpieczenia a auto zrujnowane.
Tak że przestrzegam przed mBankiem, chwalą się że tanio a potem się okazuje że taniej bo gorsze warunki niż bezposrednio.

--

OC i AC - gdzie warto?