OC i AC - gdzie warto?

Data: 2010-09-09 11:08:11
Autor: Bydlę
OC i AC - gdzie warto?
...:::Tomek:::... wrote:
> Witam,
>
> czy warto ubezpieczać się w "tanich" towarzystwach, takich jak Link4,
> Liberty Direct, Benefia, AXA itp?

Zdefiniuj "warto".
Czy chodzi ci o cenę, czy o zdarzenie, które wystąpi w przyszłości i nikt nie wie jak zareaguje TU?

> może lepiej zapłacić nieco
> więcej i ubezpieczyć się gdzieś indziej?

Gdyby było TU zawsze wyceniające i płacące uczciwie, to wszyscy znaliby jego nazwę.

--
Bydlę

Data: 2010-09-09 12:33:31
Autor: ...:::Tomek:::...
OC i AC - gdzie warto?
Bydlę wrote:
Zdefiniuj "warto".
Czy chodzi ci o cenę, czy o zdarzenie, które wystąpi w przyszłości i
nikt nie wie jak zareaguje TU?

Chodzi o zachowanie się TU w przypadku wystąpienia szkody. Cenę znam, a o warunkach mogę sobie poczytać.

Gdyby było TU zawsze wyceniające i płacące uczciwie, to wszyscy
znaliby jego nazwę.

Czyli wg Ciebie, poza ceną nie ma znaczenia, czy to PZU czy np. Liberty? Wszyscy oszukują tak samo, jeśli chodzi o wypłatę roszczenia? :-)

Tomek

Data: 2010-09-09 14:11:30
Autor: Bydlę
OC i AC - gdzie warto?
...:::Tomek:::... wrote:

> Chodzi o zachowanie się TU w przypadku wystąpienia szkody.

Tego nikt ci nie zagwarantuje, bo nie wiadomo jakie będą wszystkie elementy tego zdarzenia i jak postąpi zatrudniony w danym momencie pracownik zajmujący się tą sprawą.

> Czyli wg Ciebie, poza ceną nie ma znaczenia, czy to PZU czy np. Liberty?

W zasadzie tak ;-).
Bo w sieci można znaleźć narzekania na każdą firmę.
Tak samo i pochwały.

> Wszyscy oszukują tak samo, jeśli chodzi o wypłatę roszczenia? :-)

A to przecież oczywiste - tak jest skontruowany ten mechanizm - gdyby było inaczej, to wszyscy naprawialiby w ASO i rozliczali się bezgotówkowo.
No i ty nie szukałbyś dobrej firmy.:-)

--
Bydlę

OC i AC - gdzie warto?