[pyt] OC i wlasciciel bez prawo jazdy

Data: 2009-10-30 22:42:33
Autor: Mariusz
[pyt] OC i wlasciciel bez prawo jazdy
Witam,
Mam takie pytanie do osob obeznanych w ubezpieczeniach komunikacyjnych: jesli pojazd ma 2 wlascicieli, przy czym kierowca jest jeden - wspolwlasciciel wpisany w adnotacjach, to czy nie ma zwyzki skladki za fakt, iz pierwszy wlasciciel nie posiada prawo jazdy?
Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.

--
Mariusz

Data: 2009-10-30 22:44:26
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Mariusz" <spam.robots@mniam.com> napisał w wiadomości news:hcfmos$ls5$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

    Ja nie dostalem zadnych zwyzek przy ubezpieczeniu w takim przykladzie jak podales.
Wlascicielem jest moja zona (nie posiadajaca PJ), a wspolwlascicielem ja.

PZDr
Adam

Data: 2009-10-30 14:55:28
Autor: tadek
On 30 Paź, 22:44, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Mariusz" <spam.rob...@mniam.com> napisał w wiadomościnews:hcfmos$ls5$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

jak podales.
Wlascicielem jest moja zona (nie posiadajaca PJ), a wspolwlascicielem ja.

Ja jeździłem kiedyś samochodem zarejestrowanym na mamę bez PJ.
Wypracowałem Jej 60% zniżek i jak kupiłem sobie na siebie dobry /
drogi/ samochód to uratowała mnie przyczepa campingowa która była na
mnie i 10 lat bez wypadku

Data: 2009-11-01 11:01:25
Autor: Mariusz
tadek pisze:

[...]

Czyli te wypracowane przez Ciebie znizki przeszly tylko na wlasciciela pojazdu - mame, a Ty jako wspolwlasciciel miales "czyste konto"? U mnie jest wlasnie podobna sytuacja, kupilem wspolnie z ojcem nowy samochod, przy czym kierowca bede tylko ja.

--
Mariusz

Data: 2009-11-04 16:04:32
Autor: Bartek
Użytkownik "Mariusz" <spam.robots@mniam.com> napisał w wiadomości news:hcjme7$gil$1atlantis.news.neostrada.pl...
tadek pisze:

[...]

znam takia sytuacje z zycia,
i wiem że nie powinno sie cos podobnego zdazyc.
tzn wspolwlascicielowi też leca znizki.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

[pyt] OC i wlasciciel bez prawo jazdy