OC i "znikajacy samochod"

Data: 2013-10-12 12:11:25
Autor: Lisciasty
OC i "znikajacy samochod"
W dniu sobota, 12 paĽdziernika 2013 20:06:08 UTC+2 użytkownik HANA napisał:

 Ubezpieczyciel straszy ze jak wypowie umowe OC to go fundusz gwarancyjny bedzie scigal.

Czy kto¶ zna kogo¶, kogo ¶cigał UFG? Bo ja tylko słyszę zewsz±d opowiastki, ale po zweryfikowaniu ich okazuje się to kolejn± legend± urbana :>

L.

Data: 2013-10-12 23:14:18
Autor: HANA
OC i "znikajacy samochod"

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5ae3a592-454d-4ea5-9e6e-440eeaed30ddgooglegroups.com...
[...]

A tu akurat mnie scignal co prawda jakies 15 lat temu ale jakos tak wyszlo ze dzien (slownie 1 dzien) nie mialem OC wg. przepisow i drapneli mi cos ze 3500 pln

Andrzej

www.hana.com.pl
www.osiedle.olsztyn.pl
www.bartolty.com.pl

Data: 2013-10-13 06:35:49
Autor: Maruda
OC i "znikajacy samochod"
W dniu 2013-10-12 21:11, Lisciasty pisze:
W dniu sobota, 12 października 2013 20:06:08 UTC+2 użytkownik HANA napisał:

  Ubezpieczyciel straszy ze jak wypowie umowe OC to go fundusz gwarancyjny
bedzie scigal.

Czy ktoś zna kogoś, kogo ścigał UFG? Bo ja tylko słyszę zewsząd opowiastki, ale po zweryfikowaniu ich okazuje się to kolejną legendą urbana :>

L.

Tak. Doświadczyłem osobiście.
Tzn nie musiałem płacić, ale byłem uwikłany. Samochód skradziony, kradzież zgłoszona na policji, tylko nie dopilnowano zgłoszenia w TU. Normalna egzekucja z zajęciem konta bankowego na blisko 4k. Nikomu nie życzę. Ot - kolejny kwiatek polskiego "prawa".

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

OC i "znikajacy samochod"