OC - jak to jest po zakupie samochodu

Data: 2015-11-25 16:40:33
Autor: MadMan
OC - jak to jest po zakupie samochodu
Dnia Wed, 25 Nov 2015 12:00:19 +0000 (UTC), Budzik napisaƂ(a):

KupiƂem 31,12 samochod. Oc byƂo wazne gdzies do poƂowy czerwca.
Po zakonczeniu wykupiƂem nowe.

SadziƂem ze OC z ktorym kupiƂem samochód jest do konca wazne - ze kupiƂem je razem z autem.
Tymczasem teraz PZU przysƂaƂo mi dopƂate za okres od 31012 do konca okresu ubezpieczenia.

Dlaczego?

Tak jak pisali inni, rekalkulacja. Ja przepisaƂem sobie OC i sprzedający
dostaƂ nieduĆŒy zwrot, bo chyba mam nieco lepsze zniĆŒki :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

OC - jak to jest po zakupie samochodu