OC na niemieckie blachy

Data: 2010-03-20 23:33:13
Autor: Agent
OC na niemieckie blachy
Przy założeniu że chcę kupić sprowadzony samochód który jest na
nieważnych żółtych tablicach a sprzedawca zapłacił cło i ma
prztłumaczone dokumenty oraz ważny przegląd (ale niemiecki - nie
polski) czy można opłacić OC na niemieckie blachy i dojechać na
sprawdzenie auta do ASO a potem do domu? Tu http://www.ubezpieczalnia.biz/ubezpieczenia_faq.htm
wyczytałem że niby tak ale jak jest w praktyce?
A co w przypadku gdy nie ma opłaconej akcyzy? Wtedy chyba tylko
laweta,tak?

Data: 2010-03-21 02:54:28
Autor: PJ
OC na niemieckie blachy
[...]

OC opłacasz na VIN bez problemu np Allianz

//i dojechać na sprawdzenie auta do ASO a potem do domu?

masz auto z wykupionym OC, na "nieważnych żółtych tablicach" i "ważny
przegląd (ale niemiecki - nie polski)" wiec odpowiedz jest raczej
prosta :-)

P.

Data: 2010-03-21 18:23:57
Autor: glang
OC na niemieckie blachy
masz auto z wykupionym OC, na "nieważnych żółtych tablicach" i "ważny
przegląd (ale niemiecki - nie polski)" wiec odpowiedz jest raczej prosta :-)

dlatego należy numery z tablicy przepisać na białą najlepiej samoprzylepną kartkę bez daty ważności i przykleić w miejscu tablicy rejestracyjnej :)
pzdr
GL

Data: 2010-03-21 07:55:36
Autor: glang
OC na niemieckie blachy
[...]

możesz jechać na kołach. żadna laweta
pzdr
GL

Data: 2010-03-21 00:07:59
Autor: Agent
OC na niemieckie blachy
On 21 Mar, 07:55, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:
> [...]
>wyczytałem że niby tak ale jak jest w praktyce?
>A co w przypadku gdy nie ma opłaconej akcyzy? Wtedy chyba tylko laweta,tak?

Ale jak? Ubezpieczą mi na niemieckie blachy jak nie mam akcyzy i
tłumaczenia? JAk tak to może wiesz jaki ubezpieczyciel?

Data: 2010-03-21 09:27:02
Autor: Bogdan
OC na niemieckie blachy
Ale jak? Ubezpieczą mi na niemieckie blachy jak nie mam akcyzy i
tłumaczenia? JAk tak to może wiesz jaki ubezpieczyciel?

Mi ubezpieczyli na VIN w PZU.

Data: 2010-03-21 08:56:40
Autor: gogi
OC na niemieckie blachy
W dniu 2010-03-21 07:33, Agent pisze:
[...]

Moj kumpel wykupil OC na nr VIN samochodu. Mi sie to nie udalo, ale babka u ktorej ubezpieczam nie jest zbyt rozgarnieta, moze dlatego :)

gogi

Data: 2010-03-21 12:48:39
Autor: J_K_K
OC na niemieckie blachy
Użytkownik "Agent" <przyjemski.wojciech@gmail.com> napisał w wiadomości news:44c36f4e-195d-4c26-9ced-69c7f237a2dac16g2000yqd.googlegroups.com...
Przy założeniu że chcę kupić sprowadzony samochód który jest na
nieważnych żółtych tablicach
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

OC możesz wykupić nawet na auto bez tablic.
Sprawdzone osobiście.

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-21 23:04:42
Autor: Agent
OC na niemieckie blachy

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:ho4vd4$fqd$1news.interia.pl...
[...]

Nie mówię ze nie ale to jakoś dziwne że można poruszać się autem nie zarejestrowanym nigdzie (ani w Polsce ani w Niemczech)

Data: 2010-03-23 08:02:33
Autor: glang
OC na niemieckie blachy
Nie mówię ze nie ale to jakoś dziwne że można poruszać się autem nie zarejestrowanym nigdzie (ani w Polsce ani w Niemczech)

w Polsce możesz poruszać się każdym pojazderm spełniającym warunki PoRD bez tablic :)
teoretycznie :)))
pzdr
GL

OC na niemieckie blachy