OC na niemieckie blachy

Data: 2010-03-21 07:55:36
Autor: glang
OC na niemieckie blachy
Przy założeniu że chcę kupić sprowadzony samochód który jest na
nieważnych żółtych tablicach a sprzedawca zapłacił cło i ma
prztłumaczone dokumenty oraz ważny przegląd (ale niemiecki - nie
polski) czy można opłacić OC na niemieckie blachy i dojechać na
sprawdzenie auta do ASO a potem do domu? Tu http://www.ubezpieczalnia.biz/ubezpieczenia_faq.htm
wyczytałem że niby tak ale jak jest w praktyce?
A co w przypadku gdy nie ma opłaconej akcyzy? Wtedy chyba tylko laweta,tak?

możesz jechać na kołach. żadna laweta
pzdr
GL

Data: 2010-03-21 00:07:59
Autor: Agent
OC na niemieckie blachy
On 21 Mar, 07:55, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:
> [...]
>wyczytałem że niby tak ale jak jest w praktyce?
>A co w przypadku gdy nie ma opłaconej akcyzy? Wtedy chyba tylko laweta,tak?

Ale jak? Ubezpieczą mi na niemieckie blachy jak nie mam akcyzy i
tłumaczenia? JAk tak to może wiesz jaki ubezpieczyciel?

Data: 2010-03-21 09:27:02
Autor: Bogdan
OC na niemieckie blachy
Ale jak? Ubezpieczą mi na niemieckie blachy jak nie mam akcyzy i
tłumaczenia? JAk tak to może wiesz jaki ubezpieczyciel?

Mi ubezpieczyli na VIN w PZU.

OC na niemieckie blachy