OC na niemieckie blachy

Data: 2010-03-21 12:48:39
Autor: J_K_K
OC na niemieckie blachy
Użytkownik "Agent" <przyjemski.wojciech@gmail.com> napisał w wiadomości news:44c36f4e-195d-4c26-9ced-69c7f237a2dac16g2000yqd.googlegroups.com...
Przy założeniu że chcę kupić sprowadzony samochód który jest na
nieważnych żółtych tablicach
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

OC możesz wykupić nawet na auto bez tablic.
Sprawdzone osobiście.

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-21 23:04:42
Autor: Agent
OC na niemieckie blachy

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:ho4vd4$fqd$1news.interia.pl...
[...]

Nie mówię ze nie ale to jakoś dziwne że można poruszać się autem nie zarejestrowanym nigdzie (ani w Polsce ani w Niemczech)

Data: 2010-03-23 08:02:33
Autor: glang
OC na niemieckie blachy
Nie mówię ze nie ale to jakoś dziwne że można poruszać się autem nie zarejestrowanym nigdzie (ani w Polsce ani w Niemczech)

w Polsce możesz poruszać się każdym pojazderm spełniającym warunki PoRD bez tablic :)
teoretycznie :)))
pzdr
GL

OC na niemieckie blachy