OC na rower.

Data: 2019-06-07 15:02:12
Autor: abn140
OC na rower.
Jako nie znajacy sie zapytam czy takie cos istnieje?
Gdzies tam obilo mi sie o uszy ze tak....
Ma ktos?
Ile to kosztuje i jak to zalatwic? Sa takie ubezpieczenia stricte czy tylko w formie dokupienia / rozszerzenia jakiegos innego ubezpieczenia?
thx

Data: 2019-06-07 15:28:08
Autor: Piotr Majka
OC na rower.
W dniu 07.06.2019 o 15:02, abn140 pisze:
[...]
Istnieje
Ma ktoś.
To zależy od wielu składowych - przynajmniej u mnie jako dodatek do ubezpieczenia mieszkania. O cenach nie ma co rozmawiać, bo jest to procentowy udział od łącznej kwoty ubezpieczenia.

Data: 2019-06-07 17:25:23
Autor: qrt
OC na rower.
"abn140" <abn140@googlemail.com> Wrote in message:
[...]

Z tego co się orientowałem to jest tylko ze tak powiem osobiste
 OC. Czy OC w życiu prywatnym. Nie pamiętam jak się to nazywa. I
 chyba nie jest sprzedawanej osobno ale jako dodatek do innych
 ubezpieczeń...

Data: 2019-06-07 17:59:17
Autor: Jawi
OC na rower.
W dniu 2019-06-07 o 15:02, abn140 pisze:
[...]

Są osobne ubezpieczenia od odpowiedzialności za szkody w życiu prywatnym, są specjalne dla rowerzysty np w PZU.
Ale takie osobne ubezpieczenia są drogie, 50 -100pln.
Ja mam jako dodatek do ubezpieczenia mieszkania w Uniqa, płace  +35pln Ochrona od odpowiedzialności za szkody spowodowane rowerem dla wszystkich domowników, szkody wyrządzone przez zwierzaka itp.

Data: 2019-06-08 07:38:24
Autor: Piotr Rogoza
OC na rower.
W dniu Fri, 07 Jun 2019 17:59:17 +0200, uzytkownik Jawi napisal:

[...]
OC na rower w PZU kosztuje około 30zł. To NNW jest droższe.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2019-06-09 20:50:31
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-08 o 09:38, Piotr Rogoza pisze:

OC na rower w PZU kosztuje około 30zł. To NNW jest droższe.

To jeszcze zależy od sumy ubezpieczenia.

--
Liwiusz

Data: 2019-06-11 20:52:16
Autor: Piotr Rogoza
OC na rower.
W dniu Sun, 09 Jun 2019 20:50:31 +0200, uzytkownik Liwiusz napisal:

To jeszcze zależy od sumy ubezpieczenia.
Jak dobrze pamiętam OC w pzu dla rowerzysty jest tylko jedno.

Data: 2019-06-12 07:54:43
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-11 o 22:52, Piotr Rogoza pisze:
W dniu Sun, 09 Jun 2019 20:50:31 +0200, uzytkownik Liwiusz napisal:

To jeszcze zależy od sumy ubezpieczenia.
Jak dobrze pamiętam OC w pzu dla rowerzysty jest tylko jedno.

Bardzo źle pamiętasz.

--
Liwiusz

Data: 2019-06-12 11:55:19
Autor: ń
OC na rower.
Jeden z wiele wnoszących postów Liwiusza.

-- -- -
Bardzo źle pamiętasz.

Data: 2019-06-14 15:10:38
Autor: Piotr Rogoza
OC na rower.
W dniu Wed, 12 Jun 2019 07:54:43 +0200, uzytkownik Liwiusz napisal:

[...]

Jak widzę na stronie pzu jest tylko jedno OC dla rowerzysty. Fakt że są dodatki w postaci OC na dom/mieszkanie które można jakoś rozszerzyć na rower. Nie wiem, nigdy tego nie używałem.

Data: 2019-06-17 09:38:05
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-14 o 17:10, Piotr Rogoza pisze:
[...]

Nawet z tego faktu nie da się wyciągnąć wniosku, że jest to OC możliwe do kupienia tylko na jedną sumę ubezpieczenia.

dodatki w postaci OC na dom/mieszkanie które można jakoś rozszerzyć na
rower.

Nawet nie trzeba rozszerzać, bo ryzyka szkód poczynionych na rowerze są objęte w takich ubezpieczeniach w standardzie.

Nie wiem, nigdy tego nie używałem.

Tu jest najwięcej prawdy, tylko szkoda, że - nic nie wiedząc - próbujesz zabierać głos w dyskusji :)

--
Liwiusz

Data: 2019-06-17 10:53:27
Autor: ń
OC na rower.
Ależ Ty wnosisz do każdej rozmowy...

-- -- -
nic nie wiedząc - próbujesz zabierać głos w dyskusji

Data: 2019-06-17 11:19:01
Autor: Miroo
OC na rower.
W dniu 2019-06-17 o 09:38, Liwiusz pisze:
Nie wiem, nigdy tego nie używałem.

Tu jest najwięcej prawdy, tylko szkoda, że - nic nie wiedząc - próbujesz
zabierać głos w dyskusji :)

Jedni nie wiedzą, a mówią, a inni twierdzą, że wiedzą, ale nie mówią.

Pozdrawiam

Data: 2019-06-18 17:32:37
Autor: Piotr Rogoza
OC na rower.
W dniu Mon, 17 Jun 2019 09:38:05 +0200, uzytkownik Liwiusz napisal:

[...]

Nie przypominam sobie żeby w OC z PZU w życiu prywatnym było coś o rowerze.

Data: 2019-06-18 21:23:54
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-18 o 19:32, Piotr Rogoza pisze:
[...]

Wystarczy, że obejmuje czynności życia prywatnego, i nie ma wyłączenia szkód na rowerze.

--
Liwiusz

Data: 2019-06-19 11:57:04
Autor: ń
OC na rower.
Dobrze byłoby wiedzieć, komu pokryli.
Bo np. jechał na rowerze do pracy albo po chodniku szerokim na 1,99 metra.

-- -- -
Wystarczy, że obejmuje czynności życia prywatnego, i nie ma wyłączenia szkód na rowerze.

Data: 2019-06-19 12:26:43
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-19 o 11:57, ń pisze:
Dobrze byłoby wiedzieć, komu pokryli.
Bo np. jechał na rowerze do pracy albo po chodniku szerokim na 1,99 metra.

To trzeba spojrzeć, czy jazda niezgodnie z przepisami jest podstawą do odmowy wypłaty odszkodowania (nie jest).

--
Liwiusz

Data: 2019-06-19 04:24:31
Autor: WS
OC na rower.
On Wednesday, June 19, 2019 at 12:26:47 PM UTC+2, Liwiusz wrote:

To trzeba spojrzeć, czy jazda niezgodnie z przepisami jest podstawą do odmowy wypłaty odszkodowania (nie jest).

Z powodu? a, jakby co, to takie ubezpieczenie nie jest obowiazkowym ubezpieczeniem (yum ustawowym, wymaganym dla kierowcot itp...)

Data: 2019-06-19 13:56:34
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-19 o 13:24, WS pisze:
On Wednesday, June 19, 2019 at 12:26:47 PM UTC+2, Liwiusz wrote:

To trzeba spojrzeć, czy jazda niezgodnie z przepisami jest podstawą do
odmowy wypłaty odszkodowania (nie jest).

Z powodu?

Co "z powodu"?

a, jakby co, to takie ubezpieczenie nie jest obowiazkowym ubezpieczeniem (yum ustawowym, wymaganym dla kierowcot itp...)

Nie ma obowiązkowego ubezpieczenia na rower.

--
Liwiusz

Data: 2019-06-19 05:00:07
Autor: WS
OC na rower.
On Wednesday, June 19, 2019 at 1:56:38 PM UTC+2, Liwiusz wrote:
> [...]

Co "z powodu"?

podstawa prawna? ;)

> a, jakby co, to takie ubezpieczenie nie jest obowiazkowym ubezpieczeniem (yum ustawowym, wymaganym dla kierowcot itp...)

Nie ma obowiązkowego ubezpieczenia na rower.

no wlasnie, wiec pozostaje OWU, do ktorego ubezpieczyciel moze sobie wpisac (praktycznie) co  chce...

Data: 2019-06-19 14:04:06
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-19 o 14:00, WS pisze:
[...]

Warunki ubezpieczenia.

[...]

Jak w większości ubezpieczeń.

--
Liwiusz

Data: 2019-06-19 12:54:46
Autor: ń
OC na rower.
Zupełnie, jak z tym płaszczem co go nie mają i co im zrobisz.
Natomiast ciekawe, jak jest realizowane OC?
Poszkodowany dostaje lub nie dostaje odszkodowanie od Twojego TU.
TU zwraca się lub nie zwraca z regresem do Ciebie.
Poszkodowany zwraca się lub nie zwraca do Ciebie o zapłatę z tytułu poniesionej szkody (np. dożywotnia renta inwalidzka dla 18-latki, głupie 1800 zł) na drodze cywilnej lub karnej.

-- -- -
To trzeba spojrzeć, czy jazda niezgodnie z przepisami jest podstawą do odmowy wypłaty odszkodowania.

Data: 2019-06-08 00:11:56
Autor: Liwiusz
OC na rower.
[...]

Generalnie każde "OC w życiu prywatnym" (które jest jako dodatek do ubezpieczenia mieszkania, jako samodzielne ubezpieczenie, a czasem jako bezpłatny dodatek do konta bankowego lub karty kredytowej) zawiera w sobie ubezpieczenie OC rowerzysty.

Pozostaje dostosowanie sumy ubezpieczenia do potrzeb.

W PZU jako samodzielne ubezpieczenie (OC w życiu prywatnym, co jest trochę szerszym ubezpieczeniem niż OC rowerzysty) kosztuje od 25 zł do 190zł rocznie, w zależności od tego, czy zadowolisz się sumą ubezpieczenia 20 000 zł, czy 1 000 000 zł.

--
Liwiusz

Data: 2019-06-08 18:15:14
Autor: ń
OC na rower.
Ubezpieczenie rowerzysty od OC było niegdyś jako opcja do rachunku w PKO BP, to było chyba PZU.

Data: 2019-06-16 14:27:50
Autor: ń
OC na rower.
Prosisz i masz:
www.rp.pl/MP-Inne-polisy/306149945-Najciekawsze-polisy-dla-rowerzystow-Oferta-jest-skromna.html

-- -- -

Data: 2019-06-16 15:54:34
Autor: ń
OC na rower.
Data: 2019-06-17 11:15:55
Autor: Miroo
OC na rower.
W dniu 2019-06-16 o 15:54, ń pisze:
https://giantassistance.pl/

Czy z Wartą warto?...

Pozdrawiam

Data: 2019-06-17 12:20:32
Autor: ń
OC na rower.
Skontaktuj się z dobrym brokerem (nie agentem) ubezpieczeniowym.

-- -- -

Data: 2019-06-17 12:35:15
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-17 o 12:20, ń pisze:
Skontaktuj się z dobrym brokerem (nie agentem) ubezpieczeniowym.

O tak, bo broker ubezpieczeniowy będzie się starał za składkę 50zł :)
Da takie same oferty, jakie da agent - przecież niczego nie będzie indywidualnie negocjował.

--
Liwiusz

Data: 2019-06-17 13:11:05
Autor: ń
OC na rower.
Jeśli da dobre ubezpieczenie, to ma chleb na następne 15 lat, do tego zadowolony klient przyjdzie do niego po polisę za 1000 zł

-- -- -
bo broker ubezpieczeniowy będzie się starał za składkę 50zł

Data: 2019-06-17 13:13:08
Autor: Liwiusz
OC na rower.
W dniu 2019-06-17 o 13:11, ń pisze:
[...]

Z tej polisy za 1000zł zarobi 200zł. Rzeczywiście chleb na 15 lat.
Broker ubezpieczeniowy to ma klienta za dziesiątki tys. złotych, nie ma co liczyć, że się będzie cackał z kimś na 50zł.

--
Liwiusz

OC na rower.