OC na rower.

Data: 2019-06-07 17:25:23
Autor: qrt
OC na rower.
"abn140" <abn140@googlemail.com> Wrote in message:
Jako nie znajacy sie zapytam czy takie cos istnieje?Gdzies tam obilo mi sie o uszy ze tak....Ma ktos?Ile to kosztuje i jak to zalatwic? Sa takie ubezpieczenia stricte czy tylko w formie dokupienia / rozszerzenia jakiegos innego ubezpieczenia?thx

Z tego co się orientowałem to jest tylko ze tak powiem osobiste
 OC. Czy OC w życiu prywatnym. Nie pamiętam jak się to nazywa. I
 chyba nie jest sprzedawanej osobno ale jako dodatek do innych
 ubezpieczeń...
--

OC na rower.