OC po zakupie - to jak to teraz jest

Data: 2014-06-25 21:35:10
Autor: MichaelData®
OC po zakupie - to jak to teraz jest
dddddddd wydumał(a) w news:lof72s$cok$1dont-email.me :
Witam,
jak to teraz jest - kupiłem auto, oc ma opłacone do listopada - muszę je przepisać na siebie, czy jeździć na poprzedniego właściciela? mam jakiś czas na podjęcie decyzji?
Auta nie będę przerejestrowywał na siebie, podobają mi się tablice KR...
:)

ZnajdĹş wÄ…tek na tej grupie "przerejestrowanie samochodu a ubezpieczenie" z 8
maja 2014 i przeczytaj.

--
Michael________™

OC po zakupie - to jak to teraz jest