OC por贸wnywarka...

Data: 2013-03-16 12:43:01
Autor: LEPEK
OC por贸wnywarka...
W dniu 2013-03-16 11:23, John Ko艂alsky pisze:
... aaaaale bez telefonu.

Seicento 2002 899 75000. Generali chce 271 samo OC bez NW maksymalne
zni偶ki. Nie chc臋 do nikogo dzwoni膰 ani by kto艣 do mnie dzwoni艂 tylko
pozna膰 ceny w innych zak艂adach.

rankomat.pl
allianzdirekt.pl
axa.pl
link4.pl
uniqa24.pl
proama.pl
avivadirekt.pl
pzu.pl
libertydirekt.pl
youcendrive.pl (no, ale to pewnie nie tw贸j profil)

telefonicznie
HDI
MTU
Benefia
Compensa
Interrisk
Gothaer
Hestia

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-03-16 14:16:56
Autor: John Ko艂alsky
OC por贸wnywarka...

U偶ytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl>

[...]

Ale wiesz, 偶e 2h mojego szukania to te 40z艂 o kt贸re mi wzros艂o ?

Data: 2013-03-16 13:16:21
Autor: masti
OC por體nywarka...
Dnia pi臋knego Sat, 16 Mar 2013 14:16:56 +0100 osobnik zwany John Ko艂alsky
napisa艂:

[...]

buciki te偶 zawi膮za膰?

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-03-16 14:32:33
Autor: John Ko艂alsky
OC por贸wnywarka...

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell>

Ale wiesz, 偶e 2h mojego szukania to te 40z艂 o kt贸re mi wzros艂o ?

buciki te偶 zawi膮za膰?

Dzi臋ki, ale mo偶esz mi je wyczy艣ci膰

Data: 2013-03-16 13:33:53
Autor: masti
OC por體nywarka...
Dnia pi臋knego Sat, 16 Mar 2013 14:32:33 +0100 osobnik zwany John Ko艂alsky
napisa艂:

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell>

Ale wiesz, 偶e 2h mojego szukania to te 40z艂 o kt贸re mi wzros艂o ?

buciki te偶 zawi膮za膰?

Dzi臋ki, ale mo偶esz mi je wyczy艣ci膰

nie, dziecko. Naucz sie sam.

Data: 2013-03-16 15:35:05
Autor: John Ko艂alsky
OC por贸wnywarka...

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell>

Ale wiesz, 偶e 2h mojego szukania to te 40z艂 o kt贸re mi wzros艂o ?

buciki te偶 zawi膮za膰?

Dzi臋ki, ale mo偶esz mi je wyczy艣ci膰

nie, dziecko. Naucz sie sam.

Te, cie膰. Nie pyta艂em o list臋 witryn internetowych tylko por贸wnywark臋. Mo偶e chcia艂e艣 jak膮艣 m膮dro艣膰 ludow膮 wy艂o偶y膰, ale Ci nie wychodzi.

Data: 2013-03-16 14:34:51
Autor: masti
OC por體nywarka...
Dnia pi臋knego Sat, 16 Mar 2013 15:35:05 +0100 osobnik zwany John Ko艂alsky
napisa艂:

[...]

skoro kto艣 sobie zada艂 trud i Ci je poda艂 to dobre wychowanie nakazuje podzi臋kowa膰. Ale jak wida膰 jest to dla Ciebie za trudne i wolisz innych obra偶a膰. Ale c贸偶 skoor dla Ciebie 20z艂/h o kupa kasy to ju偶 rozumiem.

Data: 2013-03-16 16:07:03
Autor: John Ko艂alsky
OC por贸wnywarka...

[...]

Za co niby mia艂bym Ci dzi臋kowa膰 ? Nie pyta艂em o twoj膮 list臋 i na razie mnie ona nie obchodzi. Podzi臋kowa艂em temu, kto odpowiedzia艂 na moje pytanie, wystarczy.

Ale jak wida膰 jest to dla Ciebie za trudne i wolisz innych
obra偶a膰.

"Buciki zawi膮za膰 ?". "Nie dziecko". To chyba twoje s艂owa.

Ale c贸偶 skoor dla Ciebie 20z艂/h o kupa kasy to ju偶 rozumiem.

Nie wiem o co Ci chodzi. Chyba grup臋 pomyli艂e艣.

Data: 2013-03-16 15:19:14
Autor: masti
OC por體nywarka...
Dnia pi臋knego Sat, 16 Mar 2013 16:07:03 +0100 osobnik zwany John Ko艂alsky
napisa艂:

[...]

a gdzie艣 o tym pisa艂em?

Nie pyta艂em o twoj膮 list臋 i na razie
mnie ona nie obchodzi. Podzi臋kowa艂em temu, kto odpowiedzia艂 na moje
pytanie, wystarczy.

ciekawa forma podzi臋kowa艅. Widocznie ja to jaki艣 niedzisiejszy jestem

Data: 2013-03-16 16:57:33
Autor: John Ko艂alsky
OC por贸wnywarka...

[...]

Czy napisa艂e艣 cokolwiek na temat ?

Nie pyta艂em o twoj膮 list臋 i na razie
mnie ona nie obchodzi. Podzi臋kowa艂em temu, kto odpowiedzia艂 na moje
pytanie, wystarczy.

ciekawa forma podzi臋kowa艅. Widocznie ja to jaki艣 niedzisiejszy jestem

Nie mam Ci za co dzi臋kowa膰

Data: 2013-03-16 14:23:10
Autor: neoniusz
OC por贸wnywarka...
W dniu 16.03.2013 14:16, John Ko艂alsky pisze:
Ale wiesz, 偶e 2h mojego szukania to te 40z艂 o kt贸re mi wzros艂o ?

Wspolczuje.

Data: 2013-03-16 14:35:24
Autor: John Ko艂alsky
OC por贸wnywarka...

U偶ytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org>

Ale wiesz, 偶e 2h mojego szukania to te 40z艂 o kt贸re mi wzros艂o ?

Wspolczuje.

Na ile Ty swoje wyceniasz ? I jak to jest, 偶e przy tym chce Ci si臋 tutaj pisa膰 ?

Data: 2013-03-16 16:08:58
Autor: LEPEK
OC por贸wnywarka...
W dniu 2013-03-16 14:16, John Ko艂alsky pisze:

Ale wiesz, 偶e 2h mojego szukania to te 40z艂 o kt贸re mi wzros艂o ?

Nie, nie wiem.
Po pierwsze nie wiem, 偶e ci wzros艂o o 40 z艂, bo tego nie napisa艂e艣.
Po drugie nie zna艂em twojej stawki godzinowej.
Przepraszam.
Nie napisa艂e艣 te偶, 偶e potrzebujesz _wy艂膮cznie_ por贸wnywarki (poprzesta艂bym na pierwszym linku, bo je艣li op艂aca艂o ci si臋 sprawdzi膰, to w艂a艣nie por贸wnywarka), tylko napisa艂e艣, 偶e chcesz pozna膰 ceny w innych zak艂adach.

....i ty mnie te偶.

Data: 2013-03-16 16:40:23
Autor: John Ko艂alsky
OC por贸wnywarka...

U偶ytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl>

Ale wiesz, 偶e 2h mojego szukania to te 40z艂 o kt贸re mi wzros艂o ?

Nie, nie wiem.
Po pierwsze nie wiem, 偶e ci wzros艂o o 40 z艂, bo tego nie napisa艂e艣.

To ile wed艂ug Ciebie mo偶na zej艣膰 ze stawki 271z艂, kt贸r膮 poda艂em ?

Po drugie nie zna艂em twojej stawki godzinowej.

A twoja inna jest ? Wed艂ug Ciebie, do ilu mo偶na zej艣膰 ze stawki 271z艂 i ilu to godzinom szukania odpowiada ?

Przepraszam.
Nie napisa艂e艣 te偶, 偶e potrzebujesz _wy艂膮cznie_ por贸wnywarki

W temacie co stoi ?

(poprzesta艂bym na pierwszym linku, bo je艣li op艂aca艂o ci si臋 sprawdzi膰, to w艂a艣nie por贸wnywarka),

Nie zauwa偶y艂em. Zauwa偶y艂em tylko, 偶e adresy wskazuj膮 na witryny ubezpieczalni.

tylko napisa艂e艣, 偶e chcesz pozna膰 ceny w innych zak艂adach.

No chc臋. Jakby kto艣 napisa艂 偶e p艂aci tyle a tyle to wiedzia艂bym, 偶e mniej albo wi臋cej i te偶 bym osi膮gn膮艂 sw贸j cel, ale nie widz臋 sensu mozolnego wpisywania danych w ka偶dej ubezpieczalni bo musia艂bym na to po艣wi臋ci膰 ze 2h kt贸re s膮 warte mniej wi臋cej tyle ile mog臋 na niej zaoszcz臋dzi膰, czyli wyszed艂bym na zero.

...i ty mnie te偶.

Nie wiem o co Ci chodzi, ale przykro mi, 偶e nie zrozumia艂e艣 mnie. Nie wiem czyja to wina.

OC por贸wnywarka...