Data: 2011-07-20 21:37:40 | |
Autor: BAREK | |
OC procedury | |
Dobry Wieczór,
Czy są jakieś ogólne warunki/zasady dotyczące likwidacji szkód komunikacyjnych w ramach ubezpieczenia OC, jakie są ogólnie obowiązujące wszystkie TU? Chodzi mi o następujące kwestie; -czas na oglądnięcie rozbitego/poszkodowanego auta przez rzeczoznawcę TU sprawcy, -czas na wycenę, jaka potrzebna jest aby warsztat mógł zabrać się do naprawy. Co jeśli ubezpieczyciel przeciąga dostarczenie wyceny? -- Barek barek[]plusnet pl |
|
Data: 2011-07-20 21:48:10 | |
Autor: MarcinJM | |
OC procedury | |
W dniu 2011-07-20 21:37, BAREK pisze:
Dobry Wieczór, Jest 30 dni na wyplacenie bezspornej kwoty odszkodowania. Czyli: jesli nie ma sie do czego przypieprzyc, zaniza sie maksymalnie kwote odszkodowania i sie ja wyplaca. Klient ma 3 lata na bujanie sie dalej z tym fantem. Albo sie pomylilem: 3 lata na zgloszenie roszczenia, a bujac sie mozna z ubezpieczycielem do konca zycia. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|
Data: 2011-07-21 05:52:34 | |
Autor: koziel | |
OC procedury | |
Szkoda: 13.lipca - sroda
Ocena rzeczoznawcy: dzien pozniej [14.07] o 10 rano Wyplata odszkodowania: wtorek - 19.07 Ubezpieczyciel sprawcy: PZU Az sie zdziwilem, ze tak szybko i sprawnie to poszlo. Szkode zglaszalem w Centrum Likwidacji Szkod PZU tego samego dnia. Pozdrawiam, Emil. |
|
Data: 2011-07-21 15:08:55 | |
Autor: Cavallino | |
OC procedury | |
Uzytkownik "koziel" <koziel007@wp.pl> napisal w wiadomosci news:83453196-3c82-4777-a48a-f563883ca20715g2000vbw.googlegroups.com...
Szkoda: 13.lipca - sroda Pewnie szkoda drobna, a odszkodowanie zanizone. |
|
Data: 2011-07-21 12:57:06 | |
Autor: koziel | |
OC procedury | |
On 21 Lip, 15:08, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote: Pewnie szkoda drobna, a odszkodowanie zanizone. Hmmm, za porysowany i lekko pekniety tylny zderzak - 1.100 PLN - to chyba nie tak malo ;-) Pozdrawiam, Emil. |
|
Data: 2011-07-22 09:42:08 | |
Autor: Cavallino | |
OC procedury | |
Uzytkownik "koziel" <koziel007@wp.pl> napisal w wiadomosci news:d631f99d-6b79-492f-9e0e-920683cec4d7gc8g2000vbb.googlegroups.com...
On 21 Lip, 15:08, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl> Pewnie tak z polowa tego co trzeba by zaplacic za wymiane na nowy, lakierowanie i cieniowanie elementów wokól. Inaczej sie kosztorysów nie liczy z reguly. |
|
Data: 2011-07-21 16:34:27 | |
Autor: J.F | |
OC procedury | |
Użytkownik "koziel" napisał w
Szkoda: 13.lipca - sroda Bo ja wiem czy tak sprawnie .. 14 wycenil, 15 mogliby zatwierdzic i przelew wyslac, no to 18-go mogloby byc na koncie, a tu dzien spoznienia :-) Choc i tak jest bardzo dobrze w porownianiu z takimi co zaczna od "rzeczoznawca umowi sie z panem w ciagu 14 dni".. J. |
|
Data: 2011-07-21 20:11:21 | |
Autor: BAREK | |
OC procedury | |
W sprawie w jakiej pytam się o działanie ubezpieczyciela było tak;
1.Zdarzenie 8 lipca, po jakiś 2 godzinach prób udało się dodzwonić do ubezpieczyciela i informacja, że powinni obejrzeć auto w 24 godziny, ale na pewno się nie wyrobią. 2.Na wizję auta rzeczoznawca dociera 11 lub 12 lipca i obiecuje wycenę szkody na 14 lipca czwartek, jest z nim ustalone, że taki a taki warsztat szkodą się zajmie i będzie się w moim imieniu z nim kontaktował... i... cisza. 3.W poniedziałek 18 lipca warsztat skarży się, że nagle okazało się potrzebne jeszcze jedno upoważnienie do ich kontaktów z ubezpieczycielem, ale i to nie pomaga, nie chcą im informacji udzielić. 4.We wtorek 19 lipca dzwonie do ubezpieczyciela na party line, a panienka mi mówi, że nie ma żadnych informacji co dzieje się z tą szkodą, obiecuje oddzwonienie lub mejla do mnie i cisza, 5.Wczoraj 20 lipca piszę do nich mejla, autoresponder i dalej cisza. Czy taki brak reakcji ze strony ubezpieczyciela można jakoś zaskarżyć? Może zacząć im robić antyreklamę :-) Bartek -- Barek barek[]plusnet pl |
|
Data: 2011-07-21 20:35:34 | |
Autor: Cavallino | |
OC procedury | |
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4e286bd4$1news.home.net.pl...
W sprawie w jakiej pytam się o działanie ubezpieczyciela było tak; Standard. W PTU było tak samo. Czy taki brak reakcji ze strony ubezpieczyciela można jakoś zaskarżyć? Tylko. |
|
Data: 2011-07-22 10:20:00 | |
Autor: J.F | |
OC procedury | |
Użytkownik "BAREK" napisał w wiadomości grup
Czy są jakieś ogólne warunki/zasady dotyczące likwidacji szkód komunikacyjnych w ramach ubezpieczenia OC, jakie są ogólnie obowiązujące wszystkie TU? Jest jeden zapis ustawowy - wyplata ma byc w ciagu 30 dni. Chodzi mi o następujące kwestie; Na to mozna zareagowac tylko w jeden sposob - udac sie do wypozyczalni po auto zastepcze. Ewentualnie spytac do jakiej stawki dziennej auto zastepcze akceptuja, i tonem nie znoszacym sprzeciwu nei przyjmowac do wiadomosci ze tylko dla firm itp. J. |