OC w PZU termin zapłaty

1 Data: Marzec 10 2011 12:04:01
Autor: identifikator: 20040501
OC w PZU termin zapłaty
witam!
jak to jest, jesli termin zapłaty za OC przypada na 28, to czy mogę zapłacić 31 z odsetkami, nie będzie to stanowiło problemu? wiem, że czasem się zdarza tak, że kierowcy mają nieopłacone OC, ale policja żadnych konsekwencji od nich nie wyciąga - chyba, jak to jest?

2 Data: Marzec 10 2011 11:16:29
Autor: dex_pl
Re: OC w PZU termin zapłaty
1. Umowa jest ważna.
2. Zapłać normalną stawkę.
3. Jeśli PZU zechce - upomni się o odsetki - wtedy zapłacisz.

--

3 Data: Marzec 10 2011 12:42:19
Autor: Kazimierz Uromski
Re: OC w PZU termin zapłaty
On 10.03.2011 12:16,  dex_pl wrote:
1. Umowa jest waĹźna.
2. Zapłać normalną stawkę.
3. Jeśli PZU zechce - upomni się o odsetki - wtedy zapłacisz.

Dodam, że PZU po roku nie życzyło sobie odsetek* więc po kilku dniach tym bardziej.

*-od wirtualnego długu, ale to już osobna kwestia (:

4 Data: Marzec 10 2011 13:02:41
Autor: bebok
Re: OC w PZU termin zapłaty

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:ilabku$h4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mi chyba po 3 miesiącach przysłali jakieś wezwanie do zapłaty i dali kolejny
termin
+ informacje, że mogę zapłacić bez odsetek bo oni mają jakieś ubezpieczenie
które to pokrywa.

5 Data: Marzec 10 2011 17:49:31
Autor: Sylwester Łazar
Re: OC w PZU termin zapłaty
To jest tak jak kupuje się towar w sklepie internetowym.
Załóżmy, że całość dotyczy transakcji od zakupu do wydania w całości towaru.
Jeśli ustali się zapłatę przed wysyłką towaru, to nie zapłacimy odsetek,
jeśli "spóźnimy się" i wyślemy pieniążki także przedpłatą,
ale później niż było to ustalone.

Kupując ubezpieczenie OC i tak płacimy "z góry".
Więc od czego miałbym niby płacić odsetki karne za parę dni rzekomego
spóźnienia,
skoro ubezpieczyciel i tak kasuje pieniądze przed wypłaceniem za szkodę z
polisy OC?
No tak - jest róźnica!
W ubezpieczeniu OC najczęściej się zdarza, że mimo iż wpłacimy pieniążki
przed otrzymaniem towaru,
to towaru nie otrzymamy wcale.

S.