OC w PZU termin zapłaty

Data: 2011-03-10 13:02:41
Autor: bebok
OC w PZU termin zapłaty

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ilabku$h4$1mx1.internetia.pl...
witam!
jak to jest, jesli termin zapłaty za OC przypada na 28, to czy mogę zapłacić 31 z odsetkami, nie będzie to stanowiło problemu? wiem, że czasem się zdarza tak, że kierowcy mają nieopłacone OC, ale policja żadnych konsekwencji od nich nie wyciąga - chyba, jak to jest?

Mi chyba po 3 miesiącach przysłali jakieś wezwanie do zapłaty i dali kolejny termin
+ informacje, że mogę zapłacić bez odsetek bo oni mają jakieś ubezpieczenie
które to pokrywa.

OC w PZU termin zapłaty