OC, wypadek.. odszkodowanie ?

Data: 2009-05-17 18:48:29
Autor: SDD
OC, wypadek.. odszkodowanie ?

Użytkownik <zuberec30@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000c75.4a0ea993newsgate.onet.pl...

szyji musialem sie wykluczyc. Otoz jestem asystentem spolecznym pewnego
polityka (spolecznie, wiec bez kasy), jestem czlonkiem zarzadu pewnego
stowarzyszenia (tez spolecznie, bez kasy) i czasem musze jezdzic do Warszawy,
no i w dodatku... biore udzial w tych wyborach do europarlamentu jako kandydat.

No tak, w koncu po to sie haruje bez kasy, zeby sie wreszcie nachapac i pogwalcic prostytutki w Brukseli.
Na moj glos w tych wyborach nie liczcie.
(To pierwsze od lat wybory, na ktore nie pojde).

Pozdrawiam
SDD

OC, wypadek.. odszkodowanie ?