OC - z 91zł na 191zł

Data: 2016-10-31 15:53:28
Autor: Hybki
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 2016-10-31 o 12:45, radekp@konto.pl pisze:
Taką ojciec otrzymał nową propozycję kwartalną za silnik 1,4 we Wrocławiu :)
AXA (mBank)

AXA ostatnia składka roczna 498
Full zniżek, bez szkód, 2,5 litra benzyna
propozycja na następny rok - 850,-

i chyba nic taniej nie znajdę :-(

Data: 2016-10-31 18:47:09
Autor: ddddddddd
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 31.10.2016 o 15:53, Hybki pisze:
[...]

1,6 benzyna w zeszłym roku ok. 400zł, w tym 1zł więcej
1,5 dci - w zeszłym roku 400coś zł, w tym roku 530zł (z Assistance z holowaniem 200km)
3.0d - oc+ass200km+szyby - w zeszłym roku 720zł, w tym 800zł (ale jeszcze nie negocjowałem więc pewnie cena spadnie)
Jakieś nie duże te podwyżki.
Obracam się tylko w Directach (Axa, link4, liberty itp.)
Nie wiem co wam tak dużo podnoszą...

Łukasz

Data: 2016-11-01 00:04:28
Autor: Uncle Pete
OC - z 91zł na 191zł
Nie wiem co wam tak dużo podnoszą...

Może szukają jeleni - a nóż nie będą szukać gdzie indziej i się zgodzą.

Piotr

Data: 2016-11-01 17:50:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
OC - z 91zł na 191zł
Hello Uncle,

http://sjp.pwn.pl/szukaj/nu%C5%BC.html

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-11-01 20:36:25
Autor: Uncle Pete
OC - z 91zł na 191zł
On 2016-11-01 17:50, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Uncle,

Tuesday, November 1, 2016, 12:04:28 AM, you wrote:

Nie wiem co wam tak dużo podnoszą...
Może szukają jeleni - a nóż nie będą szukać gdzie indziej i się zgodzą.

http://sjp.pwn.pl/szukaj/nu%C5%BC.html

Dzięki, polski nie jest moim językiem ojczystym.

Piotr

Data: 2016-11-01 21:33:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
OC - z 91zł na 191zł
Hello Uncle,

Tuesday, November 1, 2016, 8:36:25 PM, you wrote:

Nie wiem co wam tak dużo podnoszą...
Może szukają jeleni - a nóż nie będą szukać gdzie indziej i się zgodzą.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/nu%C5%BC.html
Dzięki, polski nie jest moim językiem ojczystym.

Ale ja Cię nie opieprzam, tylko informuję :)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-11-01 09:00:52
Autor: Budzik
OC - z 91zł na 191zł
Osobnik posiadający mail ddddd@fdddd.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Masz dobry profil.
Wyastarczy jedna stłuczka i zobaczysz jak sie zdziwisz.

Przykładowo mi za jedno auto przysłali w tym roku z 700 na 2900...
Oczywiscie wypowiedziałem ale i tak najtaniej znalazłem za 970.

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2016-11-01 18:28:54
Autor: Tomasz Pyra
OC - z 91zł na 191zł
Dnia Mon, 31 Oct 2016 18:47:09 +0100, ddddddddd napisał(a):

[...]

Bo tak jak obserwuję to duże podwyżki są nie na wszystkie auta i nie we
wszystkich regionach.

Mam kilka aut, zarejestrowane w Gdyni.
Rozpiętość zmian cen bardzo duża, bo za 3.2 mam podwyżkę prawie +80%.
Za benzynowe 1.3, 1.6 i 2.0 zmiana cen kolejno 5%, 10% i 15%.
A dostawczy 2.4d jest w tym roku tańszy niż w zeszłym.

Kolega z Bytowa ma 1.9d, 2.5 benzyna i 4.0 benzyna i tylko 4.0 mu podrożał
o 10%, reszta mniej-więcej ta sama cena.

Data: 2016-11-02 10:18:29
Autor: ddddddddd
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 01.11.2016 o 18:28, Tomasz Pyra pisze:

[...]

ja na razie zbieżności z pojemnością nie widzę - podwyżki średnio 20% niezależnie czy to 1,6 czy 3.0
Ale faktycznie może w takim rejonie mam auta, że nie drożeje tu za mocno - chociaż rozmawiałem ze znajomymi i mają +100% - ale nie w directach, a w "zwykłych" ubezpieczalniach

Łukasz

Data: 2016-11-02 13:25:45
Autor: J.F.
OC - z 91zł na 191zł
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości
Bo tak jak obserwuję to duże podwyżki są nie na wszystkie auta i nie we
wszystkich regionach.

Mozliwe, ze przeliczyli szkodowosc na nowo i im wyszlo, ze te tanie regiony wcale juz nie sa takie tanie.

Mam kilka aut, zarejestrowane w Gdyni.
Rozpiętość zmian cen bardzo duża, bo za 3.2 mam podwyżkę prawie +80%.

To moze byc jakis wyjatek statystyczny - malo takich aut, wiec nikogo u ubezpieczyciela nie obchodza. Podnosi sie, bo np wymyslili sobie nowa tabelke pojemnosci ..

Za benzynowe 1.3, 1.6 i 2.0 zmiana cen kolejno 5%, 10% i 15%.
A dostawczy 2.4d jest w tym roku tańszy niż w zeszłym.

Ja mialem ostatnia polise odnawiana w maju - juz sie mowilo o podwyzkach, a cena jednak bardzo podobna.

J.

Data: 2016-11-03 00:37:03
Autor: Tomasz Pyra
OC - z 91zł na 191zł
Dnia Wed, 2 Nov 2016 13:25:45 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

No mi wygląda że tanie regiony pozostają tanie, a podwyżki są w tych które
już były drogie.
Teraz właśnie pytanie czy drogie ze względu na szkodowość, czy podwyżki są
ze względu na wyższe średnie pensje.

Jeszcze z rozeznania rekord podwyżki.
Znajomy, samochód do nauki jazdy, jedna szkoda (na 1000zł), podwyżka z
1500zł na 4800zł. I jest to ponoć już najtańsza oferta przez agenta.

Te ceny które podałem to też jest już najtańsze co się udało znaleźć, w
przypadku kilku aut ze zmianą ubezpieczyciela.
Bo oferta kontynuacji za Vectrę 3.2 miałem na ponad 1200zł.

[...]

No albo ci którzy mają 3.2 są w stanie zapłacić więcej niż ci co mają 1.3

[...]

U mnie Vectra 3.2 w lipcu, reszta to już nie pamiętam.

Data: 2016-11-04 09:50:23
Autor: J.F.
OC - z 91zł na 191zł
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15ad2tt5msaod$.16rub3zcmwweo$.dlg@40tude.net...
Jeszcze z rozeznania rekord podwyżki.
Znajomy, samochód do nauki jazdy, jedna szkoda (na 1000zł), podwyżka z
1500zł na 4800zł. I jest to ponoć już najtańsza oferta przez agenta.

A ktos sie ostatnio reklamuje w TV "nie podnosimy skladki po jednej malej stluczce".
no chyba, ze mala stluczka to taka ponizej 500 zl :-)

Nie zawazylo tu czasem "do nauki jazdy" ?
Bo co prawda na dobre traktowanie klienta z kolizja na koncie bym nie liczyl, ale spora ta podwyzka.
Jakby z -50% zrobilo sie +50%

[...]

Owszem, ale ryzykuja, ze im dobry (?) klient odejdzie.
No chyba, ze sie wczesniej umowili i wszyscy podniesli :-)

Pozostaje tez mozliwosc, ze szkodowosc w tej klasie jest naprawde duza :-)

J.

Data: 2016-11-04 23:46:21
Autor: Tomasz Pyra
OC - z 91zł na 191zł
Dnia Fri, 4 Nov 2016 09:50:23 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

No jako nauka jazdy zawsze musiał płacić dużo - płacił 1500zł za samochód z
pewnie litrowym silnikiem.
Stłuczka + ogólna podwyżka i wyszła masakra.
Ciekawe jak nauki jazdy bez stłuczek, albo stłuczkowi bez nauki jazdy.

[...]

Trudno mi uwierzyć żeby dało się jakoś mocno powiązać szkodowość z
pojemnością silnika.
Nawet gdyby próbować to wiązać po prostu z większymi przebiegami lepszych
aut, czy szybszymi autami, to dużo miesza i downsizing i stare, duże
diesle.

Do tego trzeba pamiętać że to na co idą największe pieniądze z odszkodowań
to nie te grube dzwony o których mówią w telewizji, a obcierki parkingowe i
stłuczki pod światłami.
Dlatego zresztą zniżki/zwyżki są za ilość szkód, a nie ich ciężar
garunkowy.
Zniżkę dostaje się za bezszkodowość, a nie bezmandatowość itd.

Data: 2016-11-06 21:06:32
Autor: ddddddddd
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 31.10.2016 o 18:47, ddddddddd pisze:

3.0d - oc+ass200km+szyby - w zeszłym roku 720zł, w tym 800zł (ale
jeszcze nie negocjowałem więc pewnie cena spadnie)

jeszcze jedno mi się przypomniało - na to auto w zeszłym roku link4 dało mi gratisowo naviexpert'a z zastrzeżeniem że będą mieli wgląd do prędkości (czy jak to tam było). Stwierdziłem że najwyżej zmienię ubezpieczyciela i włączałem tą nawigację tylko jak jeździłem szybko - myślę że średnia prędkość z tą nawigacją to min. 140-150km/h (prędkość przelotowa 180 - 220km/h, sporadycznie więcej), głównie S8 i A4
Chyba stwierdzili, że skoro nie miałem wypadku to nie warto mi dużo podnosić składki :)

Łukasz

Data: 2016-11-10 11:49:18
Autor: ddddddddd
OC - z 91zł na 191zł
[...]

sprawdzałem ten 3.0d -powyższe 800zł w link4 (zeszli na razie do 770zł), w axa za oc+ass250km ok. 700zł, w tym 470zł samo OC - ale chyba skuszę się na link4 bo będę miał ubezpieczoną szybę (a tania nie jest bo z czujnikami i jakaś specjalna pod HUD)

Łukasz

Data: 2016-11-10 19:01:46
Autor: re
OC - z 91zł na 191zł

Użytkownik "ddddddddd"

[...]

-- -
HUD ? Pieprz ubezpieczenie, opowiadaj o tej szybie :-)

Data: 2016-11-11 12:14:26
Autor: ddddddddd
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 10.11.2016 o 19:01, re pisze:
HUD ? Pieprz ubezpieczenie, opowiadaj o tej szybie :-)

szyba jak szyba, coś tam ma dodatkowo- ponoć przy wyświetlaniu na normalnej szybie prawie nic nie widać, a na tej się wyświetla
A wyświetla się prędkość, nawigacja, ostrzeżenia systemowe
o, tak jak tu:
https://www.youtube.com/watch?v=1n2ytXSr0yQ
Rozwiązanie fabryczne, ale to stary złom bo 12-letni i to z 320-konnym (po programie) kopciuchem. Wiem, że lepszym dla mnie byłoby za tą cenę kupić nową Pandę, w końcu na trasie będzie palić tyle samo :)

Łukasz

Data: 2016-11-14 22:26:43
Autor: re
OC - z 91zł na 191zł

Użytkownik "ddddddddd"

[...]

A to działa w dzień ?

Data: 2016-11-15 05:59:24
Autor: ddddddddd
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 14.11.2016 o 22:26, re pisze:

Użytkownik "ddddddddd"

[...]

działa - pewnie właśnie dlatego, że coś ma napylone

Łukasz

Data: 2016-11-01 08:48:15
Autor: Cavallino
OC - z 91zł na 191zł
[...]

Spróbuj axadirect.
Mi wyszło prawie 20% taniej niź axa w mbanku.

Data: 2016-11-01 11:29:12
Autor: Hybki
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 2016-11-01 o 08:48, Cavallino pisze:
[...]

Spróbowałem wyszło 890,-
Liberty direct podobnie.
Mam jeszcze ponad miesiąc, odwiedzę brokera, może coś zarobi.

Data: 2016-11-01 18:45:16
Autor: Cavallino
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 01-11-2016 o 11:29, Hybki pisze:
[...]

To tak jak mi.
Ale zadzwonili i im wyszło 740.
Może sam zadzwoń, ale pewnie sami się skontaktują, jak zostawiłeś prawdziwy nr telefonu.

Data: 2016-11-02 09:59:31
Autor: radekp@konto.pl
OC - z 91zł na 191zł
Tue, 1 Nov 2016 08:48:15 +0100, w <nv9hbr$uas$3@node1.news.atman.pl>, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Spróbuj axadirect.
Mi wyszło prawie 20% taniej niź axa w mbanku.

1109 zł zamiast prawie 800zł :)
Pakiet z AC 1399zł.

Hehe :)

Data: 2016-11-02 23:48:44
Autor: jerzu.xyz
OC - z 91zł na 191zł
On Tue, 1 Nov 2016 08:48:15 +0100, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Spróbuj axadirect.
Mi wyszło prawie 20% taniej niź axa w mbanku.

Tak z ciekawości sobie policzyłem, wyszło mi OC 800 zł. Pakiet OC+AC
1139 za rok. Obecny pakiet w mBanku kosztował mnie 996 zł. Też w sumie
Axa. Tylko że mnie się ubezpieczenie kończy w marcu, do tego czasu to
jeszcze może się dużo zmienić.

Tak przy okazji ciekaowstaka: w marcu 2016 auto do ubezpieczenia AC
warte było 13 100 zł. Dziś, wg tego samego ubezpieczyciela, 13 738 zł
;)

A kupiłem je w marcu 2015 za 12 tys :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-11-03 12:09:19
Autor: sirapacz
OC - z 91zł na 191zł

Tak przy okazji ciekaowstaka: w marcu 2016 auto do ubezpieczenia AC
warte było 13 100 zł. Dziś, wg tego samego ubezpieczyciela, 13 738 zł
;)

A kupiłem je w marcu 2015 za 12 tys :)

znaczy youngtimer ;)
trzymaj! za naście lat dzieci kupią za to dom ;)

Data: 2016-11-03 18:03:13
Autor: jerzu.xyz
OC - z 91zł na 191zł
On Thu, 3 Nov 2016 12:09:19 +0100, sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

znaczy youngtimer ;)

Ta, Focus youngtimerem ;)

Data: 2016-11-03 18:09:59
Autor: sirapacz
OC - z 91zł na 191zł

Ta, Focus youngtimerem ;)

widzisz...nie doceniasz jego potencjału a twój ubezpieczyciel już owszem:)

Data: 2016-11-03 21:44:23
Autor: Hybki
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 2016-11-03 o 18:09, sirapacz pisze:

Ta, Focus youngtimerem ;)

widzisz...nie doceniasz jego potencjału a twój ubezpieczyciel już owszem:)

Stare auta, duża pojemność, będą obciążone przy sprowadzaniu z zagranicy niebotyczną akcyzą, nic dziwnego że ich wartość w kraju wzrośnie.

Data: 2016-11-03 18:48:20
Autor: Cavallino
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 02-11-2016 o 23:48, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Ale ja o aucie syna, więc mam dużą dopłatę za młodego kierowcę.

Czy dobrze zrozumiałem, że zaproponowali Ci AC za 339 zł?
Czy mówisz o jakimś szczątkowym wariancie?

Data: 2016-11-03 21:19:02
Autor: jerzu.xyz
OC - z 91zł na 191zł
On Thu, 3 Nov 2016 18:48:20 +0100, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Czy dobrze zrozumiałem, że zaproponowali Ci AC za 339 zł?
Czy mówisz o jakimś szczątkowym wariancie?

Tak to wygląda w pakiecie, szczątkowy nie jest. Jest tylko 500 zł.
udziału własnego. --

Data: 2016-11-03 21:29:46
Autor: jerzu.xyz
OC - z 91zł na 191zł
On Thu, 03 Nov 2016 21:19:02 +0100, jerzu.xyz@irc.pl wrote:

[...]

Obecne AC wygląda tak:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/79/58/65/7958657eee2ca07022c3f087941b0ea8.jpg

Jak dobrze pamietam, to taki sam pakiet OC+AC w AXA Direct kosztował
niecałe 1300 zł. Nie zapisałem tej wyceny, a nie chce mi się znowu
wszystkiego wpisywać.

Data: 2016-11-06 20:20:49
Autor: 007
OC - z 91zł na 191zł
jerzu.xyz@irc.pl w <news:6e7n1ct504svhfvf6ajloj9astfhrmdgm04ax.com>:

Jak dobrze pamietam, to taki sam pakiet OC+AC w AXA Direct kosztował
niecałe 1300 zł.

1300 to mnie kosztował właśnie pakiet OC+AC+szyby od wartości 25kPLN  (w tym
OC 511)

--
'Tom N'

Data: 2016-11-04 19:46:56
Autor: Cavallino
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 03-11-2016 o 21:19, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

A jakby jednak nie był szczątkowy, czyli bez udziałów własnych, amortyzacji, potrąceń, obowiązkowych kosztorysów itd?

Data: 2016-11-03 19:03:09
Autor: PiteR
OC - z 91zł na 191zł
na  ** p.m.s **   pisze tak:

Tak z ciekawości sobie policzyłem, wyszło mi OC 800 zł. Pakiet OC+AC
1139 za rok. Obecny pakiet w mBanku kosztował mnie 996 zł.

Ciekawe ile teraz kosztuje OC+AC dla Ducato 2015 ;)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-03 21:20:01
Autor: jerzu.xyz
OC - z 91zł na 191zł
On Thu, 03 Nov 2016 19:03:09 +0100, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

na  ** p.m.s **   pisze tak:

Tak z ciekawości sobie policzyłem, wyszło mi OC 800 zł. Pakiet OC+AC
1139 za rok. Obecny pakiet w mBanku kosztował mnie 996 zł.

Ciekawe ile teraz kosztuje OC+AC dla Ducato 2015 ;)

To wyżej to jest akurat za Focusa. Renówka jest ubezpieczona w PZU, ZTCP to cały pakiet kosztował w marcu
jakieś 1300 zł.

Data: 2016-11-10 10:33:31
Autor: PiteR
OC - z 91zł na 191zł
na  ** p.m.s **  PiteR pisze tak:

Tak z ciekawości sobie policzyłem, wyszło mi OC 800 zł. Pakiet OC+AC
1139 za rok. Obecny pakiet w mBanku kosztował mnie 996 zł.

Ciekawe ile teraz kosztuje OC+AC dla Ducato 2015 ;)

Jak obniżyć polisę OC? Przegląd prasy. Droższe OC? Polak kombinuje

1. Nie czekaj

Z zakupem ubezpieczenia OC przede wszystkim należy nie czekać do ostatniej chwili. Jeżeli polisa kończy nam się np. 31 grudnia, to warto podpisać umowę miesiąc wcześniej. W ten sposób zaoszczędzimy nawet 10 proc.

Ceny rosną tydzień, czy dwa przed końcem polisy.
           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Wtedy cena będzie jeszcze wyższa - mówił w TVN Turbo Marcin Broda z "Miesięcznika Ubezpieczeniowego".

:)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-10 11:45:37
Autor: ddddddddd
OC - z 91zł na 191zł
W dniu 10.11.2016 o 10:33, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  PiteR pisze tak:

[...]

to pośrednia prawda. Warto zadzwonić miesiąc przed, dowiedzieć się o składkę i zadzwonić jeszcze raz mówiąc "w firmie x mam to samo taniej o 150zł, co wy mi zaproponujecie?" zwykle wtedy schodzą o ok. 100zł, czasem nawet pokuszą się dać niższą cenę niż konkurencja.

Łukasz

OC - z 91zł na 191zł