OC, zniżki

Data: 2013-09-13 11:08:48
Autor: AZ
OC, zniżki
On 2013-09-13, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Nawiązując do porpzedniego wątku dotyczacego znizek w OC - przez jaki czas trzeba miec Oc aby mieć 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co roku 10% czyli 6 lat?

Drugie pytanie - okazało sie, ze nigdy nie było Oc ale osoba jezdzi od kilku lat samochodem firmowym i moze dostac zaswiadczenie o tym.

Jakie firmy uchonorują coś takiego i przyznają zniżki?

Zarty sobie robisz? Tak samo ja moge wystawic Ci zaswiadczenie, ze jezdzisz
moim samochodem od 10 lat i co? Ktos ma dac Ci za to znizke?

Dodatowo miała 2 małe stłuczki - rozumiem, ze za kazda trzeba odjąć 10%?

A to nie wiem czy akurat tak to sie liczy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-09-13 14:00:43
Autor: Budzik
OC, zni¿ki
Osobnik posiadaj±cy mail artur.zabronski@gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Nawi±zuj±c do porpzedniego w±tku dotyczacego znizek w OC - przez jaki
czas trzeba miec Oc aby mieæ 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co
roku 10% czyli 6 lat?

Drugie pytanie - okaza³o sie, ze nigdy nie by³o Oc ale osoba jezdzi
od kilku lat samochodem firmowym i moze dostac zaswiadczenie o tym.

Jakie firmy uchonoruj± co¶ takiego i przyznaj± zni¿ki?

Kiedys pyta³em (tylko nie pamietam w której firmie) i powiedzieli ze uznaj±.
A zatem - nie ¿artuje.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-09-13 18:53:20
Autor: cef
OC, zniżki
AZ wrote:

[...]

Dlaczego zaraz żarty?
Skoro przy ubezpieczeniu samochodu firmowego można
dostać zniżki kierowcy - jeśli wskazany będzie ten jeden uzytkownik,
to może i inne warianty są możliwe. Pieniądze nie śmierdzą i TU o tym wiedzą.

Data: 2013-09-14 22:24:36
Autor: John Kołalsky
OC, zniżki

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

NawiÄ…zujÄ…c do porpzedniego wÄ…tku dotyczacego znizek w OC - przez jaki czas

Służbowy do wyłącznego użytku i dawali

OC, zniżki