OC, zniżki

Data: 2013-09-13 20:18:43
Autor: Cavallino
OC, zniżki

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13092013.5687BF3B@budzik61.poznan.pl...
Nawiązując do porpzedniego wątku dotyczacego znizek w OC - przez jaki czas
trzeba miec Oc aby mieć 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co roku 10%
czyli 6 lat?

Nie.
Każdy ubezpieczyciel może sobie liczyć po swojemu.

Drugie pytanie - okazało sie, ze nigdy nie było Oc ale osoba jezdzi od
kilku lat samochodem firmowym i moze dostac zaswiadczenie o tym.

Jakie firmy uchonorują coś takiego i przyznają zniżki?

Nie.
Zniżki są za płacenie składek i nie pobieranie odszkodowań, a nie za jazdę.

I bardziej ogólnie - czy dobrze rozumiem, ze to jest tak, ze w bazie UFG
zniżki liczy sie dla posiadacza polisy (tak ogólnie)

Tak.

natomiast stłuczki /
wypadki wposywane sa na konto kierowcy a nie posiadacza polisy?

Nie..

Czy moze jednak wszystko idzie na koszt posiadacza polisy

Trzeba by sprawdzić, wydaje mi się, że może iść na konto właściciela pojazdu.

i robiąc stłuczke
na czyims OC na swoim koncie mam czysto?

Tak.

-- Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają."  Frank Herbert

OC, zniżki