OCZ zbankrutowa??

Data: 2014-02-10 12:33:12
Autor: rs
OCZ zbankrutowa??
Data: 2014-02-11 12:53:30
Autor: m7marek
OCZ zbankrutowa??

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:52f90d5a$0$61610$c3e8da3$f017e9dfnews.astraweb.com...
http://www.anandtech.com/show/7727/an-update-regarding-oczs-warranties

Czyli mojego chyba najbardziej awaryjnego dysku Petrol anulowano 3 letniÄ… gwarancjÄ™ :(
Mineło dopiero 1,5 roku, a już trzy razy straciłbym dane, tylko backup mnie uratował. Wskaznik SMART "życia" spadł do 63%. Trzeba było reklamowac po pierwszym padzie, a nie samemu zerować dysk.

Data: 2014-02-11 13:17:08
Autor: Chris
OCZ zbankrutowa??
m7marek nabazgrał(a):

[...]

A masz na piśmie 3 lata czy tylko słowną obietnicę ? jak słowną to się .... ale jak na piśmie to ciebie jako klienta to wali.

OCZ zbankrutowa??