OD HAMMERA

Data: 2010-05-04 17:41:47
Autor: boukun
OD HAMMERA

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4be03356$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
Dzisiaj 16:10:17

Jerzy!
Jesli chcesz wiedziec kto mnie 'sieka' z netu, to zajrzyj do watka p.t.:
' Zaczynaja sie czarne dowcipy o prezydencie'
(podkreslenia moje!)

I spojrz na date grozby, a od 24 kwietnia mnie juz na psp niema, chociaz
jak policzylem,
to od tego dnia dalem ok 65 komentarzy do roznych watkow oraz zalozylem
nowe dwa...
to jest zwykle koo..stwo i godne siekniecia w to boukunowskie rylo!

No, no, no, tylko nie boukunowskie ryło... taki mocny czujesz się młotek? Z partyzany nawet najbardziej pojebanego małolata jestem w stanie zajebać ...

boukun

OD HAMMERA