Data: 2013-06-06 01:17:08 | |
Autor: _Michał | |
ODB2 - ELM327 | |
On 6/4/2013 10:32 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje. Mi trochę źle poskręcali auto - a pech ciał ze trasa miała ~2200km ;) 1080km tam i potem z powrotem. I potwierdzam zależność - przy dużej prędkości chłodzi się ok. U mnie się przegrzewał przy poniżej 160km/h (a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..) Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturę ok, ale podjazd na stację benzynową to musiał być pitstop - koło 40 sekund na wyłączenie silnika. |
|
Data: 2013-06-06 05:22:02 | |
Autor: Robek | |
ODB2 - ELM327 | |
W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze:
On 6/4/2013 10:32 PM, megrimsNO@interia.pl wrote: Co to za silnik? Nie masz przypadkiem sterowanego termostatu z grzałką? W oplowskich np. 1.6xer i 1.8xer komp silnika steruje otwarciem termostatu wg. obciążenia silnika, małe obciążenie t=100C, jazda z większym gazem t=92C. Robek |
|
Data: 2013-06-06 09:10:13 | |
Autor: _Michał | |
ODB2 - ELM327 | |
On 6/6/2013 5:22 AM, Robek wrote:
W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze: Było to PRV V6 24V, bez katalizatora bo "się stłukł" ;) Myślę ze termostat był mechaniczny i chłodnica z 2 wiatrakami chyba sterowana elektronicznie Mogła być jakaś grzałka ale to do podgrzewania kabiny... |
|