Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   ODB2 - ELM327

ODB2 - ELM327

Data: 2013-06-06 01:17:08
Autor: _Michał
ODB2 - ELM327
On 6/4/2013 10:32 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje.

Jeśli jade w mieście normalnie, to "coolant temp"
pokazuje 98 stopni. Jak rżnę pacjenta autostradą
do odcięcia 250km/h to pokazuje 88. Czy tak powinno być?
Niedogrzany?

Mi trochę źle poskręcali auto - a pech ciał ze trasa
miała ~2200km ;) 1080km tam i potem z powrotem.

I potwierdzam zależność - przy dużej prędkości chłodzi
się ok. U mnie się przegrzewał przy poniżej 160km/h
(a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)

Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturę ok, ale podjazd
na stację benzynową to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
wyłączenie silnika.

Data: 2013-06-06 05:22:02
Autor: Robek
ODB2 - ELM327
W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze:
On 6/4/2013 10:32 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje.

Jeśli jade w mieście normalnie, to "coolant temp"
pokazuje 98 stopni. Jak rżnę pacjenta autostradą
do odcięcia 250km/h to pokazuje 88. Czy tak powinno być?
Niedogrzany?

Mi trochę źle poskręcali auto - a pech ciał ze trasa
miała ~2200km ;) 1080km tam i potem z powrotem.

I potwierdzam zależność - przy dużej prędkości chłodzi
się ok. U mnie się przegrzewał przy poniżej 160km/h
(a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)

Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturę ok, ale podjazd
na stację benzynową to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
wyłączenie silnika.

Co to za silnik? Nie masz przypadkiem sterowanego termostatu z grzałką?
W oplowskich np. 1.6xer i 1.8xer komp silnika steruje otwarciem termostatu wg. obciążenia silnika, małe obciążenie t=100C, jazda z większym gazem t=92C.


Robek

Data: 2013-06-06 09:10:13
Autor: _Michał
ODB2 - ELM327
On 6/6/2013 5:22 AM, Robek wrote:
W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze:
I potwierdzam zależność - przy dużej prędkości chłodzi
się ok. U mnie się przegrzewał przy poniżej 160km/h
(a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)

Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturę ok, ale podjazd
na stację benzynową to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
wyłączenie silnika.

Co to za silnik? Nie masz przypadkiem sterowanego termostatu z grzałką?
W oplowskich np. 1.6xer i 1.8xer komp silnika steruje otwarciem
termostatu wg. obciążenia silnika, małe obciążenie t=100C, jazda z
większym gazem t=92C.

Było to PRV V6 24V, bez katalizatora bo "się stłukł" ;)
Myślę ze termostat był mechaniczny i chłodnica z 2 wiatrakami
chyba sterowana elektronicznie

Mogła być jakaś grzałka ale to do podgrzewania kabiny...

ODB2 - ELM327

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona