ODB2 dla VAG a diagnozowanie innych marek samochodow

Data: 2010-10-11 11:30:58
Autor: J.F.
ODB2 dla VAG a diagnozowanie innych marek samochodow
Użytkownik "Jubel" <nius@onet.pl> napisał w
Posiadam kabel ODB2>USB oraz soft "Polski VAG" od odb2.pl,
zastanawiam sie czy moge sie podpiac tym do samochodu innem marki niz vw/skoda/audi/seat, tj.np do BMW? Zalezy mi tylko na odczytaniu i ew.skasowaniu bledow.

Nie wiem co masz za kabel, ale ODB2 to tak naprawde 4 rozne interfejsy w jednym zlaczu.
Tanie "kable" zawieraja tylko jeden.

Czesc danych jest standartowa i taka sama we wszystkich pojazdach, inne nie.
Software musi byc oczywiscie dopasowany do "kabla".

J.

ODB2 dla VAG a diagnozowanie innych marek samochodow