ODDAJCIE KŻYŻA MJASTU!!

Data: 2012-04-28 01:16:53
Autor: MH
ODDAJCIE KŻYŻA MJASTU!!
Nawet w temacie mi się coś pokżyrzowało.. Zapewne jest to óbecka robota.
A srau tam óbekóf!! Warzne są nasze poglondy i nasze jedyne racje.. Dopuki,
dopóty nie uzyskamy satysfakjonujoncej odpowiedzi, bendziemy siem hyba domagać
swoich racyji w Sztrasbórgu!! Jak sama nazwa wskazuje, SZTRASBURG podobnie jak
WARTBURG jest w Niemcach !! :))))  http://komixxy.pl/320924/Oddajcie-krzyza-mjastu  PRECZ Z KOMUNOM!!! TAM STALI "ONI"!!  Myśmy stali jako zrobieni 'in vivo'!!
To myśmy latali na Ksienrzyc jako pierwsi!! I nas zdradzono o usmej z minutami
czasu środkowoeuropejskiego.. Zdradzono nas o świcie..  =========

Boszsz.., toż to wszystko do Wuja Wacka za Wuja Pana w pale się nie mieści, że
uzyskuje poparcie powyżej 20%.. Łoj niekumaty i dziwny ten narud... Ale jak zeznał były rajdowiec z immunitetem, swojego czasu "FAN"
przykrótkiego, "głupi naród wszystko kupi".. BRAVO !! Bóractwo kupuje wszystko
to, co inny nieók z ambony im wyciśnie...

Hmm, jeden Kurski zasłania się immunitetem za rajdy na krytykowanycj przez
niego "ałtostradach" bądź innych drogach..  Karski zaś, czyni to samo po
rajdzie na bolidzie marki "MELEX"..

OK, a teraz zupełnie na poważnie..  Tzw. "prawicowcy", zwolennicy PiS'u,
Jarosława, Macierewicza i innych Australijskich firm za 2 dolce (podać link?!)..

Ja wiem,że co poniektórych dziwi fakt , że Tusk znał przyczyny "zamachu"
zaledwie minutę po zdarzeniu. Baaa..., ja też!!  "Óbek" jestem !!

Ten brak prognozy pogody w miejscu docelowego lądowania, to był już przed
odlotem ZAMACH !! Mało tego.., ruskie przeprogramowały TAWS'a , który ryczał
"pull up, terrain ahead"..  Hah, my nie takie głupie, na takie pierdle my się
nie nabieramy!!  Kumple na dole nawijają, że jakiś tam ruski transporter nie
dał rady i odleciał w pizdu.. Warunki są wujowe i się pogarszają, ale jak
najbardziej możecie spróbować..  JaPier...., do tego jeszcze niejaki Kazana, pierdzielący,że nie ma jeszcze
decyzji NajJaśniejszego...  Ot.., i mamy cały obraz kampanii przedwyborczej.. Gwoli przypomnienia, pan
Lech Kaczyński, po wygranych wyborach prezydenckich, jeszcze przed
zaprzysiężeniem !!, zrobił sobie wakacje na Sycylji, z kumplami,
OczywistaOczywistość Rządowym Trupolewem!! OK, niech mu będzie, Naród go
wybrał, i niechaj taka bzdeta nie stanowi problemu pomiędzy lewicą z
prawicą(bhuahahaaaa, PiS jest prawicą??  SLD lewicą??) Buahaha, nie róbmy se
jaj !!

PiS - dom waryjotów (Jarek+np. Melex)
SP - jak wiaterak zawieje, tak się dostosujemy, a głupi naród wszystko kupi.
     (Pan Jacek)
Ruch Palikota - ostro jadą z KK- ponikąd racja, ale siłe przebicia mizerna -
POPULIZM

SLD - też populizm, aczkolwiek w tematach gospodarczych mają najlepsze
konkretne propozycje!!

JaPierdzielę!!  Lweica jest prawicowa, "prawica" rozmodlona i totalnie
"odjechana".. DomWaryjotów!!!

MH

--

ODDAJCIE KŻYŻA MJASTU!!