ODEZWA DO KIBICÓW WSZYSTKICH POLSKICH KLUBÓW !

Data: 2011-06-16 12:35:25
Autor: Antenka
ODEZWA DO KIBICÓW WSZYSTKICH POLSKICH KLUBÓW !
Trzymam was za słowo,  liczę na waszą determinację i konsekwencję w
dniu wyborów!

Zaryglujcie drzwi do Sejmu RP każdemu POlszewickiemu matołowi. Macie
możliwość wyrównania rachunków przy użyciu  karty do głosowania.
Pamiętajcie - Polska na was liczy - ja też! :-))

Antenka

Data: 2011-06-16 22:05:23
Autor: Andy Niwiński
ODEZWA DO KIBICÓW WSZYSTKICH POLSKICH KLUBÓW !

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:47c6d954-bd0e-49dd-a06a-e9caa246cf51h7g2000yqa.googlegroups.com...
Trzymam was za s3owo,  licze na wasz? determinacje i konsekwencje w
dniu wyborów!

Zaryglujcie drzwi do Sejmu RP ka?demu POlszewickiemu mato3owi. Macie
mo?liwo?a wyrównania rachunków przy u?yciu  karty do g3osowania.
Pamietajcie - Polska na was liczy - ja te?! :-))

Antenka

Ależ ty trans jesteś nieszczęśliwy....

Data: 2011-06-17 12:10:59
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:47c6d954-bd0e-49dd-a06a-e9caa246cf51h7g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

KIBOLE! KIBOLE! KIBOLE! Tu-tu! Bu-bu-bu! Tu-tu! Bu-bu-bu! PiS liczy na was BANDYCI!

BomBel

ODEZWA DO KIBICÓW WSZYSTKICH POLSKICH KLUBÓW !