ODSTĄPIĘ REZERWACJE NA POKÓJ 2 OSOB PORONIN

Data: 2010-01-29 07:50:43
Autor:
ODSTĄPIĘ REZERWACJE NA POKÓJ 2 OSOB PORONIN
Witam wszystkich serdecznie jak w temacie ponad 2-mce temu zarezerwowałem
sobie pokój 2osobowy w Poroninie(KAUCJA 200) rezerwacja od 01.lutego na 5
nocy, niestety
sprawy zawodowe nie pozwalają mi wyjechać, jeżeli był by ktoś chętny to gorąco
polecam.Jak ktoś się znajdzie Pani zwróci mi kase jak nie to nie.
Oczywiście sprawę(opłaty itd) załatwiać należy z właścicielami na miejscu
Link do strony ośrodek na grapie
Koszt 50pln os.
Fakultatywnie wyżywienie na miejscu śniad i/lub obiadokolacja.
www.ezakopane.pl/nocleg.php?zakopane=osrodek&pokaz=na_grapie

nowo wybudowany pensionat bardzo ładny i przede wszystkim jest czysto i ciepło

--

ODSTĄPIĘ REZERWACJE NA POKÓJ 2 OSOB PORONIN