OECD karci polskie władze za lenistwo

Data: 2009-11-23 13:43:18
Autor: Duch
OECD karci polskie władze za lenistwo
"To pierwsza tak ostra krytyka OECD, dotycząca polskiej polityki gospodarczej. Gazeta zauważa, że rynkowi analitycy mówią o problemie od dawna, ale niekomercyjna instytucja międzynarodowa dotąd nie odważyła się na tak mocny głos."

Wreszcie odwazyli sie mowic otwarcie o tym co juz dawno wiadomo?

calosc:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/OECD-karci-polskie-wladze-za-lenistwo-2051671.html

Data: 2009-11-23 13:16:59
Autor: Ireneusz Wik
OECD karci polskie władze za lenistwo
a prosiło się żeby nie tykać polityki..
ale jak już się mleko wylało to daję cytat:

"Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju OECD krytykuje Polskę za unikanie reformy finansów publicznych, niszczenie systemu emerytalnego i zamiatanie problemów budżetowych pod dywan - pisze "Puls Biznesu". To pierwsza tak ostra krytyka OECD, dotycząca polskiej polityki gospodarczej. "

NIC NIEWART Ryży do spółki z huraganem Rostowskim,  panią Chodak i Kargulem w końcu zostali zdemaskowani...

Cóż chyba trzeba obstawiać EURPLN do góry w średnim terminie

IWSP

Data: 2009-11-23 13:47:15
Autor: vanbasten
Ireneusz  Wik <iwsp@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): "

NIC NIEWART Ryży do spółki z huraganem Rostowskim,  panią Chodak i Kargulem w końcu zostali zdemaskowani...

Cóż chyba trzeba obstawiać EURPLN do góry w średnim terminie

IWSP

to przykre ze potrzebujesz napisane czarno na bialym aby "zdemaskowac"...

pzdr

Data: 2009-11-23 16:36:06
Autor: haze
OECD karci polskie władze za lenistwo
Bo ryży nie chce szczpionki ? ? ? !

Data: 2009-11-23 19:48:34
Autor: Ireneusz Wik
OECD karci polskie władze za lenistwo
haze <ash@toya.net.pl> napisał(a):
Bo ryży nie chce szczpionki ? ? ? !

bo

1) Ryży, huragan Rostowski, Chodak chcą wziąść bez mojej zgody MOJE pieniądze z OFE
2) bo mamy najwyższy planowany deficyt w historii w przyszłym roku
3) o reformach nie wspominam
4) jedno okienko?
5) kontrakt gazowy?
6) podatek liniowy?
7) druga Irlandia?
8) jeszcze Ryży chce zmieniać konstytucję pod siebie - szczyt bezczelności Ryży tylko szczerzy zęby i gładko mówi, czyli serial dla podatnych, bezmyślnych idiotów

IWSP

Data: 2009-11-23 20:52:08
Autor: skippy

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:heeoui$chc$1inews.gazeta.pl...
haze <ash@toya.net.pl> napisał(a):

1) Ryży, huragan Rostowski, Chodak chcą wziąść bez mojej zgody MOJE pieniądze
z OFE

nie sa Twoje

8) jeszcze Ryży chce zmieniać konstytucję pod siebie - szczyt bezczelności

jak pod siebie?

Data: 2009-11-23 20:56:53
Autor: mwojc
OECD karci polskie władze za lenistwo

8) jeszcze RyĹźy chce zmieniać konstytucję pod siebie - szczyt  bezczelności

jak pod siebie?

pod siebie, bo przecieĹź jest u władzy, a patrząc po sondaĹźach nikt (nawet  pis) nie wierzy, Ĺźe to sie szybko zmnieni.

Pzdr,
--
Marek

Data: 2009-11-23 21:02:15
Autor: skippy
OECD karci polskie władze za lenistwo

OK myślałem ze chodzi pod siebie jako ew. pod przyszłego prezydenta.

Data: 2009-11-23 20:10:27
Autor: kc
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

OK myślałem ze chodzi pod siebie jako ew. pod przyszłego prezydenta.

Pod siebie, bo nikt, nawet on, już nie wierzy, że zostanie prezydentem w drodze wyborów powszechnych. Dotarło?

kc

Data: 2009-11-23 20:27:34
Autor: kc
OECD karci polskie władze za lenistwo
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
ja wierze

To może rozumiem. A chcesz?

Pozdrawiam

kc

Data: 2009-11-23 23:04:25
Autor: stary
OECD karci polskie władze za lenistwo

ja wierze
 No jasne skippy.Wierzysz i innej opcji nie przyjmujesz.Ty jak zwykle za PO.Mało masz argumentów że PO i Tuzek sa ok ale jesteś za.Bo tak wypada.

pozdrawiam stary

Data: 2009-11-23 23:07:19
Autor: deq
Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hef1hi$onh$1nemesis.news.neostrada.pl...

ja wierze
No jasne skippy.Wierzysz i innej opcji nie przyjmujesz.Ty jak zwykle za PO.Mało masz argumentów że PO i Tuzek sa ok ale jesteś za.Bo tak wypada.

Niestety trzeba przyznać, że argumentów dość mało ale są. Za kaczką okupantem pałacu prezydenckiego argumentu nie ma ani jednego. Chwilowo nie ma innych kandydatów.

Data: 2009-11-24 08:46:37
Autor: Ireneusz Wik
OECD karci polskie władze za lenistwo

Niestety trzeba przyznać, że argumentów dość mało ale są. Za kaczką okupantem pałacu prezydenckiego argumentu nie ma ani jednego. Chwilowo nie ma innych kandydatów.

niestety jest jeden argument - mniejsze zło - Leszek jest w stanie zablokować część idiotycznych ustaw jakie serwuje/ma zamiar zaserwować grupa kurczowo trzymająca władzę..
IWSP

P.S.
Nie myślałem że będę musiał w imię mniejszego zła głosować na Kaczyńskiego , okropieństwo

Data: 2009-11-23 23:41:29
Autor: skippy
[...]

żadnych nie mam
wole grype od cholery

Data: 2009-11-24 00:04:20
Autor: totus
stary wrote:

ja wierze
 No jasne skippy.Wierzysz i innej opcji nie przyjmujesz.Ty jak zwykle za
PO.Mało masz argumentów że PO i Tuzek sa ok ale jesteś za.Bo tak wypada.

pozdrawiam stary

Ja też wierze, ze Tusk wygra bądź inny kandydat PO. Wierzę bo tak wypada, z głupoty i na skutek manipulacji TVN i GW no i ze skrajnego zaślepienia. Na razie takich głupich jak ja jest więcej od takich mądrych jak Ty. Powinieneś przemyśleć swoje metody perswazyjne.

Data: 2009-11-24 08:49:03
Autor: Ireneusz Wik
[...]

perswazja jest jedna - bilans osiągnięć i porażek - rzetelnie wykonany - a nie mamy duży deficyt to oczywiście na "+"....

IWSP

Data: 2009-11-24 01:02:01
Autor: skippy
OECD karci polskie władze za lenistwo
Użytkownik "stary"

Proszę, masz to jest foto w prezencie, bo uważam że Ty jesteś zaślepiony na opcję polityczną, a nie ja.
Absolutnie na czasie, idealne do clipów Pisu:

http://plfoto.com/1965417/zdjecie.html

Uważam że świetne.

Szukałem tez filmu z doktorem G. ale go nie ma na YT w wersji o kilknanaście sekund dłuższej (przed początkiem) od wersji znanej z telewizorni.
Znam tylko opisy z prasy, ale to może byc koszmarna manipulacja bo pochodzi z GW i TOKFM.

Data: 2009-11-24 11:10:41
Autor: stary

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hef7ps$8kp$1news.onet.pl...
[...]

Ja jestem odporny na propagande.
Zwisa mi czy pis czy po czy jeszcze ktoś.
Stwierdzam tylko fakty.
A fakty sa takie że PO wywozi w pole swoich wyborców,ale oni jeszcze tego nie wiedzą)
PO cwanie okrada swoich wyborców z pieniędzy.I bedzie okradała jeszcze bardziej(patrz dziura)
Pijar mają OK.I nic wiecej.
A to ze w sondażach prowadzą to juz inna sprawa.

pozdrawiam stary

Data: 2009-11-24 11:21:56
Autor: totus
stary wrote:

A fakty sa takie że PO wywozi w pole swoich wyborców,ale oni jeszcze tego
nie wiedzą)

Tego ciągle próbuje się dowiedzieć. Gdzie są te pieniądze, które kradnie PO. Ci najbardziej świadomi mówią, że kradnie tylko złośliwie nie idą do prokuratury i nie mówią co dalej z tymi pieniędzmi się dzieje. Po każdym moim takim pytaniu rozmowa się kończy.

Data: 2009-11-24 12:28:51
Autor: Ireneusz Wik
stary wrote:

> [...]

Tego ciągle próbuje się dowiedzieć. Gdzie są te pieniądze, które kradnie PO. Ci najbardziej świadomi mówią, że kradnie tylko złośliwie nie idą do prokuratury i nie mówią co dalej z tymi pieniędzmi się dzieje. Po każdym moim takim pytaniu rozmowa się kończy.

1. powinieneś zrobić prasówkę ( a właściwie) mediówkę) - ostatnio było o 2 aferach PO - jedna stoczniowa z tego co pamiętam
2. Sądy nasze nie spełniają swojej roli - powinny być niezależne a w praktyce dają dupy rządzącym i tym których stać na wysokie łapówki
Niestety.

IWSP

Data: 2009-11-24 13:34:04
Autor: skippy
OECD karci polskie władze za lenistwo

Użytkownik "Ireneusz Wik"

2. Sądy nasze nie spełniają swojej roli - powinny być niezależne a w praktyce
dają dupy rządzącym i tym których stać na wysokie łapówki

Rządzący dają wysokie łapówki sądom?
Dobrze zrozumiałem?

Data: 2009-11-24 14:14:24
Autor: totus
Ireneusz  Wik wrote:

1. powinieneś zrobić prasówkę ( a właściwie) mediówkę) - ostatnio było o 2
aferach PO - jedna stoczniowa z tego co pamiętam

Trzymajmy się afery stoczniowej. Sprawa jeszcze nie doszła do sądu więc w tej sprawie sąd jeszcze nie zdążył dać dupy PO. Mnie chodzi o to co Ty powiedziałeś, że PO Cię okrada. Przy okazji afery stoczniowej powiedz z czego Cię PO okradło i gdzie to jest teraz. Spręż się. Bo znów jak ten głupi niedoinformowany i manipulowany będę głosował na PO i dalej będą Cię okradać. Nie uciekaj w poboczne kwestie. Spodziewam się takiej odpowiedzi: "PO ukradło mi 3 mln PLN, teraz Tusk ma połowę w walizce w piwnicy w Sopocie, a drugą połowę ma Schetyna w tapczanie we Wrocławiu.". Nie masz takiej lub podobnej konkretnej odpowiedzi to znaczy, że jesteś głupek. To jest powód dla którego PiS przegra wybory. Polacy wybierają głupków ale nie aż takich. Wszystko ma swoje granice.

Data: 2009-11-24 17:36:28
Autor: Ireneusz Wik
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ireneusz  Wik wrote:

> [...]

Trzymajmy się afery stoczniowej. Sprawa jeszcze nie doszła do sądu więc w tej sprawie sąd jeszcze nie zdążył dać dupy PO.

a jak dojdzie do sądu to usłużny sąd zamknie sprawę....
choć sprawa jest ewidentna, ale nie dla służalczego sądu bojącego się o własny tyłek

btw partie polityczne w krajach demokracji to taka nowocześniejsza wersja mafii...
poza prawem

[...]

gdybym miał środki do tego to znalazłbym te pieniądze :) zapewniam Cięi Grześ Pyś czy Miś mieliby przedstawione dowody po czym ....
sąd by ich uniewinnił

zauważyłeś aby jakiś prominentny polityk czy biznesmen z grubym portfelem został skazany w ostatnich latach ? pomimo medialnego nagłośnienia nieprawidłowości

weźmy na przykład pana P. będącego w PO a obecnie w SD
i aferę mostową jego wykręty skąd wziął pieniądze są żenujące ...

IWSP

Data: 2009-11-24 18:58:01
Autor: totus

Ireneusz  Wik wrote:

> [...]

a jak dojdzie do sądu to usłużny sąd zamknie sprawę....
choć sprawa jest ewidentna, ale nie dla służalczego sądu bojącego się o

Sąd się boi o własny tyłek? Oczywiście znasz statut sędziego. Czytałeś ustawę o ustroju sądów powszechnych. Ktokolwiek może coś sędziemu zrobić. Skąd to wiozłeś? Jakiś przykład.

[...]

No właśnie. Nie pasuje stoczniowa to bierzemy hazardową. Byle memłać coś bez sensu. Nas kradną Marsjanie. To są dopiero złodzieje.

zauważyłeś aby jakiś prominentny polityk czy biznesmen z grubym portfelem
został skazany w ostatnich latach ?
pomimo medialnego nagłośnienia nieprawidłowości

Zauważyłem.

weźmy na przykład pana P. będącego w PO a obecnie w SD
i aferę mostową
jego wykręty skąd wziął pieniądze są żenujące ...

Przecież wiadomo. W jednej sitwie są wszyscy. Grubi z GSu, sędziowie prokuratorzy, politycy. Tylko Ty żuczek nieboraczek nie możesz sobie z tym poradzić. Ale już Twój zbawiciel odzyskał sądy i Piskorskiego nie obdarł ze skóry na ryku. Ale masz kisiel w głowie. Bleeeeeee

Data: 2009-11-24 14:22:28
Autor: stary
[...]

Poczytaj troche o podatkach.
Ulgach do pit
ITD itp nie kaz mi wymieniać plis.
Zacznij słuchac gdzie cie okradają.

pozdrawiam stary

Data: 2009-11-24 14:50:53
Autor: totus
stary wrote:

[...]

Państwo to nie jest PO. Poza tym państwo jako takie mnie nie okrada tylko grupy społeczne lub zawodowe używają państwa i jego aparatu nacisku żeby mnie okradać. Np stoczniowcy czy górnicy lub nauczyciele czy rolnicy. Wyraźnie było napisane, że okrada mnie PO i dlatego powinienem głosować na taka partię, która mnie nie okrada. Co to znaczy "plis" chodziło ci o polis? Nie wiem o co chodzi z tym "plis". W podstawowej sprawie nie udawaj głupka. No chyba, że nie musisz.

Data: 2009-11-24 15:24:04
Autor: stary

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hegoc4$b6v$1inews.gazeta.pl...
stary wrote:

[...]

Spokojnie facet, to nie ja pale głupa tylko ty.

pozdrawiam stary

Data: 2009-11-24 15:33:30
Autor: totus
stary wrote:

Spokojnie facet, to nie ja pale głupa tylko ty.

Gdzie palę głupa? Odpowiedz. Gdzie Cię okrada PO. Odpowiedz coś na temat. Polis

Data: 2009-11-24 15:50:35
Autor: stary
OECD karci polskie władze za lenistwo

Gdzie palę głupa? Odpowiedz. Gdzie Cię okrada PO. Odpowiedz coś na temat.
Polis

Gadasz jak Dieter weź poczytaj troche.Zreszta nie chce mi sie z toba gadać,dla mnie nie jest to temat zycia i nie mam zamiaru cie uswiadamiać.
Czytaj wiecej!
 Poczytaj nap o uldze prorodzinnej.(zmniejszona jednak)O utrudnieniach w becikowym na teraz.
O tym że zrobiono dwie grupy podatkowe i z tego wyszło 8 mld deficytu.
Poczytaj jakie sa zamiary załatać dziure budzetowa i kim.

Może ciebie nie okradli bo wskoczyłeś na nizszy próg i sie cieszysz że PO dało ci wiecej.Jestes tym z tych nielicznych co zarobią.

pozdrawiam stary

Data: 2009-11-24 16:41:07
Autor: totus

[...]

Ty to jakiś dziwny jesteś. Ciągle mi opowiadasz jak jedni Polacy wala w czekoladę drugich Polaków za pomocą budżetu państwa. To znane fakty nie od dziś. Proceder trwa też już wiele dziesiątków lat. Pytam gdzie kradła PO o czym mówiłeś na początku. Rozumiesz co czytasz? Nie chodzi o podatki. Ja płacę podatki, które mielą urzędnicy państwowi i ktoś dostaje datki. Pokaż gdzie kradnie PO. Becikowe jest idiotyczne, też tak myślę. Podatki są za duże i anty rozwojowe. Ja płacę podatki a stoczniowcy dostają pensje za dwa lata do przodu za niepracowanie w deficytowej stoczni. Czyli stoczniowcy mnie wyrąbali. Gdzie kradnie PO? Ni chodzi mi o Twoje poglądy. Miej na jakie Cie stać. Możesz oczywiście je publikować. Twoje prawo. Pokazuje jak odbierane są pierdoły w stylu "PO kradnie". To co piszesz i jak piszesz buduje pogląd o Tobie.

Data: 2009-11-24 18:37:06
Autor: stary

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:heguqk$6cj$1inews.gazeta.pl...
stary wrote:

[...]

Przecież takiego pajaca jak ty ,co nie rozumie nawet gdzie go oszukują (okradają)kloesie z PO nie przekonam.

żegnam stary

Data: 2009-11-24 19:20:43
Autor: Archangell
OECD karci polskie władze za lenistwo
 Ja płacę podatki a stoczniowcy dostają pensje za dwa
lata do przodu za niepracowanie w deficytowej stoczni. Czyli stoczniowcy
mnie wyrąbali.

To napisz jeszcze z czego wynika to, że nauczyciele Cię okradają.

Arch

Data: 2009-11-24 19:38:24
Autor: totus
Archangell wrote:

[...]

Okradają mnie z pieniędzy. Skończyłem szkołę podstawową. W przedszkolu nigdy nie byłem. Płacę za to nauczycielom by uczyli licealistów, gimnazjalistów, studentów i by opiekowali się przedszkolakami. Niech nauczyciele biorą za swoją prace od tych, których uczą, a nie ode mnie. Jeszcze czegoś nie rozumiesz?

Data: 2009-11-24 21:59:45
Autor: Archangell
[...]

Masz wybitnie "logiczny" sposób myślenia. Rozumiem że nauczyciele zmusili Państwo żeby ich zatrudniło i dzieki temu
pośrednio wyciągają od Ciebie pieniądze.

Arch

Data: 2009-11-24 22:17:05
Autor: skippy

Użytkownik "Archangell" <robercisko77@op.pl> napisał w wiadomości news:hehhg4$2ru$1news.onet.pl...
[...]

nikt nie zmusił państwa, żeby go zatrudniło, oprócz prezesa
a dobry nauczyciel bierze ładnie ponad 100zł za 1h30min korepetycji, bez kasy fiskalnej, i nawet to szkoda rozwijać
spoko da sobie radę
i bulimy ze swojej krwawicy na miernoty które ani nic nie nauczą dzieci, ani nie znajdą chętnych na korki

Data: 2009-11-24 22:49:19
Autor: totus
Archangell wrote:

[...]

Źle rozumiesz. Zmusili to nie znaczy wykorzystują. Znajdź mi gdzie napisałem,że nauczyciele zmusili państwo. Przekręciłeś moją wypowiedź i dlatego dalej cały Twój list to dyskusja z samym sobą. Sam stawiasz tezę i potem sam ją zwalczasz. Gadanie samemu ze sobą to chyba schizofrenia ale nie jestem pewien.

Data: 2009-11-24 08:43:22
Autor: Ireneusz Wik
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

> Pod siebie, bo nikt, nawet on, już nie wierzy, że zostanie prezydentem w
> drodze wyborów powszechnych. Dotarło?

ja wierze

no to jako człowiek wiary wejdziesz do królestwa tuskiego...
50% podatku
praca do 100 jak dożyjesz albo niekoniecznie dobrowolna eutanazja abyś przypadkiem emerytury nie pobierał.

IWSP

Data: 2009-11-24 10:04:06
Autor: skippy
OECD karci polskie władze za lenistwo

Użytkownik "Ireneusz Wik"

50% podatku

płace 19% dzieki LSD

praca do 100 jak dożyjesz

tu sie zgadzam

albo niekoniecznie dobrowolna eutanazja abyś przypadkiem emerytury nie pobierał.

tu chrzanisz

Data: 2009-11-24 11:41:10
Autor: deq
OECD karci polskie władze za lenistwo
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:heg7ia$6uk$1news.onet.pl...

Użytkownik "Ireneusz Wik"

50% podatku

płace 19% dzieki LSD

praca do 100 jak dożyjesz

tu sie zgadzam

albo niekoniecznie dobrowolna eutanazja abyś przypadkiem emerytury nie pobierał.

tu chrzanisz

nierobom tylko emerytury w głowie, jarkacz gdyby żondził to praca by była do 40 a później hulaj dusza z wysokiej emerytury możesz oddawać ile chcesz na obiektywne media z Torunia. Na emerytury i renty Jarkacz prawdopodobnie dołożyłby z prywatnego ogromnego majątku. A prawda jest taka, że żondził W CZASACH PROSPERITY i to uwzględniając ten czas zmarnował znacznie bardziej niż tusk, któremu okupant pałacu nie podpisuje ustaw w ciągu kilku godzin uniemożliwiając realizację programu rządu wybranego przez WIĘKSZOŚĆ POLAKÓW źle poinformowanych. Jarkacz żeby stworzyć swój żont to nawet ministra finansów musiał importować z odpadów platfusowych. Za Jarkacza wielkiego, o wroście malutkim to stocznie by były tak rentowne jak w czasach kiedy stocznie na świecie miały najwięcej zamówień (a my dopłacaliśmy miliony do każdego statku)... to fakty, toruńskie fakty. toruńskie cegiełki na stocznię to już inne fakty GWniane.

Gdyby JarKacz żondził to byśmy nie mieli GWnianego wzrostu tylko przynajmniej 8% albo i 22%, a Jarkacz by deficytu nie zwiększył i nie "pompował" w upadające firmy nieudaczników tak jak krzyczeli całkiem niedawno, że trzeba to robić bo to tylko takie Krzyki (dzielnica Wrocławia) a przy takim wzroście by nie musiał przecież. Więc wzrost by był największy we wszechświecie, deficytu brak, jedynie nadwyżka spowodowana bezprecedensowym wzrostem i do tego zasmażka.

Data: 2009-11-24 12:32:09
Autor: Ireneusz Wik
OECD karci polskie władze za lenistwo
[...]
ble, ble, Ja chcę tylko dostać to co włożyłem + należne dochody z inwestycji moich pieniędzy, a jak nie to nie zabierać mi pieniędzy  -sam zadbam o siebie

A system zmierza do tego: wziąść dużo , oddać niewiele lub nic.

IWSP

Data: 2009-11-24 13:42:08
Autor: skippy
OECD karci polskie władze za lenistwo

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hegjo9$mjh$1inews.gazeta.pl...
[...]
[...]

Ok ale o tym dyskutowalismu tutajm różnica dla biorcy jest żadna, kwestia tylko kto weźmie prowizję, czyli
ZUS - SP
OFE - właściciel OFE
Bank - własciciel banku

Rozumiem, że stoisz po stronie OFE, czy jednak jest ogólnie inaczej niz piszę?

Data: 2009-11-24 17:39:59
Autor: Ireneusz Wik
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

> [...]

Bank - własciciel banku

Rozumiem, że stoisz po stronie OFE, czy jednak jest ogólnie inaczej niz piszę?

widzę że nie rozumiesz....

pogląd jest prosty - moje pieniądze - moja sprawa
mamy durne prawo i muszę je wkładać do ZUS czy OFE to chcę zdecydować gdzie

ZUS jest bankrutem(poczytaj p. Gwiazdowskiego który był w RN)  i panuje tam burdel

więc z dwojga zostaje OFE.

proste myślenie IWSP

Data: 2009-11-24 19:10:09
Autor: deq
Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:heh5pf$2v9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zbyt proste myślenie, bo każdy by tak chciał... gdybym pracownik z minimalną pensją mógł nie płacić zusu chyba z 600 zł, tylko to odkładać na minimalnie oprocentowaną lokatę przez całe życie.. to na starość by śpiewał "wesołe jest życie staruszka" i nie wiedziałby chyba co z pieniędzmi robić. Tyle, że obecnie zus nie jest żadnym zusem tylko złodziejskim PODATKIEM, przez który składamy się na pokrycie zobowiązań państwa w stosunku do emerytów, rencistów i bandy wyłudzaczy typu rolnicy, górnicy, stoczniowcy których "żądania" są realizowane a w stosunku do realizujących te "potrzeby społeczne" nie są niestety prowadzone żadne postępowania ani powoływane komisje śledcze.

Tyle, że do momentu aż to samo z siebie nie pierd..zielnie to nikt się za to nie weźmie. Prędzej wymyślą jakiś genialny plan żeby jeszcze bardziej oskubać społeczeństwo i np. zrobią emisję jeszcze bardziej pustego pieniadza a naród co najwyżej niech się buja z inflacją jak to robią w różnych porównywalnych do nas burkinafasach.

Data: 2009-11-24 08:39:46
Autor: Ireneusz Wik
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

> [...]
> haze <ash@toya.net.pl> napisał(a):
>

> 1) Ryży, huragan Rostowski, Chodak chcą wziąść bez mojej zgody MOJE > pieniądze

nie sa Twoje

a q2 czyje - mój pracodawca płaci pieniądze mi należne

pomysł na reformę emerytalną - nie zabierajcie mi moich pieniędzy - sam sobie je zainwestuje.

IWSP

Data: 2009-11-24 11:49:23
Autor: deq
Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:heg64i$2p0$1inews.gazeta.pl...

pomysł na reformę emerytalną - nie zabierajcie mi moich pieniędzy - sam sobie
je zainwestuje.

Pomysł godny jedynie UPRowca, czyli jedyny rozsądny ale niemożliwy do zrealizowania... więc darujmy sobie takie pier&olenie.

bo TYLKO JarKacz gdyby teraz żondził to by uczciwie powiedział wszystkim emerytom i rencistom "od jutra nie dostajecie obiecanych wam świadczeń, bo nie ma na to pieniędzy, niech utrzymują was dzieci lub system opieki społecznej w miarę możliwości bo system się rozkraczył, za mało dzieci robiliście .....a Wy młodzi od dzisiaj będziecie mogli spokojnie rozpocząć uczciwie odkładać na wasze emerytury, każdy na swoje konto. To ja wielki Jarkacz to dla was zrobiłem" a po tym zorganizowane zastępy miłośników Radia Maryja budowałyby mu pomniki w każdym Pcimie.

Niestety ale również Jarkacz nic nie zrobił choćby z takim KRUSem.

Data: 2009-11-24 12:36:31
Autor: Ireneusz Wik
deq <dwaqq@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Pomysł godny jedynie UPRowca, czyli jedyny rozsądny ale niemożliwy do zrealizowania... więc darujmy sobie takie pier&olenie.

sam pierdolisz
jest to jedyny uczciwy pomysł w którym nikt nie zabiera mi pieniędzy nie dając nic albo niewiele w zamian
reszta pomysłów to grabież - jesteś za ? [...]
[...]

pomysł prawie dobry, z małą modyfikacją - pieniądze na stare emerytury pójdą z prywatyzacji aż ZUSowskie pokolenie wymrze ze starości, można było to zrobić podczas reformy emerytalnej - brakło jednak cojonnes reformatorom.... IWSP

Data: 2009-11-24 14:05:11
Autor: deq
Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hegk0f$nkk$1inews.gazeta.pl...

sam pierdolisz
jest to jedyny uczciwy pomysł w którym nikt nie zabiera mi pieniędzy nie dając
nic albo niewiele w zamian
reszta pomysłów to grabież - jesteś za ?

to oczywiste, że "sprawiedliwość społeczna" to grabież ale ktoś bezczelnie ustala, że tak jest właśnie sprawiedliwie

[...]

que cojones! czyli jednak bez modyfikacji... to jest program UPRu czyli jak już pisałem, bardzo dobry pomysł. Która partia TERAZ to zrealizuje? z prywatyzacją idzie słabo i dla zusowskiego pokolenia to by była raczej ponura broma.

Data: 2009-11-24 18:20:05
Autor: Adam Sito
OECD karci polskie władze za lenistwo
pomysł prawie dobry, z małą modyfikacją - pieniądze na stare emerytury pójdą z
prywatyzacji aż ZUSowskie pokolenie wymrze ze starości,

Można sprzedać niepotrzebne inspektoraty ZUS-u w miastach, które nawet powiatem nie są. Przy dzisiejszym poziomie informatyzacji te 45 oddziałów ZUS-u mniej więcej w byłych miastach wojewódzkich wystarczy w zupełności. Daje to ok. 400 obiektów ZUS-u na sprzedaż + duże oszczędności kadrowe. Dokładając do tego sprzedaż obiektów i kasację KRUS-u, można by usyskać prawie tysiąc obiektów do sprzedaży, przeważnie w przyzwoitych lokalizacjach. To samo tyczy się pałaców PFRON-u.

Z pieniędzy dzisiejszego pokolenia ZUS-owców budowano te obiekty i ich sprzedaż powinna zaspokoić ich potrzeby emerytalne.

--
AS

Data: 2009-11-24 18:25:25
Autor: kc
Adam Sito <adamsito@poczta.onet.pl> napisał(a):
Z pieniędzy dzisiejszego pokolenia ZUS-owców budowano te obiekty i ich sprzedaż powinna zaspokoić ich potrzeby emerytalne.

--
AS

Napisałeś to w taki sposób, że zrozumiałem, że dzisiejsze pokolenie emerytów wybudowało sobie tylko siedziby ZUS i ich spieniężenie powinno zaspokoić ich potrzeby. Naprawdę tak uważasz? A to wszystko, co jest od 20 lat prywatyzowane, rozdawane (nie powiem przecież, że również rozkradane) to kto budował?

pozdrawiam

kc

Data: 2009-11-24 19:45:02
Autor: Adam Sito
> [...]
wybudowało sobie tylko siedziby ZUS i ich spieniężenie powinno zaspokoić ich

Uważam że jest to do niczego niepotrzebne i można to sprzedać z korzyścią dla systemu. Nigdzie nie napisałem że dla zaspokojenia tych potrzeb to wystarczy, bo pewnie nie wystarczy. Jednak da kilkadziesiąt miliardów złotych do budżetu jednorazowo, co w połączeniu z długotrwałymi skutkami w postaci ograniczenia biurokracji co najmniej poprawi wydolność ZUS-o padaki.

Mnie prywatnie mało to interesi, bo po skończonym okresie promocyjnego ZUS-u, zamierzam ubezpieczyć się u Królowej Angielskiej. Składki o połowę niższe, a emerytura wyższa i pewniejsza. Do tego wszystko w zgodzie z prawem.

A to wszystko, co jest od 20 lat
prywatyzowane, rozdawane (nie powiem przecież, że również rozkradane) to kto
budował?

Np. Pałac Kultury to bratnie narody Związku Radzieckiego a "Berlinkę" Adolf Hitler. Ze strategicznych inwestycji Polacy po II Wojnie Światowej zbudowali jednynie zaporę na Wiśle we Włocławku, która lada chwila się rozsypie, Centralną Magistralę Kolejową na której to nawet 10-tysięczne miasta nie mają dostępu do kolei (vide: Włoszczowa), hutę w Szczecinie, która przetapiać może co najwyżej złom z miejscowych portów oraz Elektrownię Atomową w Żarnowcu, która straszy nawet z kosmosu.
Resztę tylko popsuliśmy, więc teraz płacimy za to rachunki.

--
AS

Data: 2009-11-24 19:12:07
Autor: kc
[...]

A jakimi to strategicznymi inwestycjami może pochwalić się III RP? Skoro zahaczyłeś o energetykę to przypomnę ci Kozienice, Turów, Połaniec, Bełchatów. Nie znaczy to, że zachwalam PRL, ale nie widzę osiągnięć ostatniego 20-lecia. Za wyjątkiem kilku kilometrów autostrad, cała infrastruktura drogowa, kolejowa, sieci przesyłowe pochodzą z minionego okresu, czy się mylę?

pozdrawiam

kc

Data: 2009-11-24 20:19:31
Autor: Adam Sito
OECD karci polskie władze za lenistwo
A jakimi to strategicznymi inwestycjami może pochwalić się III RP?

No bazylika w Licheniu, pociąg papieski, bazylika na Wilanowie...

[...]

Zależy od regionu. Ja mieszkam na "ziemiach odzyskanych" a tutaj większość tego rodzaju infrastruktury pochodzi jeszcze "zza Niemca".
Polacy co najwyżej potrafili rozebrać sieć tramwajową w Słupsku, rozkraść i sprzedać na złom kilkadziesiąt młynów i elektrowni wodnych i zdewastować kilka tysięcy km. linii kolejowych.

--
AS

Data: 2009-11-24 20:03:37
Autor: skippy
OECD karci polskie władze za lenistwo

Użytkownik "Adam Sito"

Centralną Magistralę Kolejową na której to nawet 10-tysięczne miasta nie mają dostępu do kolei (vide: Włoszczowa)

Co Ty gadasz, jak to Włoszczowa nie ma dostepu do kolei?
Skasowano tylko przystanek Inter City, pociągu który nigdzie się nie zatrzymuje między docelowymi stacjami, ale na skutek fanaberii jakiegoś lokalnego władcy nagle musiał w tym jedynym miejscu w Polsce.

Zresztą sprawdziłem z ciekawości i jednak cichaczem znowu tam staje na minute.
Edgar wywalczył mimo że PO u władzi.

Data: 2009-11-24 20:14:40
Autor: Adam Sito
[...]

No od niedawna ma, na szczęście zresztą, jednak z zamyśle budowniczych mieć nie miała i przez kilkadziesiąt lat nie miała. Tak jak nie ma nadal np. Opoczno

Zresztą sprawdziłem z ciekawości i jednak cichaczem znowu tam staje na minute.
Edgar wywalczył mimo że PO u władzi.

A może nie Edgar tylko zdrowy rozsądek? Gdyby po CMK jeździły li tylko pociągi kategorii IC lub międzynarodowe, to Włoszczowa byłaby szemrana. Ale tam jeżdżą też zwykłe pospiechy, a nawet osobówki z kategorii IR. Uważasz że osobowy pociag nie powinien zatrzymywać się w 10-tysięcznym mieście?

--
AS

Data: 2009-11-24 20:26:44
Autor: skippy

Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hehbap$gqc$1news.onet.pl...
[...]

przecież oprócz IC tam stają ekspresy
nie wiem o co Ci biega
dobra w sumie temat bez sensu

Data: 2009-11-24 12:47:38
Autor: Duch
"Ireneusz Wik" <iwsp@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:heeoui$chc$1inews.gazeta.pl...

1) Ryży, huragan Rostowski, Chodak chcą wziąść bez mojej zgody MOJE pieniądze
z OFE

zaraz, zaraz, nie wiem czy sie orientujesz ale kasa z II filaru - OFE - juz dawno nam ukradziona:

sierpien 2008
http://biznes.interia.pl/news/po-kladzie-lape-na-ofe,1168626

Duch

Data: 2009-11-24 12:44:52
Autor: Ireneusz Wik
Duch <no-user@net.com> napisał(a):
> [...]

> z OFE

zaraz, zaraz, nie wiem czy sie orientujesz ale kasa z II filaru - OFE - juz dawno nam ukradziona:

masz rację.

IWSP

--

OECD karci polskie władze za lenistwo