OF bumerang w nowym interfejsie

Data: 2013-06-03 14:08:09
Autor: m7marek
OF bumerang w nowym interfejsie
Wczoraj jak codzień chciałem założyć lokatę bumerang, ale już ją miałem założną (nie wiem skąd skoro wcześniej nie zakładałem) ale miałem też środki na koncie zwrotne z lokaty, wiec mimo że miałem założoną, założyłem jeszcze raz, bo przecież od zawsze mają problemy z odświerzaniem.
Dziś wchodzę z znów mam założoną lokatę, ale dziś już nie mam środków by założyć lokatę i nie mogę założyć, tak jakby to wczorajsze zakładanie przeszło na dziś. W histori mam ciągłość założenie/zerwanie. Dziwnie to działa.

--
m7marek

OF bumerang w nowym interfejsie