OF cienko przędzie?

Data: 2011-03-17 12:49:55
Autor: wiatrak
OF cienko przędzie?
Chyba mieli duży odpływ  kasy po obniżce na oszczędnościowych . Jutro kończy mi się jedna  lokata na około 10 tysięcy, czyli nic konkretnego. Ale że nie przedłużyłem, to miałem dziś telefon, w którym pani wręcz błagała mnie o przedłuzenie tej lokaty. Ale oczywiście nie zaproponowała nic poza standardem.
  Tak popłoch z powodu jednej lokatki?
 Belka zbliża się wielkimi krokami, stąd ludzka ostrożność w zakładaniu długoterminowych w OF. A oni dodatkowo spowodowali odpływ kasy obniżając oprocentowanie oszczędnościowych.

wiatrak

Data: 2011-03-17 14:11:57
Autor: RobertS
OF cienko przędzie?
W dniu 2011-03-17 12:49, wiatrak pisze:
[...]

zawsze dzwonią jak kończą się nieodnawialne lokaty...

RobertS

Data: 2011-03-17 14:16:40
Autor: wiatrak
OF cienko przędzie?

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ilt1au$2uj$1opal.icpnet.pl...

zawsze dzwonią jak kończą się nieodnawialne lokaty...

To mnie chyba nie lubią :)
Bo jak się kończyły na przełomie lutego i marca to nikt nie dzwonił. Wtedy poszły do meritum.

wiatrak

Data: 2011-03-17 15:14:29
Autor: zlotowinfo
OF cienko przędzie?
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ilt1jq$cj8$1node2.news.atman.pl...

[...]

to mnie też nie bardzo lubią

Data: 2011-03-17 18:20:41
Autor: Bogdan B.
OF cienko przędzie?
W dniu 2011-03-17 16:55, michalis pisze:

To mnie chyba nie lubią :)
Bo jak się kończyły na przełomie lutego i marca to nikt nie dzwonił.
Wtedy poszły do meritum.

to mnie też nie bardzo lubią

I mnie teĹź.

Mnie podobnie.
Wychodziłoby że Robert ma specjalne względy :-)

Data: 2011-03-18 01:59:58
Autor: Borys Pogoreło
OF cienko przędzie?
Dnia Thu, 17 Mar 2011 18:20:41 +0100, Bogdan B. napisał(a):

to mnie też nie bardzo lubią

I mnie też.

Mnie podobnie.
Wychodziłoby że Robert ma specjalne względy :-)

 To ja mam w takim razie specjalne względy w IdeaBanku ;)
 Za to GO się mną nie przejął.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-20 09:52:58
Autor: Strachu S.
OF cienko przędzie?
> zawsze dzwonią jak kończą się nieodnawialne lokaty...

To mnie chyba nie lubią :)
Bo jak się kończyły na przełomie lutego i marca to nikt nie dzwonił. Wtedy poszły do meritum.

Oczywiscie, ze nie zawsze - u mnie moze byly 3-4 telefony na kilkadziesiat lokat zakladanych i zamykanych jako nieodnawialne. U mojej zony polowa mojej liczby lokat i ZADNEGO telefonu - a tez WSZYSTKIE nieodnawialne.
A owe 3-4 telefony to byly namolne proby wcisniecia struktur.

Strachu S.

Data: 2011-03-18 07:57:17
Autor: Budzik
OF cienko przędzie?
Osobnik posiadający mail bob75@xpostx.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

nie prawda.
Do mnie nie dzwonili nigdy, a lokat konczyło mi się u nich całkiem sporo.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2011-03-17 19:57:20
Autor: JanKo
OF cienko przędzie?
Agent wiatrak nadaje:
oczywiście nie zaproponowała nic poza standardem.
 Tak popłoch z powodu jednej lokatki?

Zawsze dzwonią. Nic ci nie zaproponowała i odczułeś to jako popłoch? ;-)
OF nałapał swoje na mikołajkowej i noworocznej więc minimum na pół roku mają spokój.

Data: 2011-03-18 05:06:12
Autor: Bogdan
OF cienko przędzie?
Nie daliście się namówic na struktury w OF
to macie za swoje.

Data: 2011-03-18 09:04:54
Autor: wiatrak
OF cienko przędzie?

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:iltlj5$plj$1inews.gazeta.pl...
Agent wiatrak nadaje:
oczywiście nie zaproponowała nic poza standardem.
 Tak popłoch z powodu jednej lokatki?

Zawsze dzwonią. Nic ci nie zaproponowała i odczułeś to jako popłoch? ;-)

Jak nic nie zaproponowała, to po co dzwoniła? Żeby przypomnieć? Chyba nie. Bo to nie było przypomnienie tylko "wiercenie dziury w brzuchu".

"A moze jednak? Amoże na rok, może na pół, a może chociaż na 3 miechy?"
Struktur mi już nie proponują, bo im kiedyś powiedziałem, ze mi się od zgrzytania zęby ścierają.

wiatrak

OF cienko przędzie?