OF - co obecnie proponują konsultanci

Data: 2011-03-10 21:20:36
Autor: RobertS
OF - co obecnie proponują konsultanci
za kilka dni kończą mi się lokaty w OF, na 100% będą do mnie dzwonić, bo lokaty były nieodnawialne, dają coś więcej niż standardowa oferta?

ktoś miał ostatnio podobną sytuację?

RobertS

Data: 2011-03-10 21:57:21
Autor: witrak()
RobertS wrote:
za kilka dni kończą mi się lokaty w OF, na 100% będą do mnie
dzwonić, bo lokaty były nieodnawialne, dają coś więcej niż
standardowa oferta?

ktoś miał ostatnio podobną sytuację?

O ile mi wiadomo dzwonili ostatnio ale z Eurobanku, informując
(?!?), że jest jakaś nowa lokata na wyjątkowo korzystnych
warunkach (więcej nic nie wiem, bo ja swojego marketoida
skierowałem od razu na drzewo i tylko żona nie wykazała się
dostatecznym refleksem).

A z Fajansa dzwonili, ale tylko przepraszać, że w historii karty
KIS miałem podwójne obciążenia i jakieś dziwne inne wpisy...

Idę o zakład, że nie będą namawiać do przedłużania lokat -
przynajmniej trzymiesięcznych.

Pozdr.

witrak()

Data: 2011-03-10 23:57:13
Autor: Tomasz Opalski
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
za kilka dni kończą mi się lokaty w OF, na 100% będą do mnie dzwonić, bo lokaty były nieodnawialne, dają coś więcej niż standardowa oferta?

Pewnie będą dzwonić, ale właśnie wciskając standardową ofertę, albo jakieś struktury.
Obawiam się, że dobre czasy w OF się chwilowo skończyły. Na rynku padaka, to nie ma po co się tak o depozyty starać. IMHO teraz najlepszą strategią jest reagować na akcje promocyjne na przemian w OF i Meritum, a w międzyczasie trzymając kasę o Polbanku. Pozostaje, tylko mieć nadzieję że będzie to coś bardziej sensownego niż ostatni Tulipan. Następne preteksty do promocji - Lokata Wielkanocna, potem Pierwszomajowa. No chyba że rynek się ruszy to pójdą po bandzie i Prima Aprilisowa może będzie :^)

Data: 2011-03-11 17:35:30
Autor: RobertS
W dniu 2011-03-11 00:57, Tomasz Opalski pisze:
[...]

odebrałem tel. z OF i...
1. zmienił mi się doradca,
2. kolo nie zaoferował nic ponad to co na stronie www, korzystając z okazji założyłem sobie 2 kolejne konta oszczędnościowe (4,5% kap. dzienna)

RobertS

Data: 2011-03-11 18:37:09
Autor: XYZ
On 11.03.2011 17:35, RobertS wrote:
[...]

To znaczy, że można mieć teraz 5?

Data: 2011-03-11 09:44:15
Autor: Tomek z Wawy
OF - co obecnie proponują konsultanci
On 11 Mar, 18:37, XYZ <j...@mail.bin> wrote:

To znaczy, e mo na mie teraz 5?

Nie, i od poniedziałku będą na 4%.

Data: 2011-03-11 20:23:30
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 11 Mar 2011 09:44:15 -0800 (PST), Tomek z Wawy napisał(a):

To znaczy, e mo na mie teraz 5?

Nie, i od poniedziałku będą na 4%.

 O właśnie... w GO też 14.03 kończy się "promocja", tylko tam KO jest
oprocentowane na 2%. Jakieś wieści co dalej czy zwijać się do Polbanku?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-12 23:25:13
Autor: XYZ
On 11.03.2011 18:44, Tomek z Wawy wrote:
On 11 Mar, 18:37, XYZ<j...@mail.bin>  wrote:

To znaczy, e mo na mie teraz 5?

Nie, i od poniedziałku będą na 4%.
Info od konsultanta?

Data: 2011-03-11 20:08:16
Autor: RobertS
[...]

KO można mieć 3, miałem wcześniej tylko jedno
RobertS

Data: 2011-03-12 12:30:43
Autor: Ya
Tomasz Opalski <okemot@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
 IMHO teraz najlepszą strategią jest
reagować na akcje promocyjne na przemian w OF i Meritum, a w międzyczasie trzymając kasę o Polbanku.

Proszę o podpowiedź o jakie konto w Polbanku chodzi w którym
można by międzyczasie "lokatowym" trzymać? Na razie mam
troszkę kasy w  promocyjnej lokacie codziennej w Mbanku, ale tam chyba wzrosła kwota minimalna przy zakładaniu do 5k zł, więc
nie mam gdzie gromadzić mniejszych sum przed założeniem lokaty :(    Podr. Ya

Data: 2011-03-12 13:21:41
Autor: Tomasz Opalski
 Ya <zpoczty@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Na przykład tandem Mocno Oszczędzające 4,75%  + Pomagające

Data: 2011-03-12 14:44:28
Autor: Ya
 Ya <zpoczty@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Tomasz Opalski <okemot@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Na przykład tandem Mocno Oszczędzające 4,75%  + Pomagające

Bardzo dziękuję!

Pozdrawiam, Ya

Data: 2011-03-12 22:03:10
Autor: Tomasz Opalski
OF - co obecnie proponują konsultanci
 Ya <zpoczty@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Bardzo dziękuję!

Jeśli jesteś w stanie zapewnić wpływ miesięczny 800 PLN, to też możesz się zastanowić nad Eurobankiem. Bazowy % - 4,05 - wyższy niż na promocyjnej lokacie mBanku, a przy piętnastu Rachunkach Oszczędnościowych i podzieleniu posiadanych środków tak żeby zarabiać na półgroszówkach, możesz % jeszcze ciut podreperować. --

Data: 2011-03-12 21:27:53
Autor: RobertS
[...]

mam mieszane odczucia względem Polbanku, kk tak, ale jakoś depozytów tam nie zakładam

RobertS

Data: 2011-03-12 21:49:27
Autor: Tomasz Opalski
OF - co obecnie proponują konsultanci
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
mam mieszane odczucia względem Polbanku, kk tak, ale jakoś depozytów tam nie zakładam

KK rzeczywiście przede wszystkim. Ale jeśli chodzi o oszczędności, to od kiedy niemiaszki zdecydowali się zapłacić rachunek za hulanki Greków, plus chwilę później poszło w eter info, że polski Polbank będzie sprzedawany, to jakiś grosz jestem skłonny tam trzymać.

Data: 2011-03-12 22:45:40
Autor: Ya
OF - co obecnie proponują konsultanci
Tomasz Opalski <okemot@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a): KK rzeczywiście przede wszystkim. Ale jeśli chodzi o oszczędności, to od kiedy niemiaszki zdecydowali się zapłacić rachunek za hulanki Greków, plus chwilę później poszło w eter info, że polski Polbank będzie sprzedawany, to jakiś grosz jestem skłonny tam trzymać.

Dzięki, rzeczywiście muszę się zastanowić nad tym, aktualnie kończą
mi się dwie lokaty w OF (3m) na maksymalne kwoty. Myślałem o przeczekaniu
do ew. decyzji RPP, ale może lepiej nie dawać tam... Myślę że jednak założę
te dwa konta: oszczędzające i pomagające, będę miał możliwość transferu z
MBanku i wypłaty w okienku, i ew. na kilka dni przytrzymania tam kasy na
oszczędzającym dokąd nie zapadnie decyzja gdzie iść z tym dalej.     Pozdrawiam, Ya

Data: 2011-03-12 13:50:10
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 12 Mar 2011 12:30:43 +0000 (UTC), Ya napisał(a):

Na razie mam
troszkę kasy w  promocyjnej lokacie codziennej w Mbanku, ale tam chyba wzrosła kwota minimalna przy zakładaniu do 5k zł

Chyba wzrosła tylko dla wybranych, przesadzających z optymalizacjami :)
Wczoraj otwierałem promocyjną na nieco ponad 1000 złotych.

AK

Data: 2011-03-12 13:00:29
Autor:
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> napisał(a):
> [...]

Chyba wzrosła tylko dla wybranych, przesadzających z optymalizacjami :)
Wczoraj otwierałem promocyjną na nieco ponad 1000 złotych.

O dziękuję za info! nie próbowałem po tej informacji o 5k!
Jednak dalej ciekawym co to za konto w Polbanku, szczerze mówiąc
pomału mam dośc Mbanku (jestem tam od ich początku) w tamtym
tygodniu wysłałem im rezygnację z KO.  --

OF - co obecnie proponują konsultanci