OF - coraz bardziiej nachalni

Data: 2012-05-24 15:27:03
Autor:
OF - coraz bardziiej nachalni
Oli <OlisadebeF@aol.com> napisa³(a):
Wśród setki listów znalazłem list z OF z treścią : Zarabiaj na lokacie 11
.34% i jakieś cuda w prezencie. Akurat!. W cuda procentowe i te inne już nie wierzymy. Ale tak sobie kliknął
em 'sprawdź' spodziewając się jakiegoś bliższego opisu. a tu niespodzianka ~' dziękujemy za zainteresowani
e, oddzwoni to państwa doradza'. A to ci heca, przecież nie wiedzą , kto przypadkiem kliknął?.
A jednak telefon był!!. Pominę te bdzety, które mi wciskał, niby coś inneg
o niż struktury, ale mnie to nie interesowało, ważniejsze dla mnie jakim cudem dzwoni do mnie osobiście.
Konto u nich miałem w czasie gdy byli konkurencyjni w lokatach, teraz konto je
st martwe, ale moje dane posiadają. List wysłali mając moje dane. W liście zakodowany zwrotny formul
arz pod mylącym tytułem i myślą, że już maja jelenia. No to gonią w piętkę, jeżeli takich metod się imają
No to pozostało mi - nie chce mi się, ale muszą - wypisać z OF

Mia³em to samo. Klikn±³em w maila i wydzwaniali. Na szczê¶cie zapisa³em sobie
w telefonie ich numer i nie odbiera³em. Dzwonili 4 czy 5 w ci±gu tygodnia i
dali sobie spokój. --

OF - coraz bardziiej nachalni