OF - czy reklamować

Data: 2010-07-01 08:20:00
Autor: Marek
OF - czy reklamować
Wczoraj w nocy założyłem 3 lokaty 6 miesięczne z oprocentowaniem 5,65%.
Wnioski zostały przyjęte, podana została data ważności wniosku do 15 lipca 2010. W tej chwili chciałem przelać pieniądze lecz OF nie podesłał
jeszcze pocztą elektroniczną wniosków. Przypuszczam, że zatrzymali te wnioski w związku z obniżką oprocentowania które od dziś jest widoczne na ich stronach. Czy taka praktyka przyjmowania wniosków, informowania,
że zostały przyjęte i są ważne w określonym czasie a później ich blokowanie jest zgodna z prawem?

--
Marek

Data: 2010-07-01 07:00:10
Autor: xbartx
OF - czy reklamować
Dnia Thu, 01 Jul 2010 08:20:00 +0200, Marek napisał(a):

[...]
na ich stronach. Czy taka praktyka przyjmowania wnioskĂłw, informowania,
że zostały przyjęte i są ważne w określonym czasie a później ich
blokowanie jest zgodna z prawem?

Mogli mieć wczoraj niezły napór klientów składających wnioski, także może jeszcze poczekaj, to dojdą a jak nie to złóż po prostu reklamację.

--
xbartx

Data: 2010-07-02 15:43:02
Autor: RobertS
OF - czy reklamować

[...]

Miałem też kiedyś taką sytuację. Jak zakładałem lokatę to było oprocentowanie X, a następonego
dnia się zmieniło i lokata założyła się już z tym niższym. Dzwoniłem do OF i dowiedziałem się od pracownika, że nie załapałem się na jakieś przetwarzanie i już po zawodach. Reklamować tego nie można ;-/

Wniosek: nie warto czekać z lokatami do ostatniej chwili

RobertS

Data: 2010-07-01 09:14:52
Autor: wiatrak
OF - czy reklamować

Użytkownik "Marek" <akuku@berdyczow.pl> napisał w wiadomości news:i0hc2f$nn1$1news.dialog.net.pl...
Wczoraj w nocy założyłem 3 lokaty 6 miesięczne z oprocentowaniem 5,65%.
Wnioski zostały przyjęte, podana została data ważności wniosku do 15

Ja składałem wniosek wczoraj w poludnie to mam wazność do 14-go lipca. Ty masz do 15-go?
Chyba ci zaliczyli wniosek na 1 lipca. Zaloguj się i sprawdź jakie masz oprocentowanie w złozonych wnioskach.

wiatrak

Data: 2010-07-01 09:29:11
Autor: witrak()
OF - czy reklamować
Marek wrote:
[...]

Potwierdzenia złożenia wniosków nie są potrzebne - wystarczą dane lokat z serwisu online. Tyle, że one czasem też się nie wyświetlają. Jeśli tak masz (mnie przez dobę zwykle wyświetlają się dwie-- trzy z kilkunastu), to spróbuj ze dwa razy przeprowadzić "ogląd szczegółów lokat", wylogowując się pomiędzy - czasem po prostu wyświetla się stary stan listy lokat "w trakcie".

witrak()

Data: 2010-07-01 09:43:48
Autor: Marek
OF - czy reklamować
W dniu 2010-07-01 09:29, witrak() pisze:
  - czasem po prostu wyświetla się stary stan
listy lokat "w trakcie".

Nie widzę listy lokat "w trakcie". Dzwoniłem do OF i sprawdzili, że lokaty z wczorajszą datą są w systemie widoczne i mam czekać na e-maile bez obaw, bo wnioski są ważne 14 dni. Sądziłem, że to "automatem" wysyłają bowiem zawsze to odbywało się prawie bezzwłocznie. Wolałbym aby kasa nie leżała na nieoprocentowanym rachunku czekając wiele dni.

--
Marek

Data: 2010-07-01 10:04:11
Autor: XYZ
OF - czy reklamować
On 01.07.2010 09:43, Marek wrote:
[...]

Odbywa się automatycznie. Wczoraj i dzisiaj przychodziły do mnie potwierdzenia ich złożenia od godz. 19 do 6 rano, kilka co godzinę (w systemie składałem dyspozycje o 14). Musiało się u nich nieźle zagotować wczoraj.

Data: 2010-07-01 14:12:44
Autor: Szymon
OF - czy reklamować
ja wczoraj złożyłem wniosek, dziś dostałem email. Tylko teraz pytanie czy jak wyślę kasę do połowy lipca to będę miał jeszcze stary % czy już nowy? W samym emailu nie ma słowa o tym, na jaki % zakładam.

Data: 2010-07-01 19:32:16
Autor: Marek
OF - czy reklamować
W dniu 2010-07-01 14:12, Szymon pisze:
ja wczoraj złożyłem wniosek, dziś dostałem email. Tylko teraz pytanie czy
jak wyślę kasę do połowy lipca to będę miał jeszcze stary % czy już nowy? W
samym emailu nie ma słowa o tym, na jaki % zakładam.

Zaloguj się na swoje konto gdzie pod listą aktywnych lokat będziesz miał założone i nieopłacone. Tutaj powinieneś mieć informacje o oprocentowaniu.

--
Marek

Data: 2010-07-02 00:01:00
Autor: witrak()
OF - czy reklamować
Marek wrote:
[...]

Pojawiają się na kilkanaście sekund a potem znikają - powtórnie pojawiają się mniej więcej po godzinie - dwóch.

witrak()

Data: 2010-07-01 10:04:31
Autor: knrdz
OF - czy reklamować
Marek pisze:

[...]

Skąd pomysł że zostały poblokowane? Ja zakładałem po południu i potwierdzenia zaczęły spływać dopiero w nocy, jedno co paręnaście-parędziesiąt minut.

Data: 2010-07-01 14:46:46
Autor: krzysiek
OF - czy reklamować
W dniu 2010-07-01 08:20, Marek pisze:
[...]

ja składałem wczoraj przed północą. Wnioski były przez chwilę w systemie online, po czym znikły. Dziś jednak rano je ponownie zobaczyłem, a przed chwilą przyszły maile potwierdzające.

Krzysiek
www.cashbook.pl

Data: 2010-07-01 19:36:15
Autor: Marek
OF - czy reklamować
W dniu 2010-07-01 14:46, krzysiek pisze:
(...)

ja składałem wczoraj przed północą. Wnioski były przez chwilę w systemie
online, po czym znikły. Dziś jednak rano je ponownie zobaczyłem, a przed
chwilą przyszły maile potwierdzające.

Miałem prawie to samo z tym, że u mnie rano nie było wniosków, po godzinie 14 przyszły maile potwierdzające.

--
Marek

OF - czy reklamować