OF i lokaty nieodnawialne

Data: 2011-06-17 14:56:50
Autor: Tolek
OF i lokaty nieodnawialne
Czy tylko mi się wydaje, czy teraz lokaty trzeba zakładać ODNAWIALNE? Na przedłużeniu jest jeszcze opcja wyboru, ale na nowych lokatach nie ma...

Data: 2011-06-17 15:02:24
Autor: Konfabulator
OF i lokaty nieodnawialne
 Tolek <tolek_88@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Czy tylko mi się wydaje, czy teraz lokaty trzeba zakładać ODNAWIALNE? Na przedłużeniu jest jeszcze opcja wyboru, ale na nowych lokatach nie ma...

Zniknęła opcja zarówno w OF, jak i w GOL. W Idea Banku jest po staremu. Może
to jakiś błąd systemu? Złożyłeś wniosek i jest napisane, że jest odnawialna?

--

OF i lokaty nieodnawialne