OF leci w ch...

Data: 2010-12-31 12:30:21
Autor: wiatrak
OF leci w ch...

Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:ifkdjo$7l5$1news.onet.pl...
27 grudnia skończyły mi się lokaty w OF.
28 zadzwonili, że przelewy nie wyszły, bo "konto do zwrotów było inne, niż konto z którego wpłynęły środki, a nie podano nazwiska beneficjenta przelewu".
Zawsze myślałem, że wg U-PB nr konta jest wystarczającą informacją do prawidłowego wykonania przelewu. Niech ktoś mnie sprostuje, jeśli się mylę.
29 porozmawiałem z nimmi, wyjaśniłem, podałem ponownie nr konta i dane beneficjenta.
Dzisiaj mamy 31-go, a kasy z lokat na koncie nie ma. Odsetki poszły w p.zdu.

Ja wiem - albo akwarium, albo rybki, czyli albo dobre oprocentowanie, albo sprawny system, ale...

U mnie mieli podane wszystko, a i tak nie oddali. Mają zesrany system. Musisz dzwonic i rzucić mięsem, to ci ktos ręcznie wreszcie ten przelew wrzuci. Pisałem tu o tym.

wiatrak

wiatrak

OF leci w ch...