OF - lokata przedłużona

Data: 2010-03-03 00:05:32
Autor: witrak()
OF - lokata przedłużona
Na razie nie podali terminu, ale jest napisane, że optymalna przedłużona :-)

witrak()

Data: 2010-03-03 00:18:14
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"witrak()" <witrak@hotmail.com> wrote in message news:hmk690$1hf$1nemesis.news.neostrada.pl...
Na razie nie podali terminu, ale jest napisane, że optymalna przedłużona :-)

A co mieli robic skoro Meritum i FM sa lekko lepsi.

Data: 2010-03-03 10:02:16
Autor: witrak()
OF - lokata przedłużona
On 2010-03-03 00:18, Krzysztof wrote:

[...]

Liczyć na to, że sporo osób nie zauważy ?

Pamiętaj, że pewna część obywateli nie czyta pbb ;-)

witrak()

Data: 2010-03-03 11:56:18
Autor: Bogdan
OF - lokata przedłużona
FM bezdyskusyjnie sa lepsi
od OF

Data: 2010-03-03 12:35:10
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmlfdh$ngr$1atlantis.news.neostrada.pl...
FM bezdyskusyjnie sa lepsi
od OF

Roznica dla lokat z dzienna kapitalizacja jest niewielka-5.65 w OF i 5.72 w FM dla wszystkich terminow 3,6,12

Wieksze roznice wzgledem Meritum, tylko tutaj brak 3-miesiecy- 5.7  ;  5.75 ; 5.8 dla odpowiednio 5,6,12 miesiecy

Generalnie te trzy banki sa na topie a wybor bedzie zalezal glownie od wlasnych upodoban i preferencji.

PS
Meritum i FM generalnie beda zachecaly do otwierania bezplatnych ROR i w ramach bankowosci internetowej beda oferowac szybkie zakladanie lokat i pelna samoobsluge przez system elekr. bankowosci. OF ma tylko nakladke na system, dla jednych to moze zaleta dla innych wada. Nie chca sprzedawac tych lokat przez system bankowosci internetowej Getina, co pewnie spowoduje, ze czesc osob preferujacych pelna obsluge w bankowosci internetowej (przy podobnej ofercie % konkurencji) bedzie wybierac Meritum i FM.

Data: 2010-03-03 13:02:06
Autor: Peet
OF - lokata przedłużona
On 2010-03-03 11:56, Bogdan wrote:
FM bezdyskusyjnie sa lepsi
od OF

No nie wiem... W open lokaty zakładamy od 500pln i dzięki temu możemy troszeczkę podciągnąć procenty do 5,97 % przy 549,12pln.

Data: 2010-03-03 13:39:21
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

On 2010-03-03 11:56, Bogdan wrote:
FM bezdyskusyjnie sa lepsi
od OF

No nie wiem... W open lokaty zakładamy od 500pln i dzięki temu możemy troszeczkę podciągnąć procenty do 5,97 % przy 549,12pln.

Z tym dzieleniem, to chyba narosly mity, bo gdyby tak jak w EB mozna bylo codziennie odsetki przenosic na inne konto to wtedy bylby efekt zaokraglania tego 0.005 do 1 gr. Jezeli lokata jest krotka, 3-m to moze lekko zyskujemy, trzeba by sprawdzic ile jest dni z zaokaglaniem korzystnym a ile z tym niekorzystnym. Przy dluzszej lokacie to efekt 'startu' od odsetek konczacych sie na np. 0.085 zaokragl do 0.09 jest coraz mniej znaczacy.
Trzeba pamietac, ze te odsetki sie kapitalizuja i juz po ok 30 dniach wchodzimy w gorsze zaokraglanie.

Data: 2010-03-04 02:53:56
Autor: XYZ
OF - lokata przedłużona

On 2010-03-03 11:56, Bogdan wrote:
FM bezdyskusyjnie sa lepsi
[...]

Ok, ale zawsze można przeprowadzić symulację dla całego okresu trwania lokaty i w ten sposób wybrać najbardziej "opłacalną" kwotę. Akurat 549,12 jest optymalne dla 3, 6 i 12 miesięcy.

Poza tym przenoszenie 1 gr w Eurobanku nic nie daje -- gdzie przenosisz ten 1 gr, żeby procentował? Następny próg na 0,015 zł zaczyna się przy 120,33 zł, więc nawet mając załadowane wszystkie 15 rachunków na 40,11 zł zysk z przenoszenia pojawia się po ... 535 dniach. A do tego czasu wszystkie naliczone odsetki są nieoprocentowane.

Data: 2010-03-04 09:11:22
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

On 2010-03-03 11:56, Bogdan wrote:
FM bezdyskusyjnie sa lepsi
[...]

W EB jak odsetki mam 2.485 czyli dostaje 2.49 to je przenosze zleceniem na oprocentowany ROR, czyli codziennie mam ten efekt 0.5gr. Przy lokatach jest to barzo ograniczone ze wzgledu na kapitalizacje, bo praktycznie krotko mamy np. 2.485 a potem juz np. 2.488 czyli ten efekt 0.5gr jest krotki, potem mamy dni z efektem 0.4 gr i tak dalej, w kolejnych dniach znow tracimy 0.4gr; 0.3gr itd.
Ile groszy zarobisz przez np. 12-mcy na 10x549.12 a jedna lokata 5491.2zl, jestem leniwy, zeby to obliczac, ale pewnie by trzeba, zeby obalic mity tej oplacalnosci dzielenia.

Data: 2010-03-04 09:54:48
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"> Ile groszy zarobisz przez np. 12-mcy na 10x549.12 a jedna lokata 5491.2zl,
jestem leniwy, zeby to obliczac, ale pewnie by trzeba, zeby obalic mity tej oplacalnosci dzielenia.

Po przeliczeniu na podziale na 10 lokat rocznie roznica wyszla 9.35zl

Czyli, zeby dodatkowo zarobic 93.5zl trzeba np. dysponujac kwota 54912,00 zalozyc 100 lokat i wykonac 100 przelewow.

lokujac 5491.2zl czyli bez podzialu na jednej lokacie rocznej w Meritum 5.8% jestesmy stratni tylko 0.67zl, ale nie mamy efektu uciazliwego wyklikiwania dziesiatkow lokat.

Data: 2010-03-03 20:01:46
Autor: Tomasz Opalski
OF - lokata przedłużona
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
> A co mieli robic skoro Meritum i FM sa lekko lepsi.

Liczyć na to, że sporo osób nie zauważy ?

Pamiętaj, że pewna część obywateli nie czyta pbb ;-)

Myślę, że tu jest sedno sprawy. Meritum i FM to niszowe banki i sporo wody w Wiśle upłynie zanim zaczną szerzej funkcjonować w świadomości klientów. P.b.b wybitnie nie jest grupą reprezentatywną. Open jeśli rozsądnie, bez fanatyzmu, zjedzie z oprocentowaniem, to i tak powinno być zauważalne na tle marmurków.

Data: 2010-03-03 21:19:42
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
"Tomasz Opalski" news:hmmf7a$sj4$1inews.gazeta.pl

Open jeśli rozsądnie, bez
fanatyzmu, zjedzie z oprocentowaniem, to i tak powinno być zauważalne na
tle
marmurków.

tylko jak odnosić do wieszczonego zjazdu oprocentowania w OF kiedy nam
Sławuś co jakiś czas przebąkuje, że przydało by się politykę fiskalną
zacieśniać?

Data: 2010-03-04 01:12:08
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Tomasz Opalski" <okemot.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hmmf7a$sj4$1inews.gazeta.pl...
> [...]

fanatyzmu, zjedzie z oprocentowaniem, to i tak powinno być zauważalne na tle

Praktycznie wymienione 3 miejsca sa dla osob korzystajacych z internetu, choc moze i zalozenie lokat w sposob tradycyjnej placowce jest w jakims stopniu mozliwe. Dla osob nieobeznanych finansowo Open nie jest zadna marka, ktora mogalby przyciagac. Gdyby sprzedaz tej lokaty rozpoczeli w tradycyjnym Getinie, to faktycznie taka sprzedaz moglaby miec wplyw na rynek.
Jest chyba odwrotnie niz mowisz, bo kazde kupno produktu depozytowego za pomoca posrednika wlacza mi 'czerwona' lampke, zeby dokladnie sprawdzic co to jest za lokata, w jakim banku, itp. Niestety kupno lokaty bezposrednio od banku majacego gwarancje BFG do znanej kwoty, zwalnia mnie automatycznie od sprawdzania i szukania, kto za to porecza. Oczywiscie my wiemy, ze Open sprzedaje lokaty Noble-Getin banku, ale dla kogos z ulicy, kto o tym nie slyszal, to juz nie jest takie oczywiste.

Data: 2010-03-03 12:11:53
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
"witrak()" news:hmk690$1hf$1nemesis.news.neostrada.pl

Na razie nie podali terminu, ale jest napisane, że optymalna
przedłużona :-)

no i cacy. kesz z eurobanku będzie transferowany na 12 miesięcy do OF :)

Data: 2010-03-03 12:37:34
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hmlfdm$lg8$3news.interia.pl...
[...]

Ja tam wole Meritum- 5.8% a i zakladanie lokat idzie bardzo sprawnie wewnatrz systemu.

Data: 2010-03-03 14:11:22
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
"Krzysztof" news:hmlhm1$ll$1news2.ipartners.pl

Ja tam wole Meritum- 5.8% a i zakladanie lokat idzie bardzo sprawnie
wewnatrz systemu.

Krzysiu sam piszesz "wewnątrz systemu". Nie po to dokonywałem pospolitej
eksterminacji swoich zbędnych rachunków by teraz na nowo tworzyć sobie ich
pokaźną kolekcję :)

Data: 2010-03-03 15:03:25
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hmlnki$v7n$1news.interia.pl...
[...]

Mnie ilosc rachunkow nie przeszkadza, jak sa bezplatne. Oczywiscie, jak po pewnym czasie widze, ze bank nie ma dla mnie kompletnie nic ciekawego to zamykam rachunek, tak stanie sie niebawem z Lukasem (jest nadal bezplatne e-konto). Przez dluzszy czas nie widze tam zadnych ciekawych produktow depozytowych, ostatnie sensowne oferty lokat mieli jeszcze na poczatku 2009r, ale teraz sa juz sporo ponizej rynku.

Data: 2010-03-04 11:59:05
Autor: Budzik
OF - lokata przedłużona
Użytkownik Krzysztof onkris2@poczta.onet.pl ...

Ja tam wole Meritum- 5.8% a i zakladanie lokat idzie bardzo sprawnie wewnatrz systemu.

widze na stronie maks 5,7%. Skad masz 5,8?

Data: 2010-03-04 13:14:43
Autor: glaukonWYTNIJTO
OF - lokata przedłużona

widze na stronie maks 5,7%. Skad masz 5,8?

Tu w "cechach lokaty" jest 5,8:

http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=9019

Data: 2010-03-04 12:50:52
Autor: Budzik
OF - lokata przedłużona
Użytkownik  glaukonWYTNIJTO@op.pl ...

widze na stronie maks 5,7%. Skad masz 5,8?

Tu w "cechach lokaty" jest 5,8:

http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_internetowa_kapita
lizacja_dzienna#r,main,selectedTab=9019
no to, kurde(!!!), zmienili 2 dni po tym, jak załozyłem :(

Data: 2010-03-04 14:12:24
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:Xns9D3187DDE720Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nic nie zmienili, ja mowie o lokatach przez bankowosc elektr. , oprocentowanie wzrasta o 0.1% dla wszystkich terminow w stosunku do oferty 'przez wniosek internetowy'. Musisz zalozyc bezplatny ROR i dopiero masz dostep do tej troche lepszej oferty.

Data: 2010-03-04 13:44:18
Autor: Budzik
OF - lokata przedłużona
[...]

Aaaa, wszystko jasne. Dzięki.
Z ciekawosci - jak zaloze konto, to lokaty zalozone wczesniej pojawia sie na nim?

Data: 2010-03-04 15:37:00
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:Xns9D3192F5C7F1Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tak pojawia sie, ale bez opcji zerwij. Nowe lokaty zalozone przez system bank. intern. mozna juz zerwac przez system.

Data: 2010-03-04 14:59:02
Autor: Budzik
OF - lokata przedłużona
Użytkownik Krzysztof onkris2@poczta.onet.pl ...

Tak pojawia sie, ale bez opcji zerwij. Nowe lokaty zalozone przez system bank. intern. mozna juz zerwac przez system.

a ktos tu o mercedesie pisał.
Jak widac, lepsze to od malucha, ale ma jednak sporo ograniczen zwykłego sedana... ;-P

Data: 2010-03-04 18:29:42
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:Xns9D319FAF7C191budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Widocznie tak maja to w systemie, ze wpisany jest inny rachunek na przelew po terminie zapadalnosci. Chyba nie jest to az tak duza uciazliwosc, bo stare lokaty sie kiedys skoncza a nowe beda juz calkiem funkcjonalne. Generalnie ich system jest ok, choc pewnie caly czas go beda rozwijac, bo to dopiero poczatki. Musisz pamietac, ze te lokaty w systemie tez zrobili pozniej niz udostepnili mozliwosc posiadania ror. To jest bank rozwijajacy sie i o tym musisz pamietac, placi wlasnie wiecej za lokaty bo zdobywa rynek. W Openie nie masz nawet widokow na sprawny, samoobslugowy system bankowosci internetowej, wiekszosc dyspozycji musisz robic przez telefon i nic nie zapowiada radykalnych zmian. Trudno rozwijac im system skoro maja juz jeden w Getinie i z niego nie potrafia skorzystac.W specjalny rozwoj Getin-Noble to nie wierze, bo sam Getin przez lata nie potrafi wprowadzic rachunkow walutowych do systemu e-bankingu i przez lata stoi w miejscu. Meritum nie ma tylu funduszy co Alior na starcie, dlatego nie ma co liczyc na jakies drapiezne zdobywanie rynku, a to ze pozostanie przez pewien czas bankiem niszowym, sprawi ze jego oferta lokat nie bedzie sie tak drastycznie pogarszac na tle konkurencji.

Data: 2010-03-04 19:59:00
Autor: Budzik
OF - lokata przedłużona
[...]

niech sobie aja w systemie, po prostu wskazuje, ze mogloby byc lepiej. Jasne, znei e jest to jakas wielka niedogodnosc - po prostu Mercedesu niedogodnosci nie maja ;-P
W daleszej czesci 5 raszy napisałes ze musze cos tam cos tam - NIC NIE MUSZE!

Data: 2010-03-04 22:13:40
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:Xns9D31D4CFF6A84budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nic nie musisz, nie namawiam nikogo do owierania ror w Meritum. Czesc osob woli lokaty przez wnioski Mer, Opena czy teraz FM. Mnie bardziej pasuje forma bankowosci internetowej i tylko tyle, kazdy wybiera taka forme lokat jaka lubi.

Data: 2010-03-04 22:18:30
Autor: glaukonWYTNIJTO
OF - lokata przedłużona

W daleszej czesci 5 raszy napisałes ze musze cos tam cos tam - NIC NIE MUSZE!

heh. Fajnie masz. Ale jak chcesz miec lokatę w Meritum, to musisz ją założyc ;)

Data: 2010-03-04 22:31:17
Autor: Budzik
OF - lokata przedłużona
[...]

a wcale ze nie!
Moge poprosic, zeby ktos załozył ją za mnie!

Data: 2010-03-05 15:33:13
Autor: glaukonWYTNIJTO
OF - lokata przedłużona
OT
> założyc ;) > a wcale ze nie!
Moge poprosic, zeby ktos załozył ją za mnie!

Jak to za Ciebie? Jakie konkretne rozwiązanie masz na myśli? Najpierw przekonaj
bank, że to nie Ty dokonałeś jakiejkolwiek czynności autoryzowanej Twoim loginem
i hasłem, wtedy ja też uwierzę. Nie spodziewam się również, byś uznawał się za
właściciela lokat, do których nie masz wyłącznych praw - skoro w takim wypadku
"nic nie muszę" oznaczałoby jedynie skłonnośc do ewentualnego akceptowania
ograniczania Twoich uprawnień ;)

Ale serio, to jak wygląda zakładanie lokat za kogoś?

OOT
Nic nie musisz jedynie w takim sensie, w jakim nikt nic nie musi, więc nie ma o
czym mówic.

Data: 2010-03-05 16:04:14
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:3461.00000362.4b911629newsgate.onet.pl

Ale serio, to jak wygląda zakładanie lokat za kogoś?

Normalnie.

Data: 2010-03-05 16:07:34
Autor: glaukonWYTNIJTO
OF - lokata przedłużona
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:3461.00000362.4b911629newsgate.onet.pl

> Ale serio, to jak wygląda zakładanie lokat za kogoś?

Normalnie.

Mogę komuś dac pieniądze i wysłac do banku, żeby założył lokatę na moje nazwisko???

Data: 2010-03-05 16:14:19
Autor: wiatrak
OF - lokata przedłużona

Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000367.4b911e36newsgate.onet.pl...
> [...]

Normalnie.

Mogę komuś dac pieniądze i wysłac do banku, żeby założył lokatę na moje nazwisko???

Możesz dać mnie. Pozwolę Ci uniknąć kłopotów i założę na swoje. :)  Czego się nie robi dla...

wiatrak

Data: 2010-03-05 16:20:36
Autor: glaukonWYTNIJTO
OF - lokata przedłużona

> Mogę komuś dac pieniądze i wysłac do banku, żeby założył lokatę na moje > nazwisko???

Możesz dać mnie. Pozwolę Ci uniknąć kłopotów i założę na swoje. :)  Czego się nie robi dla...

Jesteś dobry kolega, ale obawiam się, że jak później przyjdę do banku odebrac
swoją lokatę, to mi nie uwierzą, że ona jest moja, nawet jeśli powołam się na
usera budzika, który twierdził, że można zakładac lokaty za kogoś :)

Data: 2010-03-05 16:36:51
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:3461.0000036a.4b912144newsgate.onet.pl

[...]

budzik prawdę pisał. Można zakładać lokaty na kogoś, a to że jest to
niezgodne z przepisami to już inna bajka. Przepisy swoje, życie swoje.
Jeżeli twoimi pieniędzmi za twoją zgodą posługuje się osoba upoważniona (nie
na piśmie, po prostu na słowo - np. brat, matka itp.) to ja nie widzę w tym
nic złego. Jeżeli mamy pewność, że nikt nas nie wydyma finansowo to OK :)

Data: 2010-03-05 16:48:11
Autor: glaukonWYTNIJTO
OF - lokata przedłużona
> [...]

nic złego. Jeżeli mamy pewność, że nikt nas nie wydyma finansowo to OK :)

Dobra, niech wam będzie, przekonaliście mnie. Jak wam bankowcy nie będą chcieli
wydac tych waszych depozytów na inne nazwiska, powołajcie się na mnie ;)

Data: 2010-03-05 16:19:38
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:3461.00000367.4b911e36newsgate.onet.pl

> Normalnie.

Mogę komuś dac pieniądze i wysłac do banku, żeby założył lokatę na moje
nazwisko???

Znam takie przypadki, ale to dotyczyło braci pomiędzy którymi różnica wieku
wynosi niecałe 2 lata + są oni do siebie bardzo podobni.

Ja natomiast często zlecałem (jeżeli mowa o OF) przekręcenie do nich w moim
imieniu bratu, który za pośrednictwem konsultanta zakładał dla mnie lokaty
:) W drugą stronę też to działało :) - ot co, po prostu jak człowiek jest
zalatany i ma kogoś komu ufa (w moim przypadku jest to rodzina) to bez
problemu może poprosić kogoś o załatwienie swoich spraw brata, matkę,
siostrę itp. :)
Nie widzę nic złego, że rodzinka w PL jest w posiadaniu loginu, hasła itp.
do mojego konta na wypadek jak by się coś stało. Przynajmniej po sondach nie
będą musieli latać tylko legalnie podzielą się pieniędzmi.

Data: 2010-03-05 16:26:43
Autor: glaukonWYTNIJTO
OF - lokata przedłużona

[...]

Jasne, też to robię. Tylko gdyby pewna osoba z mojej rodziny spróbowała wyjaśnic
w banku, że posiada tam jakieś lokaty, to nie spotka się ze zrozumieniem obsługi :)

Data: 2010-03-05 16:38:40
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:3461.0000036c.4b9122b3newsgate.onet.pl

Jasne, też to robię. Tylko gdyby pewna osoba z mojej rodziny spróbowała
wyjaśnic
w banku, że posiada tam jakieś lokaty, to nie spotka się ze zrozumieniem
obsługi :)

A to oczywista sprawa. W takim razie bez pełnomocnictwa bądź ustalenia danej
osoby drugim posiadaczem rachunku raczej nie ma co mówić o bezproblemowym
korzystaniu ze środków.

Data: 2010-03-05 17:59:26
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hmr6uu$fqf$1news.interia.pl...
[...]

Ciekawe co z pelnomocnictwem ogolnym do wszystkich lokat w Getinie (teraz Getin Noble)? Tak na logike powinno dotyczyc tez lokat przez Open, bo w koncu to ten sam bank, ale moze jest inaczej albo oni mysla w Open, ze takie pelnomocnictwo nie obowiazuje. Trzeba by wiecej sie rozeznawac na tych kruczkach prawnych.

Data: 2010-03-05 17:59:05
Autor: Budzik
OF - lokata przedłużona
> [...]

muszę" oznaczałoby jedynie skłonnośc do ewentualnego akceptowania ograniczania Twoich uprawnień ;) Ale serio, to jak wygląda zakładanie lokat za kogoś?

zeby załozyc lokate, odajesz tylko dane, nie ma zadnych loginów haseł itp.
Potwierdzeniem złozenia jest wplacenie pieniadzy.
Nie widze problemu, aby wszystkie te czynnosci wykonał ktos za mnie. ;-P

Data: 2010-03-04 22:27:59
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
"Budzik" news:Xns9D31D4CFF6A84budzik61pocztaonetpl127.0.0.1

NIC NIE MUSZE!

Musisz - umrzeć. Każdy musi.

Data: 2010-03-05 17:07:03
Autor: Zbigniew Demidowicz
OF - lokata przedłużona
Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):
> NIC NIE MUSZE!

Musisz - umrzeć. Każdy musi.

G-prawda!
"Lenin wiecznie żywy!"

Data: 2010-03-05 18:52:26
Autor: Valdi
OF - lokata przedłużona
"Zbigniew Demidowicz" news:hmrdnn$d35$1inews.gazeta.pl

> Musisz - umrzeć. Każdy musi.

G-prawda!
"Lenin wiecznie żywy!"

można z nim obalić czystą - powiedz gdzie i kiedy, chętnie sobie z Włodkiem
pogadam o życiu i systemach politycznych przy butelce czegoś mocnego :)

Data: 2010-03-04 14:21:23
Autor: glaukonWYTNIJTO
OF - lokata przedłużona

[...]

Konkretnie jest to pięc złotych różnicy przy lokacie 10 tys. na pół roku.

Data: 2010-03-04 15:39:15
Autor: Krzysztof
OF - lokata przedłużona

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:3461.000002ec.4b8fb3d3newsgate.onet.pl...

[...]

Roznica jest niewielka, ale jak ktos mysli o czestszym zakladaniu lokat w Meritum, to przez bank. int. zaklada sie duzo prosciej i szybciej i ma sie pelna samoobsluge tych lokat.

OF - lokata przedłużona