OF na 10%?

Data: 2013-01-17 21:15:55
Autor: Paweł
OF na 10%?
witam,

od kilku dni wydzwania do openfajnans z nowina pt. lokata bez zadnych
haczykw, 10% na 3 m-ce. oferta jeszcze nie dostepna na wuwu, wiec zapraszaja
do placowek home-broker na urabiania mozgu. ktos juz byl?
wiadomo czym to smierdzi?

Data: 2013-01-17 21:33:28
Autor: guderin
OF na 10%?
W dniu 2013-01-17 21:15, Paweł pisze:
[...]

1. Kwota maksymalna to 5000 zł
2. Konieczność założenia konta na min. 24 miesiące

guderin

Data: 2013-01-17 14:10:07
Autor: mietek
OF na 10%?
W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 21:33:28 UTC+1 użytkownik guderin napisał:
> [...]

> haczykw, 10% na 3 m-ce. oferta jeszcze nie dostepna na wuwu, wiec zapraszaja

> do placowek home-broker na urabiania mozgu. ktos juz byl?

2. Konieczno¶ć założenia konta na min. 24 miesi±ce

-- Pozdrawiam

guderin

u mnie było 10k, 30 mies
nie warto.

Data: 2013-01-17 23:30:12
Autor: RobertS
OF na 10%?

[...]

dokładnie, oferta się zmieniła, było 1x5kzł na 12% i konto utrzymywane przez 24 m-ce a teraz 2x5kzł na 10% i konto na 30 m-cy

warunek bezpłatno¶ci konta: 1000 zł wpływu + 2 operacje bezgotówkowe w miesi±cu (wcze¶niej było 1000 zł + 400 zł obrotu na karcie)

czy warto czy nie...to już decyzja klienta, jak kto¶ ma konto w pekao lub bzwbk (czy innym banku) i różnych opłata ma nawet 20 zł/m-c to się będzie opłacało

RobertS

Data: 2013-01-20 19:54:29
Autor: Paweł
OF na 10%?
guderin wrote:

[...]

ok, czyli banksterka z malych gwiazdek przy % od/do przeszla na taktyke
nie mowienia calej prawdy. ostatnio tak stracilem pare godzin, zeby spotkac
sie ze sprzedawca kredytow hipotecznych z aspiro/bre, ktory chwalil sie
kredytem z marza 1.0-1.1% bez haczykow (ubezpieczen, wplywow na konto, itp).
jak sie okazalo, w.w. haczykow nie ma, ale jest wymog skorzystania z planu
inwestycyjnego sprzedawanego przez grupe bre. reklame maja z mojej strony
za wypasione zero :>

OF na 10%?