OF optymalna - znów można założyc dowolną il ość

Data: 2009-10-01 21:50:59
Autor: JanKo
OF optymalna - znów można założyc dowolną il ość
Open Finance, lokata optymalna - znów można założyć dowolna ilość lokat. Niestety teraz to juz tylko 6.57%
http://lokaty.open.pl/form1/93/

Data: 2009-10-01 22:49:05
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"JanKo" news:ha316v$eu7$1inews.gazeta.pl

Open Finance, lokata optymalna - znów można założyć dowolna ilość lokat.
Niestety teraz to juz tylko 6.57%
http://lokaty.open.pl/form1/93/

Było! :)
A co do tego niestety - trzeba brać jak dają ;)

Pozdrawiam.

Data: 2009-10-02 01:14:33
Autor: mic49
On 1 Paź, 22:49, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

>http://lokaty.open.pl/form1/93/

Było! :)
A co do tego niestety - trzeba brać jak dają ;)

Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

michał

Data: 2009-10-02 10:41:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "mic49" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomości news:5c65eb6c-c07d-46c7-8b55-14bb0df4d777o10g2000yqa.googlegroups.com...
Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

BOŚ 8% dla max 3000zł? zanim minie 6 miesięcy trzeba zamknąć
bo skasują za prowadzenie konta i 8% straci sens o ile nie zmaleje
http://www.bosbank.pl/index.php?page=2124

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-02 01:44:01
Autor: mic49
OF optymalna - znów można założyc dowolną i lość
Ale dla wiekszych kwot?

michał

Data: 2009-10-02 11:08:26
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"mic49"

Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

Analizę ofert robiłem na szybko - nie ma.
Eurobank ma zmienne więc zostawiłem na KO oszczędnościowych tylko 10k aby
nie płacic za rachunek, reszta poszła do OF. Mam nadzieję, że nie będę
żałował swoich decyzji ;)

Data: 2009-10-02 02:21:16
Autor: mic49
OF optymalna - znów można założyc dowolną i lość
On 2 Paź, 11:08, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
"mic49"news:5c65eb6c-c07d-46c7-8b55-14bb0df4d777o10g2000yqa.googlegroups..com

> [...]

Eurobank ma zmienne więc zostawiłem na KO oszczędnościowych tylko 10k aby
nie płacic za rachunek, reszta poszła do OF. Mam nadzieję, że nie będę

tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
razu. Skąd twoja decyzja?

Swoją drogą - mi się jutro kończy lokata wspólna na 7 procent i
wczoraj poprosiłem via formularz o kontakt w sprawie nowej propozycji
(po tym, jak naczytałem się na forum, że dają np. pół procent więcej w
stosunku do normalnej oferty). Konsultant zadzwonił i oferta...
identyczna z tą, co na stronie.

Więc - jednak u mnie EB.

Michał

Data: 2009-10-02 11:28:30
Autor: Valdi.Pavlack

tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
razu. Skąd twoja decyzja?

Ale różnica między zmienne vs. stałe oprocentowanie jest dla mnie istotna.
Wpłaciłem na 6 - miesięcy i się nie przejmuje czy spadnie czy nie.
To co będzie zbywało będę przelewał do eurobanku.
Wsio ;)

Data: 2009-10-02 13:15:56
Autor: Paweł
Valdi.Pavlack wrote:

"mic49"

tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
razu. Skąd twoja decyzja?

Ale różnica między zmienne vs. stałe oprocentowanie jest dla mnie istotna.

aig: lokata direct+internet na 9 mc-y i belkowym 6,6% (realnie 5,33%).
limit: dolny 5k, gornego nie widze.

openfajnans: lokata bezbelkowa 5,25% na 6 m-cy (odpowiednik belkowej 6,57%).
limit: 15k

meritum: lokata bezbelkowa na 3(5,05%), 6(5,10%), 12(5,15%) m-cy.
limit: 4k-10k, ale mozna miec wiele lokat.

Data: 2009-10-02 14:21:20
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można za łożyc dowolną ilość
"Paweł" news:ha4o0f$cc7$1nemesis.news.neostrada.pl

openfajnans: lokata bezbelkowa 5,25% na 6 m-cy (odpowiednik belkowej
6,57%).
limit: 15k

Limit kwotowy. Nie ma ilościowego.

Data: 2009-10-02 11:43:37
Autor: Kamil Jońca
mic49 <michalp@interia.pl> writes:

> [...]

żałował swoich decyzji ;)

tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od

Ja się jeszcze zastanawiam, ale podejrzewam, że oczekiwanie jest takie,
ze %% w EB spadną.
KJ

--
Talk sense to a fool and he calls you foolish.
                -- Euripides

Data: 2009-10-02 13:05:41
Autor: Krzysztof

"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:874oqii112.fsfalfa.kjonca...
> [...]

razu. Skąd twoja decyzja?

Ja się jeszcze zastanawiam, ale podejrzewam, że oczekiwanie jest takie,

Moze i oprocentowania jeszcze troche spadna, ale nalezy pamietac, ze sytuacja dlugo nie wroci do tej sprzed jesieni 2008. Bankom chyba nadal nie jest tak latwo znalezc finansowanie za granica, a potrzeby finansowe panstwa beda rosly, co oznacza dalsze ssanie kasy przez roznorakie instytucje panstwowe, jak np ZUS. Nie lokowalbym na dluzej niz 6-mies. na staly procent, gdyz prawdopodobienstwo podwyzki jak i obnizki lokat oceniam na 50/50.

Data: 2009-10-04 23:40:30
Autor: MK
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:ha316v$eu7$1inews.gazeta.pl...
Open Finance, lokata optymalna - znów można założyć dowolna ilość lokat. Niestety teraz to juz tylko 6.57%
http://lokaty.open.pl/form1/93/

Dziwne jak latwo ludzie ulegaja takim marketingowym zabiegom i lykaja 6,57% skoro zarabiaja tylko 5,25% ;).
Ale skoto ktos tak lubi to w KB "dostanie" 7,4%. Lokate mozna zalozyc tylko jedna.
http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/oszczedzanie_inwestowanie/Lokata_Swobodna/lokata_swobodna

MK

Data: 2009-10-05 21:17:47
Autor: Marcin Krzyzanowski
On 2009-10-04 23:40:30 +0200, "MK" <macka@interia.pl> said:

[...]

ona jest 5,25, skąd to 6.57 ?. W starym wydaniu była 6.5.

Data: 2009-10-06 09:24:02
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"Marcin Krzyzanowski" news:hadgor$a6t$1inews.gazeta.pl

ona jest 5,25, skąd to 6.57 ?. W starym wydaniu była 6.5.

W starym wydaniu było 7,25 - czy coś w ten deseń.

Data: 2009-10-06 10:29:06
Autor: Marcin Krzyżanowski
Valdi.Pavlack pisze:
"Marcin Krzyzanowski" news:hadgor$a6t$1inews.gazeta.pl

ona jest 5,25, skąd to 6.57 ?. W starym wydaniu była 6.5.

W starym wydaniu było 7,25 - czy coś w ten deseń.

aha, ty mowisz o wartościach "tyle co co na lokacie 6.57" ale lokata jest 5,25

Data: 2009-10-06 10:39:27
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"Marcin Krzyżanowski" news:haevgr$g7i$1inews.gazeta.pl

aha, ty mowisz o wartościach "tyle co co na lokacie 6.57" ale lokata
jest 5,25

Zgadza się.

Data: 2009-10-13 06:04:21
Autor: Mariusz.N
OF optymalna - znów można założyc dowolną i lość

Data: 2009-10-13 15:10:06
Autor: RobertS
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość

Data: 2009-10-13 06:33:26
Autor: Mariusz.N
OF optymalna - znów można założyc dowolną i lość

Data: 2009-10-13 15:37:56
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość

Data: 2009-10-13 06:59:12
Autor: Mariusz.N
OF optymalna - znów można założyc dowolną i lość
On 13 Paź, 15:37, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Ale po co masz to dzielić?
Na optymalnej masz kapitalizację dzienną więc w belkę i tak nie wejdziesz bo
system nie pozwoli ci założyć lokaty na większą kwotę niż 15K.
Masz kasy więcej niż 15K to załóż kilka lokat (podziel posiadaną kwotę) i
gitara.

No ok, rozumiem.

A możesz wytłumaczyć takiemu laikowi jak mnie co to znaczy "optymalna
kwota" i nominalne netto? :)
Bo na jednym z for znalazłem coś takiego:

"Optymalna kwota dla 3M i 6M to: 549,12 zł. Odsetki 0,09 zł na dzień.
Założenia co do ilości dni tak jak w poprzednim wpisie. Nominalne
netto w skali roku (zarówno dla 3M i 6M bo chodzi o procent prosty)
wyniesie 5,98%, a brutto 7,39%.
Bez optymalizacji stopy nominalne netto wyniosą 5,69% (7,02% brutto)
dla lokaty 3M oraz 5,73% (7,07% brutto) dla 6M."

Data: 2009-10-13 16:12:19
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"Mariusz.N"

[ciach]

Najprościej jak umiem! - te wszystkie szeroko rozumiane wyliczenia (+ kwoty
netto, brutto itp.) mają zastosowanie w przypadku lokat bez dziennej
kapitalizacji.
Jeżeli zastosujesz je w przypadku ww. lokaty to otrzymasz po jej zakończeniu
mniej niż 2,5 zł odsetek a w wyniku tego nie zapłacisz podatku belki.

:)

Data: 2009-10-14 10:10:53
Autor: MrMrooz
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
[...]

Valdi - a nie chodzi o maksymalizację wyliczanych odsetek w związku z zaookrągleniami? Wydaje mi się, że to co podał Mariusz N w poprzednim poście (Optymalna kwota dla 3M i 6M to: 549,12 zł. Odsetki 0,09 zł na dzień...) dotyczy wyliczenia jak maksymalnie wykorzystac zaookraglanie. Wlasnie sprawdzilem - faktycznie przy 5,65% netto na 3 miesiace (91 dni) daje to 9 groszy codziennie (od 549,12). Laczne odsetki narosle to 8,19 - taka sama kwota urosnie rowniez jak zablokujesz 605 PLN - przy czym wtedy oprocentowanie efektywne wyjdzie 5,43% (p.a).

Mariusz N - netto to co dostajesz na ręke, brutto - porównanie do lokaty standardowej - takie oprocentowanie musiałbys miec na zwyklej lokacie z kapitalizacja na koniec okresu, zeby uzyskac tyle samo odsetek.

Pozdrawiam
Michal M --

Data: 2009-10-13 15:29:14
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość

Data: 2009-10-13 17:34:37
Autor: sensei
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
Użytkownik "Mariusz.N" <mariusz.neroj@gmail.com> napisał w wiadomości news:9ea8557f-cae5-4bb8-ab86-f12802704366j39g2000yqh.googlegroups.com...

Czy ktoś może poświadczyć, że nie spotkają mnie tego typu ukryte
nieprzyjemności?

Ukrytą nieprzyjemnoscia jest to ze lokata zaklada sie nastepnego dnia po przelewie (jest to zgodne z regulaminem tej lokaty jak mnie poinformowano na telelinii) więc można stracić odsetki za jeden dzień. Chyba że przeleje się 1 sesją eliksiru i zdążą zaksiegowac jeszcze tego samego dnia co przelew.

Data: 2009-10-13 17:48:39
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"sensei" news:hb26mi$ptr$1inews.gazeta.pl

[...]

Bajki wać pan opowiadasz :)
W ostatni piątek zakładałem dwie optymalne:
1. kasa na pierwszą lokatę wyszła z getinu ostatnią sesją o 14:20. Lokata
była widoczna w systemie OF po godzinie 21.
2. kasa na drugą lokatę była przelewana z mBanku. Wyszła ostatnią sesją o
13:35. Również pieniądze były widoczne w OF po godzinie 21.

Elektroniczne potwierdzenia lokat przyszły w poniedziałek e-mailem.

PS.
Poprzednie optymalne zakładałem z eurobanku. Kasa również wychodziła
ostatnią sesją. Lokaty były zakładane w dniu zlecenia przelewu.

PS2.
Z jakiego banku wykonywałeś przelew?

Data: 2009-10-13 18:55:41
Autor: sensei
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:hb267e$1q9$1news.interia.pl...
[...]

mbank 8.10 ostatnia sesja. Regulamin przewiduje ze mogą założyć następnego dnia i założyli następnego dnia. Nie mam się o co kłócić ale można się zdziwić.

Data: 2009-10-13 19:27:21
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"sensei" news:hb2beg$euk$1inews.gazeta.pl

mbank 8.10 ostatnia sesja. Regulamin przewiduje ze mogą założyć następnego
dnia i założyli następnego dnia. Nie mam się o co kłócić ale można się
zdziwić.

Zgadza się - regulamin przewiduje. Dziwi mnie jednak to co się spotkało bo
większość lokat w OF zakładałem przelewem z mBanku. Z 90% z nich wychodziło
z konta ostatnią sesją i w tym samym dniu były zakładane. Jedyne "jaja"
polegały na tym, że lokata była widoczna w systemie np. z 4 dniowym
opóźnieniem, jednak zawsze z data założenia pokrywała się z datą zlecenie
przelewu do Noble.
Może starzy klienci tak mają ;)

Pozdrawiam.

Data: 2009-10-13 19:48:15
Autor: sensei
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:hb2c4n$8ih$1news.interia.pl...
[...]

jestem starym klientem OF i pierwszy raz cos takiego mnie spotkalo stad zdziwienie...

Data: 2009-10-13 20:36:23
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"sensei" news:hb2eh3$r92$1inews.gazeta.pl

jestem starym klientem OF i pierwszy raz cos takiego mnie spotkalo stad
zdziwienie...

No to w takim razie na myśl nasuwa mi się jedno stwierdzenie... cholera wie
jak oni ten swój system obsługują... Mimo wszystko są czyści - zapis w
regulaminie jest.

Data: 2009-10-05 08:18:36
Autor: Mariusz
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
 A zauwazyliscie ze ostatnimi czasy strona OF ledwo dyszy? Dziwne, coraz
bardziej przypominaja Polbank... Co chwila strona sie zwiesza, predkosci sa
katastrofalne, zrywa polaczenie ze strona... Nie lubie takiego postepowania -
albo traktuje sie klienta powaznie, albo zyluje ostatniego grosza na
dopasowanie techniki do potrzeb...

--

OF optymalna - znów można założyc dowolną il ość