OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość

Data: 2009-10-01 22:49:05
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"JanKo" news:ha316v$eu7$1inews.gazeta.pl

Open Finance, lokata optymalna - znów można założyć dowolna ilość lokat.
Niestety teraz to juz tylko 6.57%
http://lokaty.open.pl/form1/93/

Było! :)
A co do tego niestety - trzeba brać jak dają ;)

Pozdrawiam.

Data: 2009-10-02 01:14:33
Autor: mic49
On 1 Paź, 22:49, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

>http://lokaty.open.pl/form1/93/

Było! :)
A co do tego niestety - trzeba brać jak dają ;)

Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

michał

Data: 2009-10-02 10:41:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "mic49" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomości news:5c65eb6c-c07d-46c7-8b55-14bb0df4d777o10g2000yqa.googlegroups.com...
Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

BOŚ 8% dla max 3000zł? zanim minie 6 miesięcy trzeba zamknąć
bo skasują za prowadzenie konta i 8% straci sens o ile nie zmaleje
http://www.bosbank.pl/index.php?page=2124

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-02 01:44:01
Autor: mic49
OF optymalna - znów można założyc dowolną i lość
Ale dla wiekszych kwot?

michał

Data: 2009-10-02 11:08:26
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
"mic49"

Swoją drogą - czy jest teraz oferta atrakcyjniejsza poza OF na 5.25
czy Eurobankiem 5.30, jesli chodzi o antybelkowe lokaty?

Analizę ofert robiłem na szybko - nie ma.
Eurobank ma zmienne więc zostawiłem na KO oszczędnościowych tylko 10k aby
nie płacic za rachunek, reszta poszła do OF. Mam nadzieję, że nie będę
żałował swoich decyzji ;)

Data: 2009-10-02 02:21:16
Autor: mic49
OF optymalna - znów można założyc dowolną i lość
On 2 Paź, 11:08, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
"mic49"news:5c65eb6c-c07d-46c7-8b55-14bb0df4d777o10g2000yqa.googlegroups..com

> [...]

Eurobank ma zmienne więc zostawiłem na KO oszczędnościowych tylko 10k aby
nie płacic za rachunek, reszta poszła do OF. Mam nadzieję, że nie będę

tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
razu. Skąd twoja decyzja?

Swoją drogą - mi się jutro kończy lokata wspólna na 7 procent i
wczoraj poprosiłem via formularz o kontakt w sprawie nowej propozycji
(po tym, jak naczytałem się na forum, że dają np. pół procent więcej w
stosunku do normalnej oferty). Konsultant zadzwonił i oferta...
identyczna z tą, co na stronie.

Więc - jednak u mnie EB.

Michał

Data: 2009-10-02 11:28:30
Autor: Valdi.Pavlack

tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
razu. Skąd twoja decyzja?

Ale różnica między zmienne vs. stałe oprocentowanie jest dla mnie istotna.
Wpłaciłem na 6 - miesięcy i się nie przejmuje czy spadnie czy nie.
To co będzie zbywało będę przelewał do eurobanku.
Wsio ;)

Data: 2009-10-02 13:15:56
Autor: Paweł
Valdi.Pavlack wrote:

"mic49"

tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
razu. Skąd twoja decyzja?

Ale różnica między zmienne vs. stałe oprocentowanie jest dla mnie istotna.

aig: lokata direct+internet na 9 mc-y i belkowym 6,6% (realnie 5,33%).
limit: dolny 5k, gornego nie widze.

openfajnans: lokata bezbelkowa 5,25% na 6 m-cy (odpowiednik belkowej 6,57%).
limit: 15k

meritum: lokata bezbelkowa na 3(5,05%), 6(5,10%), 12(5,15%) m-cy.
limit: 4k-10k, ale mozna miec wiele lokat.

Data: 2009-10-02 14:21:20
Autor: Valdi.Pavlack
OF optymalna - znów można za łożyc dowolną ilość
"Paweł" news:ha4o0f$cc7$1nemesis.news.neostrada.pl

openfajnans: lokata bezbelkowa 5,25% na 6 m-cy (odpowiednik belkowej
6,57%).
limit: 15k

Limit kwotowy. Nie ma ilościowego.

Data: 2009-10-02 11:43:37
Autor: Kamil Jońca
mic49 <michalp@interia.pl> writes:

> [...]

żałował swoich decyzji ;)

tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od

Ja się jeszcze zastanawiam, ale podejrzewam, że oczekiwanie jest takie,
ze %% w EB spadną.
KJ

--
Talk sense to a fool and he calls you foolish.
                -- Euripides

Data: 2009-10-02 13:05:41
Autor: Krzysztof

"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:874oqii112.fsfalfa.kjonca...
> [...]

razu. Skąd twoja decyzja?

Ja się jeszcze zastanawiam, ale podejrzewam, że oczekiwanie jest takie,

Moze i oprocentowania jeszcze troche spadna, ale nalezy pamietac, ze sytuacja dlugo nie wroci do tej sprzed jesieni 2008. Bankom chyba nadal nie jest tak latwo znalezc finansowanie za granica, a potrzeby finansowe panstwa beda rosly, co oznacza dalsze ssanie kasy przez roznorakie instytucje panstwowe, jak np ZUS. Nie lokowalbym na dluzej niz 6-mies. na staly procent, gdyz prawdopodobienstwo podwyzki jak i obnizki lokat oceniam na 50/50.

OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość