OF pakiet oszczednosciowy

Data: 2009-12-17 17:09:22
Autor: sensei
OF pakiet oszczednosciowy
przynoszę 10tys rozkładam na 3 produkty i dostaję playstation w prezencie? cos mi sie nie chce wierzyć....

Data: 2009-12-17 20:58:46
Autor: Pete
OF pakiet oszczednosciowy
W dniu 17.12.09 17:09, sensei pisze:
przynoszę 10tys rozkładam na 3 produkty i dostaję playstation w
prezencie? cos mi sie nie chce wierzyć....

Jeśli już, to 3 x 10tyś.

--
Pete

Data: 2009-12-17 12:14:37
Autor: Tomek z Wawy
OF pakiet oszczednosciowy
On 17 Gru, 20:58, Pete <nob...@nowhere.com> wrote:
W dniu 17.12.09 17:09, sensei pisze:

> przynoszę 10tys rozkładam na 3 produkty i dostaję playstation w
> prezencie? cos mi sie nie chce wierzyć....

Jeśli już, to 3 x 10tyś.

Plus plan oszczędnościowy na minimum 5 lat z wpłatami co miesiąc. Na
świecie naprawdę nie ma nic za darmo.

Data: 2009-12-17 22:15:43
Autor: Valdi
OF pakiet oszczednosciowy
"Tomek z Wawy"

Plus plan oszczędnościowy na minimum 5 lat z wpłatami co miesiąc. Na
świecie naprawdę nie ma nic za darmo.

To już prościej do UK pojechać i abonament na komórkę sobie kupić też się
dostanie gadżet podobnego co PS kalibru. Nie wiem czy teraz jest w ofercie,
ale znajomy przy przedłużeniu neta i komory w brytyjskiej pomarańczy dostał
właśnie PS :)

OF pakiet oszczednosciowy