OF podwyĹźszenie oprocentowania lokat prze z konsultanta.

Data: 2011-06-21 13:57:11
Autor: Sebastian
OF podwyĹźszenie oprocentowania lokat prze z konsultanta.
Właśnie miałem telefon od Open Finance z zaproszeniem na rozmowę z
konsultantem "celem podwyĹźszenia oprocentowania na moich lokatach lokatach".
Niestety przez telefon nie mogłem uzyskać żadnych informacji bo "wymaga
to osobistego kontaktu z konsultantem". Umówiłem się na przyszły tydzień.

Ktoś był na takie rozmowie? Pewnie wciskają jakieś struktury. Ile można
dostać tego podwyższenia?

Sebastian

Data: 2011-06-21 05:05:16
Autor: Krzysiek
OF podwyższenie oprocentowania lokat przez konsultanta.
On 21 Cze, 13:57, Sebastian <nos...@nospam.com> wrote:

Ktoś był na takie rozmowie? Pewnie wciskają jakieś struktury.
fundusze np. takie:
http://www.axa-polska.pl/navi/36589

(dwa warianty, najbardziej polecają wpłaty regularne gdzie minimalna
kwota to 200zł a opłata miesięczna...11zł)
Wycofywanie się bez opłat dopiero po 9 latach.
Wersja z wpłatą jednorazową(min 10k) jest bez tych opłat, nie licząc
ubezpieczenia 5gr/mc, a bezpłatne wycofanie po podaj 7 latach.

Ile można
dostać tego podwyższenia?
jakieś 9% na 3M
(przy umowie na 20 lat!!!!!:P)
śmieszni są.

Data: 2011-06-21 06:56:41
Autor: Krzysiek
OF podwyższenie oprocentowania lokat przez konsultanta.
On 21 Cze, 14:05, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

jakieś 9% na 3M
(przy umowie na 20 lat!!!!!:P)
śmieszni są.

update:
jest też wersja tej oferty AXA z opłata 2% za wejście, opłaty za
wyjście w pierwszym(7%) i drugim(4%) roku.
lokata negocjowana na te 3M ale teoretycznie możliwe jest nawet ponad
10% -> służy w praktyce do odzyskania tych 2% opłaty za wejście
(zależnie od kwot jeszcze).
IMHO jeśli ktoś faktycznie bawi się w fundusze (z wszystkimi tego
wadami) to może się zastanawiać.

Data: 2011-06-21 16:35:20
Autor: Jarek Andrzejewski
On Tue, 21 Jun 2011 06:56:41 -0700 (PDT), Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:

jest też wersja tej oferty AXA z opłata 2% za wejście, opłaty za
wyjście w pierwszym(7%) i drugim(4%) roku.

przecież to przekręt: płacić 2-7% za oddanie prawa do obracania
naszymi pieniędzmi.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-21 09:05:11
Autor: Krzysiek
On 21 Cze, 16:35, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:

przecież to przekręt: płacić 2-7% za oddanie prawa do obracania
naszymi pieniędzmi.

Całkiem popularne w funduszach inwestycyjnych (czasem są wyjątki np.
SFI).
Podobne pomysły to np. opłata za zerwanie lokaty, zamknięcie rachunku
itp.

Data: 2011-06-22 10:16:50
Autor: Jarek Andrzejewski
On Tue, 21 Jun 2011 09:05:11 -0700 (PDT), Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:

przecież to przekręt: płacić 2-7% za oddanie prawa do obracania
naszymi pieniędzmi.

Całkiem popularne w funduszach inwestycyjnych (czasem są wyjątki np.
SFI).

"popularne" w funduszach czy wśród ich klientów? :-)

Data: 2011-06-22 01:57:54
Autor: Krzysiek
OF podwyższenie oprocentowania lokat przez konsultanta.
On 22 Cze, 10:16, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:

"popularne" w funduszach czy w r d ich klient w? :-)

sądzę, że gdyby klienci tego unikali to albo nie byłoby funduszy albo
opłat tego typu:P

Data: 2011-06-21 20:31:01
Autor: RobertS
[...]

jak się skorzysta z PSO to lokata może być nawet na 20%!

wszystko zależy od tego jaką kwotę się zadeklaruje do wpłat na PSO, kwota, okres i oprocentowanie wychodzą z kalkulatora (negocjator) ;-)

jeżeli ktoś chce wiedzieć ile dostanie % na lokacie przy założeniu wpłat na PSO to dajcie znać, mogę policzyć ;-)

RobertS

Data: 2011-06-21 14:05:40
Autor: Krzysiek
W dniu 2011-06-21 13:57, Sebastian pisze:
Właśnie miałem telefon od Open Finance z zaproszeniem na rozmowę z
konsultantem "celem podwyższenia oprocentowania na moich lokatach lokatach".
[...]

chodzi m.in. o plan regularnego oszczędzania, patrz wątek poniżej: "OF dzwoni i namawia na podwyzszenie do 8% lokat"

Zaproponują Ci lepsze oprocentowanie lokaty na 3 miesiące :)

--
Krzysiek

OF podwyĹźszenie oprocentowania lokat prze z konsultanta.