OF podwyższenie oprocentowania lokat przez konsultanta.

Data: 2011-06-21 14:05:40
Autor: Krzysiek
OF podwyższenie oprocentowania lokat przez konsultanta.
W dniu 2011-06-21 13:57, Sebastian pisze:
Właśnie miałem telefon od Open Finance z zaproszeniem na rozmowę z
konsultantem "celem podwyższenia oprocentowania na moich lokatach lokatach".
Niestety przez telefon nie mogłem uzyskać żadnych informacji bo "wymaga
to osobistego kontaktu z konsultantem". Umówiłem się na przyszły tydzień.

Ktoś był na takie rozmowie? Pewnie wciskają jakieś struktury. Ile można
dostać tego podwyższenia?

chodzi m.in. o plan regularnego oszczędzania, patrz wątek poniżej: "OF dzwoni i namawia na podwyzszenie do 8% lokat"

Zaproponują Ci lepsze oprocentowanie lokaty na 3 miesiące :)

--
Krzysiek

OF podwyższenie oprocentowania lokat przez konsultanta.