OF - promocja GPS za przelewanie wynagrodzenia

Data: 2010-08-04 10:08:06
Autor:
OF - promocja GPS za przelewanie wynagrodzenia
a ja sobie bardzo chwalę ta promocję

po pierwsze konto jest darmowe GPS do mnie dotarł w poniedziałek - super zabawka bawie się nią cały czas

jaki masz problem przelać tam wynagrodzenie karta bankomatowa za darmo - wszystkie bankomaty za free

człowieku czemu siejesz propagande - przelej wynagrodzenie korzystaj z konta a
z gps-a korzystaj - co masz złego w tym koncie? --

Data: 2010-08-04 12:45:29
Autor: paranoix
W dniu 2010-08-04 12:08, wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Do konta nic nie mam, ale korzystam z innych rozwiązań i jestem zadowolony. Bardziej miałem na względzie tzw. wisienki :) Cóż, nauczka na przyszłość. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Data: 2010-08-04 13:50:52
Autor: Bartnick
[...]

Z tego co kojarzę, to opłaty ponosisz jeśli nie spełnisz warunków promocji, czyli jeśli nie będzie wpływała kasa itd.

Jeśli jednak spełnisz warunki promocji i będziesz przez określoną ilość miesięcy otrymywał wynagrodzenie itd, to konto będzie bezpłatne.
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2010-08-04 19:19:33
Autor: To ja
OF - promocja GPS za przelewanie wynagrodzenia
W dniu 2010-08-04 12:08, wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
a ja sobie bardzo chwalę ta promocję

po pierwsze konto jest darmowe

o ile wpływa kasa i wykonywane są płatności kartą (na szczęście liczy
się również kk)

karta bankomatowa za darmo - wszystkie bankomaty za free

z tym free to lekka przesada.

człowieku czemu siejesz propagande - przelej wynagrodzenie korzystaj z konta a
z gps-a korzystaj - co masz złego w tym koncie?

Złego? Oprocentowanie 0,00%. Co prawda do tego 3 konta oszczędnościowe
4,50%, ale z zaledwie 1 darmowym przelewem w miesiącu.

OF - promocja GPS za przelewanie wynagrodzenia