OF w dół o 0,4%

Data: 2009-10-19 18:26:43
Autor: Konrad N.S.
OF w dół o 0,4%
Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <dezet@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbhn0o$2fc$1inews.gazeta.pl...

http://www.open.pl/inwestowanie-i-oszczedzanie/produkt_1947.html

1.
co dzieje się z odsetkami naliczanymi na tych lokatach "codziennie"? gdzie one "idą"? są przelewane na rachunek z którego zakłaałem lokatę (przelewałem)? czy na jakiś inny rachunek/konto?

2.
zaokrąglenia.
jak liczone są owe codzienne odsetki?
nazwijmy to umownie "w wyścigu o grosz" (jak np. prz belce najorzystniejsze są odsetki do 2,49 - by belki nie płacić) - na jaką kwotę najkorzystniej założyć lokatę 5,65/7,07% by zaokrąglenia były najkorzystniejsze?
w jaki sposób noble/metro liczy i zaokragla odsetki?

Data: 2009-10-20 12:08:36
Autor: Strachu S.
OF w dół o 0,4%
Konrad:

[...]

Nie wiem, jak zaokrąglane sa odsetki w OF.
Natomiast dla uniknięcia belki opłacalne są odsetki od lokaty dające 2,4954.

Strachu S. --

OF w dół o 0,4%