OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS

Data: 2010-08-03 22:31:31
Autor: Szymon
OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
Witam!

Mam mały problem. Wchodzę sobie w zakładkę Lokaty, wybieram lokatę, Edycja i zmieniam konto do zwrotu środków. Wpisuję swoje imię i nazwisko jako Dysponent i dostaję SMS z hasłem jednorazowym. Składa się z 6 znakami. Wpisuję i... otrzymuję info o błędnym kodzie. Ponowne wpisanie i to samo, ponowne wysłanie SMS i nadal nie przechodzi zatwierdzenia. Co jest? Próbowaliście zmienić konto do zwrotu i hasło Wam przechodziło?

Szymon

Data: 2010-08-03 22:55:21
Autor: Kamil Jońca
"Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> writes:

[...]

Tak. KJ

Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

Data: 2010-08-03 23:01:40
Autor: Szymon
OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
dzięki, coś widać źle robię. Udam się zatem z zapytaniem do OF czemu mi hasła nie przechodzą.

Data: 2010-08-05 09:31:32
Autor: Szymon
OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
Heca jest taka... aby zmienić konta należy uaktywnić hasło do obsługi telefonicznej - nie pamiętałem go, ale dało się zrobić z poziomu www. Zabawne jest to, że owo hasło potwierdza się SMS, który tym razem bez najmniejszego problemu przechodzi. Nadal nie chce działać przy zmianie konta na lokatach - rzekomo błędnie wpisany. Potem rozmowa z konsultantem, który na szczęście hurtem zmienia, więc idzie przeżyć.

Najwyraźniej OF ma jakiś błąd w systemie. Innej możliwości zmiany konta powrotnego niż przez telefon nie ma.

Data: 2010-08-04 07:26:44
Autor:
Szymon <wiad_usuń@o2.pl> napisał(a):
Mam mały problem. Wchodzę sobie w zakładkę Lokaty, wybieram lokatę, Edycja i zmieniam konto do zwrotu środków.

A masz tam konto optymalne czy tylko lokaty (bez konta)? Piszę, bo ja mam
tylko lokaty i też nie udaje mi się zmienić numeru konta do zwrotu środków.

Data: 2010-08-04 09:37:33
Autor: Szymon
Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3b4nk$172$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam tylko lokaty. Widzę zatem, że nie jestem sam z problemem. A wiesz, jak można je zmienić inaczej? Napisałem do nich, ale na razie milczą. Telefonicznie zmieniać z 10-15 lokat?

Data: 2010-08-04 15:51:19
Autor: Damian Niusy
[...]

Ja też mam tylko lokaty i zmiany działają OK. Sprawdzone na 100 %. Ciekawe w czym jest problem.
Damian

Data: 2010-08-04 20:32:45
Autor:
[...]

Nie wiem, jak sobie z tym poradzić.
Kiedyś, w odpowiedzi na moje zapytanie dotyczące tej sprawy, OF odpisał, żeby
dzwonić i załatwiać to telefonicznie. :(  Na razie odkładam to i czekam - a
nuż uporają się z tym problemem.

Właśnie jestem po ponownym teście możliwości edytowania numeru konta - cały
czas nie da się tego zrobić. :( :( :(

Data: 2010-08-04 23:16:12
Autor: Szymon
Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3cipd$53v$1inews.gazeta.pl...
Kiedyś, w odpowiedzi na moje zapytanie dotyczące tej sprawy, OF odpisał, żeby
dzwonić i załatwiać to telefonicznie. :(  Na razie odkładam to i czekam - a
nuż uporają się z tym problemem.

No to mnie pocieszyłeś ;-) Mam nadzieję, że jak raz podyktuję to już do każdej wstuka tam operator, bo jak trzeba będzie do każdej to godzina nie moja ;-)

Data: 2010-08-05 10:21:17
Autor: witrak()
Szymon wrote:
[...]

Przechodziłem przez to na początku (po zmianie systemu) i potem po założeniu konta. Problem rozwiązywano za każdym razem przez generowanie haseł. Nawet dwa razy pod rząd :-)
Jak już zacznie działać to będzie stabilnie.

Więc warto na infolinię.

witrak()

OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS