[mBank] OFE

Data: 2010-03-02 08:48:20
Autor: radar
[mBank] OFE
Korzysta ktoś z OFE przez mBank? Chodzi mi o podgląd, czy jest czytelny, czy dane prezentowane są terminowo? Jak wyglądała praktycznie procedura zmiany OFE przez mBank. Wszelkie uwagi mile widziane.
I drugi temat mniej związany z pbb: czy i na co zmieniać AVIVA?

--
radar

Data: 2010-03-02 01:45:53
Autor: Jacenty
OFE

Korzysta ktoś z OFE przez mBank?
Na przykład ja.

Chodzi mi o podgląd, czy jest czytelny,
Owszem, jest.

czy dane prezentowane są terminowo?
Pod warunkiem że ZUS przeleje kasę. U mnie ostatnio wpłynęła zagubiona
składka za 2004 rok. Co ciekawe, w I filarze zaksięgowali ją terminowo
w 2004 roku, a w drugim 5,5 roku później.

Jak wyglądała praktycznie procedura
zmiany OFE przez mBank.
Dość długo, ponad miesiąc. Bo ZUS Cię musi zarejestrować w nowym OFE,
a ZUS-owi się nie śpieszy.

I drugi temat mniej związany z pbb: czy i na co zmieniać AVIVA?
Ja mam Generali i nie narzekam.
Tu znajdziesz porównania http://www.money.pl/emerytury/porownanie/por=stopy/pro=36

Data: 2010-03-08 10:26:00
Autor: ztomasz
[mBank] OFE
radar pisze:
[...]

Ja tez korzystam i nie narzekam. Wplaty pojawiaja sie terminowo i jest bardzo mily podglad z datami wplywow i informacja za jaki okres itp. Co do konta OFE to korzystam z ING i jestem zadowolony. Obecnie chyba najlepszym funduszem jest chyba ale to lepiej sprawdzic na serwisach poswieconych tego typu inwestycjom.

Data: 2010-03-08 11:05:15
Autor: Mati
[mBank] OFE
Całkiem niedawno na forum mBanku ktoś opowiadał swoje doświadczenia z
przenoszeniem OFE poprzez mBank:
http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=926669&t=926669&sr=ld&pn=1&cat=32

O ile sam problem mnie nie dziwi, bo błąd czy pomyłka zawsze może się gdzieś
zdarzyć, to już podejście mBanku do tej sprawy (a właściwie jego brak) daje do
myślenia.

[mBank] OFE