OFE artykuł

Data: 2011-03-14 12:45:49
Autor: kigam
OFE artykuł
Polecam bardzo ciekawy artykuł o OFE w Angorze, przedruk z Przekroju.  Wymienia z imienia i nazwiska większość obrońców obecnego status quo  chodzących na pasku interesów wielkich grup finansowych, przeważnie  zagranicznych oraz część kulisów wprowadzania tego systemu które dla  myślących nie są bynajmniej szczególnym zaskoczeniem ale krew się może  zagotować. Balcerowicz musi odejść z kwitkiem hehe.

Data: 2011-03-14 12:55:27
Autor: skippy
OFE artykuł

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:op.vsb0an1enre8yhgp-komputer.home...
[...]

==

powstaje pytanie, czy ktoś stanie przed TS i porządnie beknie
śmiem wątpić

Data: 2011-03-14 14:35:03
Autor: Mane
OFE artykuł
W dniu 2011-03-14 12:45, kigam pisze:
[...]

Agora z jaka data wydania?

Data: 2011-03-14 14:41:29
Autor: skippy
OFE artykuł
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ill5ja$54c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Angora która aktualnie jest w kioskach

Data: 2011-03-14 15:26:00
Autor: root
OFE artykuł
Dnia Mon, 14 Mar 2011 14:41:29 +0100, skippy napisał(a):

[...]

Czego to ludziska nie wymyślą zeby sprzedać trochę gazet więcej.

Data: 2011-03-14 16:12:50
Autor: kigam
OFE artykuł
Dnia 14-03-2011 o 15:26:00 root <root1@vp.pl> napisał(a):

[...]

Kłopot w tym, że tam nie ma nic wymyślonego, natomiast czego to ludziska  nie wymyślą, żeby łupać innych z mocy prawa to dopiero jest moc myślenia.

Data: 2011-03-14 16:34:45
Autor: root
OFE artykuł
Dnia Mon, 14 Mar 2011 16:12:50 +0100, kigam napisał(a):

[...]

Prawda ta jest znana od początku naszej transformacji. Podniecanie się
faktem, że ekonomiści są na garnuszkach "grup interesów" to odgrzewany
kotlet. Tak samo jest w farmacji, budownictwie (zwłaszcza drogowym) i pewnie w
wielu innych tzw. "gałęziach". Trzeba nauczyć się z tym żyć

Data: 2011-03-14 16:47:09
Autor: skippy
OFE artykuł
Użytkownik "root" <root@vp.pl> napisał w wiadomości news:1l01j3oxm938k.115qe3v2iiker$.dlg40tude.net...

Tak samo jest w farmacji, budownictwie (zwłaszcza drogowym) i pewnie w
wielu innych tzw. "gałęziach". Trzeba nauczyć się z tym żyć

Z pasożytem można żyć, ale można go terz usunąć.
Wolisz z nim żyć to twój problem, nie nasz.

Data: 2011-03-14 16:47:30
Autor: skippy
OFE artykuł
też:)))

Data: 2011-03-14 17:08:13
Autor: skippy
OFE artykuł
poza tym post wczesniej sugerowales, ze to kit
cos sie zmienilo?

Data: 2011-03-14 17:12:26
Autor: root
OFE artykuł
Dnia Mon, 14 Mar 2011 17:08:13 +0100, skippy napisał(a):

poza tym post wczesniej sugerowales, ze to kit
cos sie zmienilo?

Nie sugerowałem ze to kit, tylko że to tak jakby ktoś odkrył nagle, że
niebo jest niebieskie. Piszą to w gazecie bo ma być debata, więc trzeba
zdyskredytować Bacerowicza. Wcześniej o tym nie wiedzieli? Teraz im się
przypomniało?

Data: 2011-03-14 17:13:41
Autor: skippy
OFE artykuł
Użytkownik "root" <root@vp.pl> napisał w wiadomości news:1go7mi6jcv5ws.m28ucvk140xy.dlg40tude.net...
[...]

wczesniej Balcerowicz nie bronił jak lew OFE i ich prowzji kosztem becikowego itp spraw

Data: 2011-03-14 20:01:35
Autor: root
OFE artykuł
Dnia Mon, 14 Mar 2011 17:13:41 +0100, skippy napisał(a):

[...]

To fakt, który mnie dziwi bo on chyba z ich obozu. Wybory idą trzeba się
więc wypowiedzieć i opowiedzieć po jednej ze stron.

Data: 2011-03-14 20:10:52
Autor: skippy
OFE artykuł
Użytkownik "root" <root@vp.pl> napisał w wiadomości news:1vhr2o8teeaof.wp76hv2fe7sl$.dlg40tude.net...
[...]

Mnie nie dziwi bo wszystkie wróble ćwierkają że miał startować na prezia z PO.
Ponieważ mu nie wyszło, a "odmiennie" zachowuje się dopiero od pewnego momentu - to by wiele tłumaczyło.

Data: 2011-03-14 20:49:41
Autor: root
OFE artykuł
Dnia Mon, 14 Mar 2011 20:10:52 +0100, skippy napisał(a):

Mnie nie dziwi bo wszystkie wróble ćwierkają że miał startować na prezia z PO.

Na prezia czego? PO?

Data: 2011-03-14 21:15:39
Autor: skippy
OFE artykuł

Użytkownik "root" <root@vp.pl> napisał w wiadomości news:d6niv9qhu4el.sf0yw72xiaz8$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 14 Mar 2011 20:10:52 +0100, skippy napisał(a):

Mnie nie dziwi bo wszystkie wróble ćwierkają że miał startować na prezia z
PO.

Na prezia czego? PO?

:))) na najważniejszego Prezia:) Prezia wszystkich Preziów;)

Data: 2011-03-14 21:23:32
Autor: root
OFE artykuł
Dnia Mon, 14 Mar 2011 21:15:39 +0100, skippy napisał(a):

)) na najważniejszego Prezia:) Prezia wszystkich Preziów;)

Aaaaa to nie wiedziałem. P.S
Tu na prowincji se żyjemy z kozą spokojnie i czasem coś przeoczymy.

Data: 2011-03-14 17:09:16
Autor: kigam
OFE artykuł
Dnia 14-03-2011 o 16:34:45 root <root@vp.pl> napisał(a):

[...]

Kolego nikt się tutaj nie podnieca. Artykuł podkreśla wyraźnie, że  niezależni eksperci nie są niezależni tylko mają w tym swój wymierny  interes i wszystkie konsekwencje z tego wynikające.

Tak samo jest w farmacji, budownictwie (zwłaszcza drogowym) i pewnie w
wielu innych tzw. "gałęziach".

No niestety wiem o tym.

Trzeba nauczyć się z tym żyć

Bzdura, tak jak napisał Skippy trzeba z tym walczyć bo będą nam wciskać  każde gówno, a Ty co będziesz wychodził i zawsze mówił: dobra zgadzam się  i fajne z was chłopaki. Nie wierzę. I jak kotlet jest z gnoju to trzeba go  podgrzać sto razy, aż będzie śmierdział na kilometr.

Data: 2011-03-15 01:06:31
Autor: skippy
OFE artykuł

Użytkownik "root"

Tak samo jest w farmacji, budownictwie (zwłaszcza drogowym) i pewnie w
wielu innych tzw. "gałęziach". Trzeba nauczyć się z tym żyć

root, o różnych wałkach ludzie mówią w tramwaju

ale takiego wałka, w którym prywatne firmy zza granicy biorą dywidendy od aż takiej ilości obywateli, i mają to zagwarantowane prawem zmontowanym przez wybrańców tych obywateli a więc nie podlega to ściganiu jak te wspomniane wcześniej - to drugiego nie znam

na taka skalę nic mi nie przychodzi do głowy

Data: 2011-03-15 08:25:40
Autor: alibaba8
OFE artykuł

Użytkownik "root"

> [...]

wcześniej - to drugiego nie znam

na taka skalę nic mi nie przychodzi do głowy

Nie przesadzaj. Bywały znacznie bardziej drastyczne aspekty kolonializmu. My na szczęście bierzemy udział w nowocześniejszej formie. Tak czy siak kolonialista musi odnosić korzyści. --

Data: 2011-03-15 08:56:31
Autor: skippy
OFE artykuł

[...]

nie no, myśle o powiedzmy ostatnich kilkunastu latach

OFE artykuł