OFE czy ZUS

Data: 2014-07-18 21:53:54
Autor: Piotrek
OFE czy ZUS
On 2014-07-17 16:44, J.F. wrote:

... oto jest pytanie, a decyzja do konca lipca ...

IMHO to jest raczej pytanie w rodzaju czy wolisz *nie* dostać emerytury z ZUS czy z OFE ...

Tak więc w zasadzie wybór ma trzeciorzędne znaczenie. Ale skoro już się ktoś z nami umawiał na OFE to odpowiedź jest chyba prosta ...

Piotrek

Data: 2014-07-19 15:00:51
Autor: Alf/red/
OFE czy ZUS
On 18/07/14 21:53, Piotrek wrote:
Tak więc w zasadzie wybór ma trzeciorzędne znaczenie.

Ekonomicznie: mówimy o takich małych pieniądzach (policzcie ile to per miesiąc - 2,92% wynagrodzenia), że nawet jeśli któraś ze stron będzie 2 razy gorsza (lub lepsza) niż teraz, to dużo nie stracimy/zyskamy.
Ekonomicznie 2: jest to jakaĹ› dywersyfikacja, symboliczna ale jest.

Politycznie: skoro - mimo całego mechanizmu zostawania - Tusk namawia, to...

Rozwojowo: przy okazji założyłem sobie ePUAP i jestem zadowolony.

--
Alf/red/

Data: 2014-07-19 23:41:15
Autor: zlotowinfo
OFE czy ZUS
Rozwojowo: przy okazji założyłem sobie ePUAP i jestem zadowolony.

co to?

Data: 2014-07-19 15:36:56
Autor: zarz±d komplementariusza
OFE czy ZUS
W dniu sobota, 19 lipca 2014 23:41:15 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> Rozwojowo: przy okazji założyłem sobie ePUAP i jestem zadowolony.

co to?

bezpłatny podpis elektroniczny honorowany przez US oraz ZUS

Data: 2014-07-20 09:51:34
Autor: mx
OFE czy ZUS
On 20/07/2014 00:36, zarz±d komplementariusza wrote:
[...]

I nic! "Ch.., du.. i kamieni kupa". To "półPiS" nie podpis.
Mam już trzy lata. Trochę w ZUS-ie można pogrzebać i nic więcej. Teoretycznie możesz każd± sprawę w każdym urzędzie załatwić, a faktycznie jak próbujesz to okazuje się, że taki wniosek możesz złożyć aż w 2 gminach w Polsce (zależy od sprawy). W wysłaniu PIT-a też nie pomoże. Konfident BONI miliony wydał, a działa jak wszystko w POlszy. Dobrze że chociaż w pysk zarobił.

Data: 2014-07-20 09:00:01
Autor: Budzik
ePUAP
Użytkownik mx mx1@os.pl ...

W wysłaniu PIT-a też nie pomoże.

Akurat pita to mozna wysłac bez epuapu i działa to swietnie.

Data: 2014-07-20 10:51:37
Autor: Alf/red/
OFE czy ZUS
On 20/07/14 09:51, mx wrote:
[...]

Złożyłem w jakich¶ stu pięćdziesięciu (to nie jest eufemizm), owszem kilku się nie udało wyszukać...

--
Alf/red/

OFE czy ZUS