OFE pod nóż - prezydent nie uratował

Data: 2013-12-27 18:58:16
Autor: miś z okienka
OFE pod nóż - prezydent nie uratował
Bronisław Komorowski złożył podpis pod rządową ustawą zmieniającą system
emerytalny. Nowe prawo wejdzie w życie w styczniu.
Równocześnie z podpisaniem ustawy Bronisław Komorowski podjął decyzję o
skierowaniu jej do Trybunału Konstytucyjnego. Oznacza to, że proponowane przez
rząd zmiany w systemie emerytalnym zaczną obowiązywać już za miesiąc. Demontaż
drugiego filara rozpocznie się 31 stycznia.
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/973954,1075331-Prezydent-nie-uratowal-OFE.html

Data: 2013-12-27 13:11:25
Autor: leming.show
OFE pod nóż - prezydent nie uratował
Ktos musi zasponorowac ta judeopolonie a do tego potrzeba wyjebac goja:)

1 min 20 sek.
http://www.youtube.com/watch?v=MV0zY_795qg
Wy zescie nas wybrali ............ my potrzebujemy mieszkan, co pani mysli .........

W sumie prawde powiedziala, wy zescie nas wybrali:)

Data: 2013-12-28 12:58:17
Autor: Stokrotka
OFE pod nóż - prezydent nie uratował
A niby dlaczego zabierasz ludziom urodzonym po roku...
prawo wyboru?
Starsi mieli Zus, a młodym go zabierasz?
Tak jak zabrano bezpłatne szkolnictwo, bezpłatną słuzbę zdrowia i zasiłki dla bezrobotnych.
Po mojej śmierci trawa może nie rosnąć powieział Osioł.
Słyszałeś jakie wyszły emerytury z OFE? 82zł.

Poza tym ekonomia jest jedna , a zgodnie z nią, bez względu ile nazbierałeś w skarpetce czy w OFE na ciebie gdy będziesz starcem będą pracować młodsi,
tego ekonomia kapitalizmu nie wzięła pod uwagę.
Tego nie obejdziesz. Młodzi pracują na staryh - taka jest ekonomia, czyli nie da się nazbierać (a takie - błędne- jest założenie OFE)- założeniem ZUSu było i jest że na starych pracują młodzi i to jest zgodne z ekonomią - zwykłą nie ekonomią socjalizmu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-12-28 14:48:53
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:52bebce6$0$2379$65785112news.neostrada.pl...
A niby dlaczego zabierasz ludziom urodzonym po roku...
prawo wyboru?

Mnie się  pytasz? Cytuję newsa z 'rzepy' i tyle.

Starsi mieli Zus, a młodym go zabierasz?

Czy ja głosowałem na PO? Młodzi sami sobie winni. Przypomnij sobie sms-a 'schowaj babci dowód'. Ludzie starsi nie chcieli krzywdzić swoich dzieci - niewielu ich ich głosowało na obecną złodziejską ekipę. Młodzi chcieli być mądrzejsi - dokładnie pamiętam tą ich 'mobilizację' przeciw moherom z października 2007 roku. Smutne, ale prawdziwe.

Data: 2013-12-28 15:02:33
Autor: stevep
Dnia 28-12-2013 o 14:48:53 miś z okienka <miszokienka@.pl> napisał(a):

[...]

A jakby głosowali na "Jarek Poskę zbaw" to mielibyśmy raj na ziemi..  '<

--
stevep

Data: 2013-12-28 15:24:26
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w8s2mjjn50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Mielibyśmy upiornego Kaczusia u władzy i to wszystko. Wstyd wam było obciachu w Europie? Złodziej lepiej sie prezentuje?  To macie złodziei...

Data: 2013-12-29 05:08:14
Autor: stevep
Dnia 28-12-2013 o 15:24:26 miś z okienka <miszokienka@.pl> napisał(a):

[...]

Pierwszy raz wolisz "mniejsze zło"?

--
stevep

Data: 2013-12-29 11:18:27
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w8t5r1bh50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A gdzie tu dla mnie 'zło'? Czy ktoś takli jak premier jest moim bezpośrednim szefem, żebym musiał się obawiać jego osobistych cech? Dzisiejsza władza to jest nikt więcej jak stróż, któremu oddajesz klucz do własnego domu. Jesli nie obchodzi cię uczciwosć stróża, to znaczy że nie czujesz się odpowiedzialny za dom.
Gdybym mieszkał w łagrze, też bym wolał, żeby blokowym w moim baraku był ktoś taki jak Komorowski.

Data: 2013-12-29 13:28:28
Autor: stevep
Dnia 29-12-2013 o 11:18:27 miś z okienka <miszokienka@.pl> napisał(a):

[...]

Od Kaczyńskiego, nie dziwię się.

--
stevep

Data: 2013-12-29 15:22:38
Autor: miś z okienka

[...]

Jak będziesz w łagrze, módl się o dobrego blokowego. Na razie uważaj, komu dajesz klucz od domu.

Data: 2013-12-30 04:58:56
Autor: stevep
Dnia 29-12-2013 o 15:22:38 miś z okienka <miszokienka@.pl> napisał(a):

[...]

Przewidujesz łagry za rządów Kaczyńskiego?

--
stevep

Data: 2013-12-30 20:01:48
Autor: miś z okienka

[...]

Kaczyński już rządził Pietrzykowski..
Jak będziesz w łagrze, módl się o blokowych z PO

Data: 2013-12-31 05:30:28
Autor: stevep
Dnia 30-12-2013 o 20:01:48 miś z okienka <miszokienka@.pl> napisał(a):

[...]

Przyjdą po mnie o 6 rano z ekipą telewizyjną?

--
stevep

Data: 2013-12-31 17:31:45
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w8xv42o950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Będa fimować apel-plac?

Data: 2014-01-01 05:44:12
Autor: stevep
Dnia 31-12-2013 o 17:31:45 miś z okienka <miszokienka@.pl> napisał(a):

[...]

Ale żeby się tam dostać najpierw musi być zatrzymanie, jak np z Blidą.

--
stevep

Data: 2014-01-01 10:42:36
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w8zrfygr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dla nich niepotrzebny apel-plac. Po takich wystarczy przyjść o 6 rano i  sami sobie wymierzają sprawiedliwość. Byli tak przekonani o swojej bezkarności, że w glówie im się nie mieści prosta prawda, ze ktokolwiek może im stawiać zarzuty (nie mogą strzelać do innych, strzelają do siebie).

Data: 2013-12-28 15:42:40
Autor: Stokrotka
OFE pod nóż - prezydent nie uratował

Czy ja głosowałem na PO? Młodzi sami sobie winni.

Jesteś bezczelny. Żyję w tym zasranym kapitalizmie, ale pamiętam socjalizm.
Oba systemy mnie psześladowały, ale wtedy pszynajmniej była emerytura, praca, szkoła, i szpital. Teraz już nic nie ma.
I był bezterminowy zasiłek dla bezrobotnego - to było dobre,  bo państwu nie opłacało się produkować bezrobocia, a teraz się opłaca najlepiej pszez spszedaż firm by obcy kapitał je likwidował.
I nie ja jestem temu winna , nie byłam u władzy.
Nie podobała mi się zmiana ilości wojewudztw, nie miałam wpływu na ofe,
nie głosowałam ani na PO ani na PIS.
Władzę zawsze mieli starsi , i to pokolenie kture doprowadziło do zmian bez potępienia w komunie:  pszemocy, ub, i kumoterstwa w sądah jest winne.
Bo ten system ma tamte wady ( pszemocy, ub, i kumoterstwa w sądah ) co były i dodatkowo własne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-12-28 15:55:21
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:52bee36e$0$2154$65785112news.neostrada.pl...

Czy ja głosowałem na PO? Młodzi sami sobie winni.

Jesteś bezczelny.

Nu... złość piękności szkodzi

 Żyję w tym zasranym kapitalizmie

A w jakim ty chcesz życ?  Na czerwonym gównie nikt nie zbuduje 'drugiej Japonii', ani 'drugiej Irlandii'.

Data: 2013-12-28 21:21:07
Autor: wt
[...]
To było tylko dla miastowych. Rolnicy nie mieli dostępu bezpłatnego do szpitali. Podstawówki to już przed wojną były obowiązkowe. Po latach eksterminacji dzieci rolników nabrały takiej "nienawiści" do tego zawodu, że już tego "raju" nie da się odbudować, chociaż niektórzy za nim tęsknią. Emerytur rolnicy również żadnych nie mieli, a to było około 10 milionów ludzi. Takie były koszty dobrobytu dla miastowych.

Data: 2013-12-29 14:37:11
Autor: Stokrotka
[...]
Mieli krus.

Podstawówki to już przed wojną były obowiązkowe.
3 klasowe zdaje się, troszkę za mało.

Po latach eksterminacji dzieci rolników nabrały takiej "nienawiści" do tego zawodu, że już tego "raju" nie da się odbudować, chociaż niektórzy za nim tęsknią.
Bzdury.

Emerytur rolnicy również żadnych nie mieli,
Niestety prawda, tak było badzo często, ale to po prostu wynik tego, ze komuna trwała za krutko i nie zdążono wprowadzić obowiązku ubezpieczenia się w zus/krus wszędzie.

a to było około 10 milionów ludzi. Takie były koszty dobrobytu dla miastowych.
Mniej niż 10milionuw:  dzieci mieli ubezpieczenie, ubezpieczenie zdrowotne też mieli praktycznie wszyscy pod koniec komuny,
ale  to prawda, że nie pszez całą komunę, zdaje się za Gierka to wprowadzano i na podczatku lat  70 jeszcze zdaje się nie było.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-12-28 15:05:59
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-28 12:58, Stokrotka pisze:

[...]

Co za przewrotne (kapitalistyczne) myślenie - młodzi pracują tylko i wyłącznie na swoje przyszłe emerytury a nie na starych dziadów. Nikt tu nikomu nic nie daje za darmo.

Data: 2013-12-29 14:44:47
Autor: Stokrotka
[...]

Bzdury piszesz. Młodzi pracują nie na emeryturę, ale żeby żyć - teraz.
Na emeryturę mogli by jak za Krula Ćwieczka zbierać w skarpecie = OFE.
I co z tego? Jak będzie kryzyz , albo inflacja wartość skarpety gwałtownie zmaleje - poczatkowo warta kilka aut, zmaleje do wartości pralki.
Tak jest z pieniędzmi, akcjami, papierami wartościowymi - kurs wartość waha się zależnie od trędu na świecie - zależnego z kolei w 1 miejscu od pogody, a ta zależna jest długofalowo od słońca, wulkanu, meteoru itp.
Jak będzie kryzys żywności skarpeta staje się warta kilka bułek.
Nie ma możliwości zbierania, utszymywanie starego pokolenia pszez młode to rozwiązanie uczciwe, ekonomicznie logiczne, i realne.
To nie musi być ZUS , to może być pieniądz bezpośrednio ze skarbu państwa, bez pośrednika, ale musi być zależność, że młodzi pracują na emerytury obecne = ekonomia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-12-29 17:16:49
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-29 14:44, Stokrotka pisze:

[...]

I zapewnić sobie godną starość. Co niektórych z Was tak w tym zabezpieczaniu się na starość - bulwersuje? Chcielibyście żyć w świecie w którym co parę metrów stary dziad w łachmanach was zaczepia i prosi o datki, co kawałek potykać się w rynsztoku o trupa, zmarłego z głodu staruszka?

Data: 2013-12-29 18:28:19
Autor: Stokrotka
OFE pod nóż - prezydent nie uratował

I zapewnić sobie godną starość.

Na pewno nie osiągnie tego pszez OFE.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2014-01-01 09:36:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-29 18:28, Stokrotka pisze:

I zapewnić sobie godną starość.

Na pewno nie osiągnie tego pszez OFE.

Przez OFE na pewno nie, ale przez ZUS owszem.

Data: 2014-01-02 09:32:23
Autor: Stokrotka
OFE pod nóż - prezydent nie uratował
Przez OFE na pewno nie, ale przez ZUS owszem.
Między marcem a czerwcem  (zdaje się)
WIELKI TEST MĄDROŚCI POLAKÓW.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)