/OFE/ pozew zbiorowy

Data: 2011-03-09 14:34:39
Autor: Jarek Andrzejewski
/OFE/ pozew zbiorowy
On Wed, 9 Mar 2011 05:28:04 -0800 (PST), MK <macka@interia.pl> wrote:

Były wiceszef NBP profesor Krzysztof Rybiński potwierdził IAR, że
wkrótce rozpocznie się akcja przygotowywania pozwu zbiorowego
przeciwko rządowi Donalda Tuska za przygotowane zmiany w OFE.

a nie można by przy okazji pozwać ich o to, żeby OFE było dobrowolne?
Na taki pozew - się piszę. --
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-09 18:55:17
Autor: Paweł
/OFE/ pozew zbiorowy
Jarek Andrzejewski wrote:

[...]

o tym tez dzis po poludniu w radiu rybinski mowil - zeby obywatelom
dac mozliwosc wyboru, czy chca zostac w tym zlym ofe, czy przeniesc
sie do cudownego zus-u na subkonto.

jednak w sprawie emerytur nierzad nie chce dac ludziom wyboru,
bo nie o ich emerytury sie tu rozchodzi. na krotka mete chca poprawic
tylko bilans, a za pol roku, czy rok i tak walniemy glowa w prog
ostroznosciowy, bo te drobne miliardy przeksiegowane z ofe i tak
nie zaleja niezmiennego deficytu w budzecie i kosztow obslugi dlugu
zagranicznego.

reform wydatkow ciagle brak, uprzywilejowane grupy maja sie dobrze,
administracja paradoskalnie po kazdych zapowiedziach redukcji sie rozrasta,
pewnie nam znow jakis rating zaraz spadnie, obligacje beda kosztowniejsze
w obsludze, na walucie ktos przyspekuluje, itd.

i co gorsza nie ma na kogo glosowac, bo kazda ekipa patrzy na wszystko
pod katem wygrania nastepnych wyborow by polechtac swoja zadze wladzy
i w dupie ma to, ze obywatelom zyje sie zle...

Data: 2011-03-10 09:03:03
Autor: Jarek Andrzejewski
/OFE/ pozew zbiorowy
On Wed, 09 Mar 2011 18:55:17 +0100, Paweł <root@127.0.0.1> wrote:

[...]

Nie zrozumiałeś.
Nie chodzi mi o to, żebym mógł wybrać, kto moją wełnę strzyże: ZUS czy
OFE albo w jakim stosunku tą wełną się dzielą.

Mi chodzi o to, żebym mógł wybrać czy w ogóle wpłacam do ZUS lub OFE.
A może wolę mieć 15 dzieci, które będą zrzutkę na mnie robiły albo
1000 ha lasów albo 10 kg złota.
A może wolę żyć szybko i umrzeć młodo?

jednak w sprawie emerytur nierzad nie chce dac ludziom wyboru,

OFE też nie chcą.

bo nie o ich emerytury sie tu rozchodzi. na krotka mete chca poprawic
tylko bilans, a za pol roku, czy rok i tak walniemy glowa w prog
ostroznosciowy, bo te drobne miliardy przeksiegowane z ofe i tak

zgadza się

nie zaleja niezmiennego deficytu w budzecie i kosztow obslugi dlugu
zagranicznego.

a dług krajowy to niby obsługę ma za darmo?

reform wydatkow ciagle brak, uprzywilejowane grupy maja sie dobrze,
administracja paradoskalnie po kazdych zapowiedziach redukcji sie rozrasta,

kto czytał prace Cyryla N. Parkinsona, ten nie jest zaskoczony...

pewnie nam znow jakis rating zaraz spadnie, obligacje beda kosztowniejsze
w obsludze, na walucie ktos przyspekuluje, itd.

ratingi to chyba jeszcze gorsza ściema niż OFE: zobacz, jaki miał
rating Lehman Brothers na 2 tygodnie przed plajtą, a spekulacja na
walucie przynosi zysk spekulantowi tylko wtedy, jeśli Państwo z nią
walczy

i co gorsza nie ma na kogo glosowac, bo kazda ekipa patrzy na wszystko

ależ jest; trochę gospodarczych liberałów po polskiej ziemi stąpa (mam
na myśli takich liberałów bez cudzysłowów).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-10 09:33:01
Autor: Wojciech Bancer
/OFE/ pozew zbiorowy
On 2011-03-10, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

A może wolisz żyć długo i z zasiłków pomocy społecznej?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-10 11:16:40
Autor: Jarek Andrzejewski
/OFE/ pozew zbiorowy
On Thu, 10 Mar 2011 09:33:01 +0000 (UTC), Wojciech Bancer
<proteus@post.pl> wrote:

A może wolisz żyć długo i z zasiłków pomocy społecznej?

w takim przypadku pozostanę w ZUS. Czy to pomoże z realizacji takich
planów na koniec życia - trudno orzec :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

/OFE/ pozew zbiorowy